🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Jeetje ik heb groep 194 gewonnen! Belle en boo, wat superleuk! Dankjewel @Jess18877 en @Librije om mijn verzameling groter te maken met nieuwe kaarten.
Superleuk! Bedankt!
Bij wie bestel jij die kleine naamstickers, Jessica?
Koen leest ons voor en wij hem, maar dat is geen standaard avondritueel, gewoon af en toe,Jannie.


Gisteren ontvangen van @Winkey voor 194 Belle and boo! Dankjewel Monique!
Sint Maarten was bij ons aan de deur erg stil in vergelijking met vorig jaar. We hadden 8 kinderen aan de deur gehad, vorig jaar wel 40.Maar we waren ook pas 18.30 uur thuis van t werk. Ik weet niet wie er rond vijven al door de straat kwam.


We gingen laat lopen met Koen. T kon niet anders. Maar hij heeft genoeg snoep opgehaald! Dus tevreden avondje!

1 Like

#207, #210 en #211 graag, dank je wel.

De naamstickers bestelde in altijd via @icitaiwan zij heeft ook een Facebook groep waarin ze zulke stickertjes verkoop geloof ik. Namestickers Taiwan heet die

1 Like

Ik doe ook graag mee aan #206, #207, #208 (alleen roetveegpietjes voor mij) en #209

1 Like

Hallo @anitaaa,

Hier kopen wij de adresstickers. :smiley:

( Ik las toevallig jouw vraag. :wink: )

Naam stickers

@icitaiwan :smiley:

Namestickers Taiwan

@Jess18877 :wink: , sorry voor de “post / onderbreking” van de RR.

2 Likes

#191 Dank je wel @LeonieNL voor deze prachtige eekhoorn. Zo’n mooie foto, ik kan elk afzonderlijk haartje zien. Mooie herfstkleuren. Blij mee.
Ik hoop dat jullie een leuke Sint Maarten hebben gehad. Ja, het jaar gaat hard. Voor mij is dat nu heel fijn; nieuwe baan, nieuwe start in 2023.

2 Likes

@piavano gefeliciteerd met je nieuwe baan! :partying_face:

1 Like

Ik heb een Gorjuss groep geopend

@Jess18877 ik doe graag mee met #198 Inkognito, #200 verrassing en #211 kerstansicht.

194 dankjewel @FeNa dit is geen Belle and boo mijns inziens evengoed bedankt voor je kaart
Leuk dat je kaarten had gewonnen voor die beurs, ik zou er hebberig van worden!

@anitaaa en @FeNa dit is inderdaad geen Belle & Boo kaart.
Lossen jullie het samen op, is het oké voor je of wil je dat ik je alsnog een Belle & Boo kaart stuur?
Groet
Jessica

1 Like

Als ik mijn voorkeur mag geven, dan graag een kaartje van Belle en boo van @FeNa graag
Omdat ik me niet voor niks inschrijf op dit thema is het een teleurstelling als er wat anders gestuurd wordt.
Ik wacht het af! Groetjes Anita

Sorry, @anitaaa, ik heb hem gekocht in de overtuiging dat het een Belle en Boo was, omdat hij daar bij lag op de kraam. Ik dacht dat het misschien een nieuwe serie was en heb daarom ook eigenlijk niet verder gekeken. Ik ga je een andere sturen!

1 Like

Dat is erg lief van je! Dankjewel

Ik doe graag mee met #192, 209 en 211. Bedankt voor al het regelwerk. :slight_smile:

1 Like

Bijgewerkt en nieuwe groepen geopend

1 Like

Mag ik inschrijven voor 197, 198 en 208?

1 Like

Wat leuk, ik heb #211 gewonnen.
Bedankt, @Jess18877 voor je lieve Studio Draakkaartje! Ik vind deze kaartjes altijd erg mooi en verstuur ze ook graag!

1 Like

Jippie, ik ben de winnaar van #192 blue cats!

Dankjewel @Winkey wat een leuke verrassing weer in de post, met de superleuke ras erbij, ik voel me ontzettend verwend met de goodies. En mocht je nog weten waar je de envelop hebt gehaald, dan houd ik me aanbevolen, ik zoek nog zulke leuke en stevige enveloppes :smile: