Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

Mag ik ook meedoen met groep 1000?

1 Like

@EllisAndersen , natuurlijk mag jij mee doen :star_struck: .

Ik doe ook graag mee met #1000.

1 Like

compleet

In welke groep moet ik nu door gaan met melden @JetteLise? :sweat_smile:

@helmamartens,

De verzonden en ontvangen kaarten “tot # 1000” HIER , het eerste topic.

De verzonden en ontvangen kaarten vanaf # 1000 hier :grin: , dit topic.
Maar het is niet erg als het bij het verkeerde topic wordt gepost.
Ik kan het verplaatsen :wink: .

1 Like

3 posts were merged into an existing topic: NEDERLANDSE Round Robin :netherlands: - Verschillende groepen & thema’s voor iedereen - GROEPEN # 800 - # 1000

birthday-girl7

Goedenavond :star_struck:,

De adressen zijn verzonden voor groep :one: :zero: :zero: :zero:

@FeNa, @piavano, @Jess18877, @Marleen1979, @yoga, @helmamartens, @Winkey, @katkero2, @Franciska, @Mar_Jo, @LeonieNL, @JetteLise, @EllisAndersen, @Lin1984

Veel plezier en een fijne avond. :wave:t2: :four_leaf_clover:

2 Likes

Volgens mij heb ik de adressen voor #1000 niet ontvangen. Of ik ben kippig en kijk er gigantisch overheen…

1 Like

Ik doe graag mee met #1004 boeken/lezen/schrijven.

1 Like

Graag voor mij #1001 & #1003 :grinning:

1 Like

#1000
Gepost vandaag :postbox: voor
@FeNa @piavano @Jess18877 @Marleen1979 @yoga @katkero2 @Franciska @Mar_Jo @LeonieNL @EllisAndersen en @Lin1984

#999
Kaart voor @Franciska gepost :postbox:

1 Like

@Lin1984, volgens mij moet jij de lijst nu wel hebben ontvangen.
Ik zag dat jouw naam niet bij de ontvangers was vermeld .

images  sorry

1 Like

Mijn kaarten voor groep :one: :zero: :zero: :zero: vandaag verstuurd

1 Like

:grin:

#1000
Van @Marleen1979 een mooie tausendschön mogen ontvangen :heart_eyes:
Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts: voor de mooie kaart. Leuk om weer wat van jou te horen :blush:
Google Photos

2 Likes

#1000 Dat is snel, nu al twee kaartjes binnen van @helmamartens en @Marleen1979

Dank je wel Helma voor deze grappige Inkognito. Ik hoop dat je snel succes hebt met het traject, ik zal zeker voor je duimen :crossed_fingers: :four_leaf_clover:

Marleen, ook ontzettend bedankt voor deze fleurige studio draak kaart. Een fijne toevoeging aan de verzameling egelkaartjes. Leuk dat jullie ook aanloop hebben van egels. We hebben hier een zwak voor egels sinds wij er ooit één hebben opgevangen.

2 Likes

Ook ik heb de eerste kaarten voor #1000 ontvangen.

@helmamartens bedankt voor de tulpenkaart. Succes met je traject.
@yoga bedankt voor de studio draak kaart. Zeker leuk zo’n speciale jubileum groep.
Van @Marleen1979 ook een Studio Draak. Lekker hoor een aantal vrije dagen gehad.

Bedankt voor de fantastische kaarten.

1 Like

Wat een snelle dames zeg! Ik heb voor #1000 ontvangen van @yoga een mooie paperchase vlinderkaart in een net zo’n mooie envelop. Ook ikheb genoeg kaarten in huis en toch… weer kaarten gekocht :face_with_hand_over_mouth: ik hoop dat je iPad het weer goed doet, wel zo fijn.

En van @Marleen1979 een mooie Tausendschön met papegaaien. Stond net “ love nature aan met ara’s”
Lekker kleurig kaartje! Waar je al iet blij mee kan zijn :thinking: maar altijd fijn als de huishoudelijke apparaten het gewoon (goed) doen. Mijn strijkijzer is ook op zijn punt gevallen, helaas ook een gat in de vloer :woozy_face:.

3 Likes

#1000
Ik heb vandaag al 3 kaarten ontvangen voor de jubileumgroep!

Van @Marleen1979 een leuke Jip & Janneke bij de kapper-kaart. Ik kan me voorstellen dat een kapper aan huis erg fijn is met drie kinderen! Mijn oudste twee(16 en 13) gaan lekker zelf. Ze maken een afspraak en ik maak geld naar ze over. Dat is wel fijn als ze wat ouder zijn. De jongste van 6 gaat meestal gelijk met mij.

Van @yoga een heerlijke Paddington! Leuk dat je er weer bent. Ik was snel gewend aan het nieuwe forum. Jij zal ook snel genoeg alles weten te vinden. Dat komt wel goed!

Van @helmamartens een zwartwit kaart van een jongen met een … ik gok, een contrabas. Ik hou wel van het sfeertje van deze kaart. Ik speel zelf blokfluit, altblokfluit, orgel en keyboard. De blokfluit gebruik ik ook vaak bij mijn werk. Alleen jammer dat ik niet tegelijk kan zingen en fluiten. :smile:

Bedankt voor jullie, wederom, goed gekozen kaarten!

2 Likes