NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Mijn kaarten voor #894 Herfst zijn vandaag op de bus gegaan! Wat laat door alle hectiek hier, maar ze zijn onderweg. Morgen hoop ik de alfabetgroepen af te maken! Ik heb gisteren van Winkey weer hele mooie kaarten gekregen, ik registreer ze morgen.

Vandaag gaat de rest van #900 op de bus

#900 van HelmaMartens.
Een prachtige paraplu kaart van Catrin Welz-Stein. Dank je wel!:heart_eyes:
Ik schrijf je via de kaarten terug want #900 moet bij mij nog geschreven worden🤪

1 Like

Heb gister al de eerste kaarten voor #900 ontvangen:

Van Pia kreeg ik een fantastische Anne-Julie Aubry :heart_eyes: deze is mooi op tijd voor Halloween :smiley:
Pia

Van Lin84 ook een geweldig leuke Halloweenkaart ontvangen met nog een extra snoepkaart :smile:
Colinda1 Colinda2

En van helmamartens een supermooie Molly Harrison fairy :grin:
helma

Superbedankt dames voor deze prachtige kaarten :smiling_face_with_three_hearts:, allemaal zo mooi versierd ook. Ik zal jullie snel terugschrijven!

1 Like

#900

Van Marleen een supermooie Izou, wat heb je me verwend met zo’n mooie kaart :heart_eyes:
Google Photos

Van Mirakel een hele mooie golden retriever kaart :heart_eyes:
Google Photos

Bedankt dames voor deze prachtige kaarten :smiling_face_with_three_hearts:

Hallo :wave:t2: @FeNa :smile:

1 Like

Goedemiddag :smile: :clock1230:.

Bedankt voor de updates .

Fijn weekend :jack_o_lantern: :tada:

#900 ontvangen

Helmamartens; dank voor jouw leuke Jetty kaartje

#900, van Mirakel,
Een mooie studio Draak.
Hoe was de werkervaringsplek? Was het wat je er van had verwacht.
Mooie qoute trouwens.
Bedankt!

1 Like

#900 van Pia, 2 paraplu kaartjes :blush:
Ik schrijf je terug (ben nog niet begonnen :face_with_hand_over_mouth:)
Erg bedankt voor de mooie aanvullen op de collectie.

#900 van Marleen, een mooie Gaëlle Biossonnard. Er gaat altijd zo’n mooie sfeer vanuit van haar kaarten. Bedankt!
Ook jou schrijf ik terug :blush:
Ook jij een mooi weekend! (Wij hebben net nog even in het zonnetje koffie in de tuin gedronken (met dikke trui)).

#899 Van Winkey de R van Reflectie (heel mooi gevonden!) en Raad eens hoeveel ik van je hou. En de S van Star Wars en Snowman. Allevier zo mooi gekozen!!
Wat lekker dat jullie even een paar dagen weg konden! Ik antwoord verder via mijn kaarten.

@JetteLise is het goed dat ik de diashow heb gebruikt?

1 Like

#900 Ik heb vandaag ook al de eerste twee kaartjes ontvangen.

Een snoepie van een Belle & Boo van Mirakel. Dank je wel!
Ik heb vandaag trouwens veel slakjes in allerlei maten gezien bij het vegen van het blad in de tuin.

Gefeliciteerd met het behalen van je studie! :woman_student: :tada:
Vertel je me een volgende keer meer over je stage?

1 Like

#900 En het tweede kaartje vandaag is van Marleen. Een prachtige, kleurrijke kaart van Jehanne Weyman. Blij mee! Bedankt, hoor. En zo’n ouderwetse telefoon had mijn moeder vroeger voor de show in de huiskamer staan, ik speelde daar graag mee als kind.
Wat ben je druk geweest met je (moes)tuin en wat een oogst. Heerlijk al die dingen die je hebt ingemaakt. Zo’n Engelse kerstcake hebben wij ook eens gemaakt, daar gaat heel wat in :wink:

Bijgewerkt .

Fijne zondag . ( En het is al weer november :dizzy_face: . )

#900 De laatste kaartjes, voor Kat, Marleen en Helma, gaan vandaag de brievenbus in.
Fijne zondag allemaal.

#900

Van Marleen1979 een prachtige Gaelle B. ontvangen :bouncing: dank je wel!
Ik ben ook al bezig om mijn tuin te fatsoeneren, mijn voortuin is nu winterklaar met de bloembollen erin voor volgend voorjaar. Met de rest van de tuin moet ik nog wel aan de slag blijven, een deel is moestuin en nog niet alles is geoogst. En daarbij heb ik bomen vlakbij staan waarvan de bladeren allemaal mijn tuin in vallen/waaien. Dus ik zal voorlopig wel bezig blijven met vegen :grimacing:
marleen

En van Mirakel een mooie zonsopkomst/zonsondergang ontvangen :smile: dank je wel!
Ja dit zijn hele fijne plaatjes om naar te kijken, vooral als je in de natuur zit.
mirakel

Kaartjes voor #900 gaan morgen in de bus.

#900
Pia, heel erg bedankt voor de twee kaartjes, ik werd er helemaal blij van :star_struck: dat klopt ik hou van felle kleuren, die luchtballon kaart past perfect en die unicorn is zo schattig en leuke quote.

Helma, heel erg bedankt voor jou boekenkaart en boeken stickers versiering past mooi bij mijn collectie. :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de updates :smiley:

6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi