Meet-up in Tampere 9.10.2021

:world_map: CITY/REGION: Tampere
:pushpin: MEETUP PLACE: Museum Centre Vapriikki, restaurant Valssi - Alaverstaanraitti 5
:calendar: DATE: 9.10.2021
:alarm_clock: TIME: 14.00
:page_facing_up: MEETUP PLAN:Celebrate 150 years old Finnish postcard

Welcome to meet-up to Museum Centre Vapriikki, to restaurant Valssi. We’ll celebrate 150 years old Finnish post card.

Enrolments at last Sept. 19th via email pamina_81@hotmail.com

Tulossa / Will come to meet-up:

Silpa
Tuija / Makilatu
Mari Rantala
Tiina / T2
Johanna / Juntuska
Raili / Rallu
Veera / VeeraInkeri
Elina / Bitterly_cold
Sanna / Santsku
Päivi / Madrugada
Kaija / Smabbe
Päivi / Russeli
Tiina / T2
Nina / Rokprinzess
Essi Huhtamäki
Sanna Niemi

4 Likes

@Pamina, onkohan ilmoittautumiseni huomattu kun en ole saanut sähköpostiin vastausta? :slight_smile:

Ilmoittautuminen on tullut perille. :slightly_smiling_face:

Hei kaikki!
Jos haluatte tilata ylimääräisiä miittikortteja, ilmoitelkaa siitä minulle pikimmiten. Jokaiselle on tulossa automaattisesti 20 korttia, mutta niiden lisäksi voi tilata lisää kortteja halutessaan. Lisäkortteja ei voi tilata jälkikäteen vaan ne tulee tilata vielä tämän viikonlopun aikana.
Ilmoita siis viimeistään sunnuntaihin klo 18 mennessä jos haluat enemmän kuin tuon 20 korttia, niin ehdin vielä laittaa tiedot huomisen aikana eteenpäin.

Huomiota huomiota!

Tampereen miittikortteja on painettu extrakappaleita yhteensä 100. Meidän on mahdollista saada nämä kortit miittiin mukaan hintaan 20 senttiä kappale (koko satsi maksaa siis 20€). Kuinka moni olisi kiinnostunut tilaamaan lisää kortteja jo aiemmin tilattujen (tai kaikille tulevien 20 kortin) lisäksi? Kannattaako satsi kortteja ottaa?
Minun täytyy ilmoittaa tieto eteenpäin huomenna torstaina (23.9.) klo 16 mennessä.
Olen itse tuolloin vielä töissä, joten en pysty ihan viime tippaan jättämään viestin välittämistä. Siispä illmoita to klo 12 mennessä haluatko lisäkortteja ja kuinka monta? Jos kiinnostusta edes alustavasti riittää tarpeeksi, tilaan kortit. Jälkeenpäin (varmaan miitissäkin) voi siis niitä vielä kysellä.

Thank you Pamina for thinking of us, and everyone else who signed our postcard from this meeting! We hope you had a lovely time together celebrating postcards on this special day!

1 Like