NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

#902 is op de post. Met #900 ben ik bezig :blush:

Hallo ,

De adressen zijn verzonden voor :books: :blue_book: :closed_book: :green_book:
Groep # 898 - Thema " Boeken " - Boeken / literatuur/ lezen /Prentenboeken illustraties enz.

  1. Mirakel
  2. MailboxIngrid

Misschien hebben jullie het al :mag_right: ontdekt :flashlight: .

Ik heb de groepen veranderd in :

:confetti_ball: Verrassing - groepen " : 3, 4 of 5 deelnemers.

De enige voorwaarde is : verstuur een kaart m.b.t. het profiel / wensenlijst / collectie van de andere deelenemers.

Deze groep blijft een vaste groep voor de liefhebbers :love_letter:

" Diverse uitgevers zoals EdC / Edition Gollong / International Graphics / Gwenaëlle Troléz / Aquarupella etc . - formaat/ afmeting : diverse mogelijkheden :smiley: .

Deze kaarten mogen worden verstuurd in een envelop om beschadiging te voorkomen.

1 Like

Mijn kaarten voor #897 en #899 (alfabetgroepen) zijn vandaag op de bus gegaan.

#900
Vandaag zijn alvast 5 kaartjes op de bus gegaan.

ja, ik zie het nu.
Is er geen animo voor andere groepen?

Mijn laatste kaarten voor #900 gaan zo op de post

Hallo Monique ,

Ik heb het vermoeden dat er minder animo is .
Sommige groepen blijven erg lang " open " . :slightly_smiling_face:
Misschien vinden de deelnemers het leuker om kaarten te kiezen m.b.t. het profiel .

Natuurlijk mogen jullie altijd een thema voorstellen , zeker m.b.t. de komende maanden .

( Sinterklaas / Kerst / December o.i.d. ) .

:label: :paintbrush:

Bedankt voor de updates :star_struck:

Ik stel mij kandidaat voor een kerstgroep in december. Nu is het nog te vroeg daarvoor.

1 Like

@JetteLise @Winkey
Ik reageer graag even kort op eerdere berichtjes. Ja, ik vind het zelf ook heel leuk om kaartjes uit te zoeken die passen bij iemands profiel, ik kies daarom graag voor de verrassingsgroepen.
Helaas schrijf ik nu sowieso wat minder kaartjes, sorry, maar dat wordt vast weer beter. Ik vind het hier veel te gezellig, hoor.

In december doe ik graag mee met een kerstgroep.

1 Like

Groep 900: Helma heeft mij een tekening van Loes Botman gestuurd. Ik kende ze nog niet. Ik vond ook de stickers op je omslag en je washitape mooi.
Bedankt voor je kaartje.

@piavano en @katkero2 en @ iedereen :star_struck:

:christmas_tree: Zal ik de Kerstgroep openen na vijf december ?

4 Likes

Ik hou me kandidaat voor een kerstgroep :heart_eyes:

2 Likes

#900

Van Franciska weer een prachtige kaart van Molly Harrison :heart: ik kan het ook vaak niet laten om kaarten te bestellen terwijl ik er nog zoveel heb :blush:

Google Photos

Van Pia een prachtige kaart van Anne-Julie Aubry :heart: Ik kom bijna nooit in de bossen met onze Lizzy. Ik heb ook lang niet mogen autorijden. Ik ben niet zo’n held om alleen het bos in te gaan.

Google Photos

Franciska en Pia superbedankt voor jullie prachtige kaarten :heart_eyes:

Prima idee! :christmas_tree:

2 Likes

Prima idee Jette.

1 Like

#894 Vandaag ontving ik van Natasja een mooie herfstenvelop met prachtige kaarten.
Wat een leuke Ila kaart en het elfenkaartje is ook een snoepje. Dank je wel.
Wat heerlijk dat het zo goed gelopen is met de verkoop van jullie woning. Vast een opluchting voor jullie. Gefeliciteerd.
Geen herfstvakantie gehad, helaas. En vrije dagen zitten er nu al helemaal niet meer in de komende maanden, omdat mijn naaste collega haar kaak heeft gebroken. Door bikkelen maar.

1 Like

#900 Hoera, nog meer mooie kaarten in de post vandaag. Van Franciska een sfeervolle walviskaart en een kleurige Catrin Welz-Stein (Monique heeft dit kaartje ook laatst ontvangen) :heart_eyes:. Ik ben er blij mee. Dank je wel! Trouwens, ook erg fraaie herfststickers.
Wow, 9 maanden thuiswerken. Nee, niet gezellig, zeker niet. Bij mij op kantoor het andere uiterste, volop cliënten en collega’s, net een bijenkorf. Ik zit dichtbij een raam gelukkig.

#900 Last, but not least voor vandaag. Een heel herkenbare, lieve “Raad eens hoeveel ik van jou” envelop van Monique. Met een “Outlander” kaartje (ik hoop nog een keer het laatste seizoen te kunnen bekijken) en een fantastische Tina van Dijk kaart van een bijzondere walvis :heart_eyes:. Je had mij al eerder een kaart van haar gestuurd, deze maakt mij ook weer heel blij. Bedankt!
Ik heb trouwens alleen een kaartenbox van die vrouwelijke wetenschappers. Verder geen kaartenboxen, veel te eentonig om te sturen.
Ik zou graag “Tenet” nogmaals willen zien, inderdaad.