NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

compleet

@MailboxIngrid :smiley:

1 Like

Voor mij, als het nog kan, graag groep #990 Glitter :eight_pointed_black_star: :star:

1 Like

Groep :netherlands: 990 - Glitter en kleuren : kaarten bewerkt met :sparkles: glitter etc.

@Franciska, @JetteLise, @MailboxIngrid,

ik heb de adressen verzonden :sparkles: :high_brightness: :low_brightness:

1 Like

Voor mij ook graag #996 :blush:

1 Like

@MailboxIngrid, @helmamartens, @JetteLise

Dan ga ik nu de adressen versturen voor groep # 996 :rofl: .

Ik zou graag mee willen doen aan 989

1 Like

#987 @anon32797536 heel erg bedankt voor de leuke bloemenkaart.

Groep #987:
Vandaag een mooie kaart ontvangen van @anon32797536 met een prachtig uitzicht op de oceaan. Bedankt! Ik zal duimen voor je dat jouw plannen gewoon door kunnen gaan :wink: :crossed_fingers:

#979 Van @Winkey een mooie zelfgemaakte kaart gekregen. Hij is erg leuk, Monique! Heb je de achterkant uitgeprint? En die kartonnen krijtjes er bij, superleuk!! Ik ben nog bezig met mijn kaart, maar hij komt er binnenkort aan.
Wat je idee betreft, leuk!! Maar zullen we met een half alfabet beginnen?

Klopt Natasja, ik heb de achterkanten geprint, zo wordt het toch een ansichtkaart :blush:.
Half (zelfgemaakt) alfabet vind ik ook prima hoor.

1 Like

@FeNa en @Winkey :art: ,

Willen jullie dat ik een groep/ duo open voor zelfgemaakte kaarten m.b.t. een deel van het alfabet ? :grin:

**Groep :netherlands: 979 - * Handgemaakte kaarten - Je mag afbeeldingen van tijdschriften / boeken / mooi inpakpapier / textiel enz. Gebruiken. Elk thema is welkom, zolang je de kaart maar zelf maakt! Het insturen van een envelop is toegestaan, zelfs een “gestikte envelop” **

Mijn kaarten voor #988 & #996 zijn gepost :postbox:

Lijkt mij erg leuk. Wel graag als het alfabet met Pia klaar is. Natasja heeft hierin de laatste stem. Frequentie moeten we ook nog even bepalen @Fena.

1 Like

Graag doe ik mee met #989 en #998

@JetteLise als @Winkey zo ver is, zou ik zo’n groep erg leuk vinden. Maar idd moeten we de frequentie nog afspreken. Wel graag iets langer dan de postkaarten. :grin:

2 Likes

Kaarten voor #988 en #990 zijn op de post gegaan vandaag

NL RR #996 Van @helmamartens een mooie kaart (EG) ontvangen. Met Koningsdag hebben we het heel rustig gehouden :wink: wel lekker gewandeld. Jammer dat de oranje tompoucen al op waren. Was er nog iets anders koninklijks te vinden?
Dankjewel voor de mooie kaart, Helma :sparkling_heart:

1 Like

Groep #993

Ik heb de E (van Escher) en F (van fiets) ontvangen van @anon32797536! Ik zal morgen foto’s plaatsen. Ik stuur mijn kaartjes morgen ook naar jou, Corinne! Ik zat lekker een paar dagen op Ameland :slight_smile:

1 Like

Voor mij graag #998 :slight_smile:

#988

Van @helmamartens een prachtige Blue Art en een schattige RAS Flower Fairy ontvangen :smiley: dank je wel. Ik hoop dat ze snel wat aan je pink kunnen doen.
Met koningsdag was ik op bezoek bij mijn zusje in Zutphen. We zijn nog even naar het centrum gewandeld voor een ijsje, daar was het best wel druk (in de rij voor de ijssalon), maar verder viel het wel mee.