πŸ† Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Graag 133 voor mij!

Voor #127 een mooie eenhoorn van @mar127, dankjewel!

2 Likes

Ik doe graag mee met #132 en #136. Bedankt.

Van @Marleen1979 voor #127 een Gorjuss. Ik ken de illustraties inderdaad, ze zijn niet helemaal mijn smaak. Leuk de sticker en stempel op de achterkant, dankjewel!

2 Likes

Er zijn weer heel wat groepen gevuld. Ik heb de adressen van de winnaars verstuurd en nieuwe groepen geopend

Leuk! Nieuwe groepen…
Ik doe graag mee met 135,137 138 en 140 :smiley::smiley:

138 en 139 voor mij graag :slight_smile:

#138, #139 en #140 voor mij graag, dank je wel en fijne avond.

Graag 138 en 141 voor mij!

mijn kaarten voor 128, 132 en 136 gaan vandaag op de bus

Heb ik nu alweer een groepje gewonnen? Hoera! :smiley:
Dank je wel lieve @mar127 voor deze leuke Blue Cats. Helemaal goed vandaag met de winst voor Nuis en Krol, wat knap van ze. Ik was aan het dweilen, maar ik hoorde de buren juichen na de rit van Nuis.
Wat een leuke Blue Cats stickers :heart_eyes:

2 Likes

En nog een verrassingskaart in de bus vandaag! Dank je wel lieve @anitaaa voor je leuke Maus aan het strand.
Ik spaar niet heel fanatiek bepaalde kaarten, maar deze Duitse kaartjes vind ik heel fijn om te ontvangen.
Vanavond aan de mangothee :wink: Dank je wel!

2 Likes

Voor #131 heb ik van @mar127 een geweldige boeken fantasie kaart gekregen. Bedankt voor weer een geweldige kaart! En de thee is lekker πŸ«–

2 Likes

:tada::partying_face: en dan ben ik winnaar van groep 134 :snowflake::snowman_with_snow:
Van @anitaaa een lekkere uilen wintergroep. Die sneeuwuil is inderdaad erg grappig.

En @Jess18877 heeft me heel blij gemaakt met een zalige Belle en Boo, deze kaartjes wordt ik nooit moe.
Over cake bakken gesproken, ik heb vandaag (op het werk, ja we hebben een oven) 2 kruidencakes gebakken. Die gingen snel! Beterschap :face_with_thermometer:
Bedankt voor je lieve extraatje!

2 Likes

#136 Dank je wel @LeonieNL voor je lieve egelkaart. Wat een leukerd :heart_eyes:
Wat betreft het andere kaartje, je dochtertje was gewoon heel creatief bezig :wink: Nu kun je er wel om lachen, toch?

1 Like

#136 Dank je wel lieve @Winkey voor je walvissenenvelop met een hele leuke Blue Cats; treinen en Blue Cats, super combi inderdaad.
Wat verdrietig voor P. en jou om nu jullie maatje te moeten missen. Heel veel sterkte. Ik schrijf je gauw terug.

1 Like

#142 voor mij graag, dankjewel

Voor mij graag #133, 139, 140 en 142. Bedankt voor het regelen.

Voor groep 132 heb ik twee prachtige kaartjes ontvangen van @Winkey en van @Marleen1979
We gaan allemaal voor de bijl he? :microbe:
image
image

2 Likes

Graag 142 voor mij
Dankjewel! Fijne middag!