NEDERLANDSE Round Robin πŸ‡³πŸ‡± - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

#987 @helmamartens een prachtige tausenschoen met viooltjes. Antwoorden doe ik je binnenkort via een kaartje. Heel erg bedankt.

1 Like

6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi

Bedankt voor de updates .

De adressen voor groep # 979 en groep # 993 zijn verzonden . :tada:

Kaarten voor #987 zijn vandaag gepost. :postcard: :flight_departure:

#992 ontvangen van @piavano een gezellige dikke envelop :blush:
Dank je wel PiaπŸ™
U van Uil en Utrecht en V van Vlinders (en vogeltje) Viool en varen(vintage)
Genoeg om op te antwoorden op de volgende serie kaarten (in mei!) ik zal duimen voor mooi weer volgende week.
Ik moest er lachen om mw de mier (ik hoorde haar meteen β€œ tuuterdetuut zo kan mijn huisje niet op de televisie” zeggen :joy: jeugdsentiment met hoofdletters.

#987:
@Lin1984 bedankt voor jouw leuke Amsterdamse kaart :smile: Ik ben vrij weinig op het Nederlandse forum. Wel leuk om een keer aan de NL RR mee te doen :smile:

#987

@helmamartens Het is zeer verslavend. :grin: En :sparkling_heart:de :koala:.
Het is een cutie.

@gucci_girl In de rij voor een park :scream: In Marum is er niet veel te doen. Maar ben aan het werk in Drachten dus hoef me niet te vervelen. Speel inderdaad wordfeud.

@Lin1984 Het is ook een beetje raar, maar dat ben ik ook :grin: Kun je nagaan hoe blij ik was met de sneeuwval paar weken geleden.

1 Like

#987
Een mooi vrolijk kaartje van @Lin1984 :heart_eyes:
We hebben lekker zonnig weer :sunny: fijn om te fietsen (volgens mij heb ik altijd wind tegen :sweat_smile:) en om te wandelen en lekker buiten te zijn.
Google Photos

Van @gucci_girl een mooie glow in the dark :heart_eyes: ik heb deze nog niet :blush: ik schrijf je wel weer eens terug :grinning:
Google Photos

Bedankt dames voor de mooie kaarten :smiling_face_with_three_hearts:

Bedankt voor de updates. :star_struck:

Groep :netherlands: 992 - - Alfabet duo 1- letters U en V is compleet , :confetti_ball:

#987 @gucci_girl heel erg bedankt voor je fantastische kaart. Erg leuk dat er op de achterkant een levensvraag sta. Ik denk dat mijn antwoord heel verkeerd klink (zeker als ik het in 1 zin neerzet zonder mezelf te verklaren), maar tis met mezelf. Ik heb geen kinderen en ben aan het daten.

1 Like

Ik wil graag in groep 988 en 990 :slight_smile:

1 Like

Ik ook :star_struck:

Ik sluit graag aan bij #988 :grinning:

1 Like

NL RR # 988

Ik heb de adressen verzonden . :star_struck:

1 Like

#993

De E en F zijn vandaag vertrokken.

@Winkey en @piavano,

De adressen zijn verzonden :crystal_ball:

Groep :netherlands: 994 - - Alfabet duo 1- letters W en X

  1. piavano
  2. Winkey

Ik ben voor 't eerst op het forum en weet niet zeker of ik het goed doe maar ik zou graag meedoen met een ronde (ook voor het eerst!) en sluit graag aan bij 989. :grinning:

1 Like

#979 is gemaakt en ga ik vandaag beschrijven en posten :blush:

welkom 7 (2)

@LeonieNL

1 Like

Voor mij graag #996, bedankt @JetteLise

1 Like