🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Groep 276
@postbot roll 1d5

:game_die: 2

Groep 288
@postbot roll 1d5

:game_die: 5

#293 graag voor mij, bedankt!

groep #268

Ik heb nog twee kaarten van @Winkey mogen ontvangen!

Dank je wel, zijn beiden superleuk! Ook grappig dat je een kaart met Duitse tekst uitzocht voor me.

Succes met jouw dieet, Andere manieren van eten aanleren is nooit makkelijk, Monique. Ik hou mijn gewicht sinds 2020 met IF. Voel me er echt goed bij.

En ik heb ook luisterboeken ontdekt. Echt leuk voor de afwisseling.

Jouw mooie zelfgemaakte envelop was trouwens helemaal ingescheurd. Jammer.


Van @Malibou voor 280 een mooie paarse (!) vlinder. Bedankt voor de mooie postzegel!
Bedankt @Marleen1979 voor de leuke kaart en mooie postzegel.
En @Jess18877 ook jij bedankt!
En omdat dit de postzegel groep is ook even de zegels in het zonnetje, een super schattige Belle en Boo postzegel, een Disney zegel (die wilde ik heel graag) en een mooie zegel met herfstkleuren.

2 Likes

En ik mocht ook de Belle & Boo groep winnen, wat een geluk! Van @Marleen1979 een hele mooie met een meisje dat naar de sterren kijkt, deze heb ik nog niet eerder gezien, dankjewel!
Van @anitaaa een schattige illustratie, mijn dochter heeft een haas als knuffel dus deze is heel passend.
Van @Jess18877 twee vrolijke kinderen met ballonnen en van @Malibou een super leuke herfstkaart.

Soms schrijven mensen op de kaart dat ze bang zijn mij dubbelen te sturen omdat ik geen foto album heb. Wees daar vooral niet bang voor! Als er een kaart dubbel is dan gebruik ik 'm om mee te knutselen (collages) dus daar ben ik alleen maar heel blij mee.

3 Likes

Graag doe ik mee aan 284, 285, 292, 293 en 294

1 Like

#283 is verzonden

Wat ben ik toch verwend!

Voor 288 van @piavano een ‘women in science’ met een mooie postzegel. En van @Jess18877 ook voor 288 een Beatrix Potter (altijd zo cute) met ook een hele mooie zegel.

Dan ook van @piavano maar dan voor #280 een schattig herfstkaartje mt ook weer hele leuke stickers, dankjewel!

1 Like

Ik sluit nog graag aan bij groep #284 Illustraties.

En neem ook graag deel aan groep #293 kaart met mooie postzegel.

Fijne vrijdag groetjes Malena

Groep 285
@postbot roll 1d5

:game_die: 5

Dank je wel @Malibou voor de kaarten voor groep 276 en 283
IMG_1571

#276 is zojuist verzonden vanuit Curaçao

#284

Dank je wel voor deze leuke Studio Draak kaart @Jess18877 !

Ben benieuwd welke kaarten ik nog mag ontvangen voor deze groep!
Superleuk, dat ik deze groep heb gewonnen.

Veel plezier vandaag op World Postcard Day!

Ik ben weer eens niet zo vlot met het registreren van kaartjes, maar ik heb ze allemaal ontvangen hoor!

Dit schattige blauwe monster van Jessica @Jess18877 . Jammer om ye horen dat mijn Zonerama link niet werkte, ik heb het aangepast en hopelijk doet 'ie het nu wel weer.

Deze leuke vogels van Malena @Malibou, ik houd inderdaad wel van deze stijl. Twee weken later is de herfst al duidelijker zichtbaar, maar is het nog steeds best warm.

Een vrolijke beestenboel van Marleen @Marleen1979
Dit boek ken ik niet, maar Ingrid en Dieter Schubert hebben vele klassiekers uit mijn kindertijd geïllustreerd!

Last but not least wederom twee leuke vogeltjes, van Leonie @LeonieNL. Ja, kaartjes schrijven is een goede ontspanning inderdaad!

Edit: dit is natuurlijk groep 281!

2 Likes

Groep 276
Dank je wel @yoga en @LeonieNL voor jullie leuke kaartjes met post thema

Groep 283
Dank je wel @LeonieNL dank je wel voor je leuke kaart
IMG_1630
IMG_1629
IMG_1628

1 Like

Sorry voor de late vermelding tijdens mijn afwezigheid heb ik de volgende kaarten ontvangen
275
Deze prachtige maxikaart van @yoga
Supermooie zeg! Hoe kom je hier nu aan?


275
Deze 3 wieler van @Jess18877
Een driewieler past niet in mijn fiets kaart verzameling,
maar de kaarten van Studio Draak vind ik altijd goed.
Vreemd dat ik daar nog geen mapje voor aangemaakt hebt