MIITTI la 27.7.2024 klo 12 Killinkosken kortti- ja keräilypäivät, Virrat

Killinkoskella kortti- ja keräilytapahtuma ja toripäivä 27.7.2023 klo 9-15. Miittaillaan Into-keskuksen salissa, missä korttimyyjätkin on. Yleensä sieltä löytynyt meille vapaa pöytä. Edellisvuoden miittikorttia myynnissä ( ei pvm) 20cnt/kpl vielä jonkun verran, siinä ei pvm. Uusi korttikin mietinnässä, jos tässä kesäkiireiltä ehtii.

Kannattaa varata käteistä, koska korttimyyjillä ja ulkoalueen tori/kirppismyyjillä ei ole maksupäätteitä.
Tulossa: elmanaakka,marzze, ri-tu, minkero, ertsu, toveri, tallu, ritvapeltola, windmill +2 , hannaelina, pikkumyy15, rohtola, krookus,minnasusanne

:raising_hand_woman:

Kiitokset Killinkosken miittikorteista
@Rohtola kivasta kesäfiiliskortista :heart:
@dollart virkistävästä kahvihetkestä possun seurassa :heart:

1 Like

Kiitokset Killinkosken miittikortista @dollart ja muut paikallaolleet. Kiitos myös toisesta kortista itselleni! :grinning_face_with_smiling_eyes: Vaikka en miitissä istunutkaan olipa ihana nähdä teitä kaikkia pitkästä aikaa. :heart_decoration:

1 Like

Kiitos @Dollart for your card. :smiley:

1 Like

Killinkoskelle tervetuloa lauantaina

5 Likes

:mailbox_with_mail: Kiitos paljon yllätyskorteista tämän vuoden Killinkosken miitistä :heavy_heart_exclamation:

Olipa hauska saada kolme erilaista korttia, @Elmanaakka (hieno Virrat-käsileima), @Rohtola ja @ri-tu, ja kiitokset myös teille muille allekirjoittaneile. :smiling_face_with_three_hearts:

Oiskos tänä vuonna tulossa miittailijoita Killinkoskelle?

Saattaapa olla, että pääsen tulemaan!

1 Like

Kyllähän sinne mieli tekee, mutta varmistuu vasta myöhemmin…

1 Like

Miltäs näytää, onko miittiä tulossa?

Kyllä pidetään, on meitä ainakin 3

1 Like

Minä myös olen tulossa :slightly_smiling_face:

3 Likes

Olen tulossa tuoden mukanani @Riutsi ja @Bluefairytale . Myyjänä paikalla on Hanna Talvitie joka tuo mukanaan käyttämättömiä kortteja. Jos etsit jotain kokoelmiisi tänne voisi listata myös muutamia mitä hanna voisi sitten kaivella mukaan.

3 Likes

Kotimaiset kuvittajat, kissakuvitukset, inkognito, autot,lentokoneet,junat, eläimet, lastenkirjakuvitukset,muumit,elokuva/ tv, mustavalkoset valokuvakortit

Olen tulossa miittiin. Elmanaakan korttilista hyvä.

1 Like

Tällä tietoa yritän päästä mukaan miittiin.

2 Likes

Harmillista, etten pääse. Kipeällä selälläni en pystyisi pitkää matkaa ajamaankaan. Pitäkää hauskaa :heavy_heart_exclamation:

Olen tulossa miittiin, jos vaan löydän Killinkoskelle😀

2 Likes

@dollart porukoineen perillä 11 maissa. Täältä tullaan!