MIITTI la 27.7.2024 klo 12 Killinkosken kortti- ja keräilypäivät, Virrat

Kiitos @ri-tu yllätyskortista Killinkosken miitistä! Huomaan, että meidän “hevosihmiset” ehtivät kuitenkin hetkeksi mukaan allekirjoitustalkoisiin myyntipöytien äärestä. :smile:

2 Likes

pahoittelut kun en yhtään huomannut tarkistaa miitin aikataulua. oltiin Sannan kaa niin heppakorttien lumoissa että meni varsinainen miitti ohi :see_no_evil:

2 Likes

Kiitos @ri-tu hienosta kortista ja kiitos myös kanssamiittailijoille allekirjoituksista!

Kiitos @minkero ja muut Killinkosken miittailijat miittikortista! :love_letter: Olin aiemman viestin laittanutkin väärään Killinkosken miittipostaukseen, joten toivottavasti tämä tavoittaa nyt oikeat miittailijat.

1 Like

onko tänä vuonna miittiä killinkoskella? @Elmanaakka
korttikauppias Hanna talvitie kyselee ja innostaa muitakin tuomasn kulkemattomia myyntipöytiinsä jos on kiinnostuneita ostajia.

2 Likes

Miittaillaan la 27.7.2024 klo 12

https://www.killinkoski.fi/wanha-tehdas
uusi miittikortti mietinnässä, vanhoja jäljellä 20cnt/kpl

2 Likes

Tulossa :blush:

1 Like

Luultavasti tulen :blush:

1 Like

Olen tulossa, jos saan kyydin :slight_smile:

2 Likes

Tallulle kyyti RiPeltä, eli olen tulossa :slight_smile:

3 Likes

Olen tulossa

2 Likes

Miittikorttiin kuvia käytiin pojan kanssa ottamassa eilen, katsotaan millasia kortteja sitten tulee…

2 Likes

Tällä tietoa olen tulossa miittiin.

1 Like

Miitikorttitilaukset su 21.7 mennessä, hinta max.50cnt, riippuu tilausmäärästä

kamera ja paloautokorttiin tulee pvm, muut ilman päiväystä.
Kuvat ovat Killinkosken vanhan tehtaan eri museoista ja nättelykokonaisuuksista.


3 Likes

Hei kaikki! :slightly_smiling_face:
Muutaman vuoden tauon jälkeen olen minäkin tulossa Killinkosken markkinoille lauantaina! Otan mukaan valikoiman Minor Postcardsin kortteja, tarroja ja pulloposteja. Katsotaan sitten onko päivällä miten vilskettä ja mies halukas tuuraamaan jos tulisin mukaan miittiin. :smiley:

5 Likes