Meetup in Eura, Finland 10.7.2021

:world_map: CITY/REGION: Eura, Satakunta, Finland
:pushpin: MEETUP PLACE: Kahvila Ruukin Sydän, Sepäntie 4, 27500 Kauttua
:calendar: DATE: 10.7.2021 (10th of July)
:alarm_clock: TIME: 11:00 (11 AM Finnish time)
:page_facing_up: MEETUP PLAN: We will meet at Café Ruukin Sydän in Eura. Please take care of your hand hygiene and don’t come if you are ill. Welcome!

Tervetuloa miittailemaan Ruukin Sydän -kahvilaan Euraan la 10.7.2021 klo 11 alkaen. Ethän tule kipeänä! Muista hyvä käsihygienia! Miittipaikan osoite on Sepäntie 4, 27500 Kauttua. Ilmoitathan tulostasi sähköpostilla elinapostcrossing3@gmail.com.
Miittikortteja ostettavissa, kysy lisää ja tilaa omasi sähköpostitse ilmoittautumisen yhteydessä 27.6.2021 mennessä.

Minä ilmoittaudun. Toivottavasti joku muukin ehtii, kun on NELJÄ päivää aikaa tilata kortteja. Tietysti mitkä tahansa kortit kelpaa, mutta jos tätä varten on jotain painatettu, niin nopea pitää olla.

2 Likes

Kiva, että tulet mukaan! Tosiaan ilmoittautuminen Elinalle tuossa näkyvään sähköpostiin :slight_smile:

Kortteja painatetaan sen mukaan mitä osallistujat tilaavat. Kyseinen paikka, josta kortit tilataan, lupaa, että tilauksessa kestää 4 arkipäivää plus toimitus, joten valitettavasti tilaukselle ei ole kovin paljoa aikaa. Tämä, kuten Porin miitti, oli myös nopeasti suunniteltu :smiley:

1 Like

PS: Toki miittiin voi ilmoittautua 27.6. jälkeenkin, jos ei halua ostaa tätä tiettyä miittikorttia :smiley:

1 Like

Laittaisitko tähän ketjuun näkyviin ilmoittautuneiden nimimerkit, niin se voisi innostaa muitakin mukaan… Tästä kun ei vielä käy ilmi, toteutuuko miitti vai ei.

1 Like

Jos tarkoitat mua niin mulla ei valitettavasti ole nyt tietoa ilmoittautuneista, koska ilmoittautumiset tehdään Elinalle :slight_smile: @elinann1ka Mutta kyllä se on varmaa, että miitti järjestyy, ilman ilmoittautuneitakin sinne on jo tulossa 3 hlöä, minä, Elina ja hänen sen viikonlopun vieraansa :slight_smile:

1 Like

Moikka! Meitä on neljä nyt tulossa Euran miittiin ja miitti järjestetään. Klo 18 asti aikaa ilmoittautua jos haluaa ennakkoon tilata kortteja. Osallistujat: @kotona @Ezzi @piia_k @elinann1ka

1 Like

Nähdään miitissä :slight_smile:

2 Likes

Tervetuloa miittailemaan Ruukin Sydämeen (Sepäntie 4, Kauttua) la 10.7 klo 11. Ennakkoon ovat ilmoittautuneet @elinann1ka ,@piia_k, @kotona @Ezzi mutta voit tulla paikan päälle myös ilman ilmoittautumista.

Miittikortteja (ennakkoon ilmoittautuneet 0,79senttiä/ei ilmoittautuneet 1e) sekä piirrettyä (1,60e) että valokuvattua (1e) Euran emännän korttia voi ostaa multa vielä paikan päällä.

Kahvilassa on tarjolla herkullisia leivonnaisia sekä juotavia. Kahvilassa on erikseen myös myynnissä kortteja esim. Teresa Bastilta.

Mukana myös paikallislehti Alasatakunta.

Nähdään miitissä!:slight_smile:

1 Like

Olipas ihana miittipaikka ja todella mukava minimiitti, meitä oli paikalla 4 plus Alasatakunnan toimittaja, joka tekee jutun Postcrossingista :blush:






1 Like

Can we swap your card

Who are you asking? If me, I’m sorry but I don’t have this card left anymore…