Maand round robin

oh maar natuurlijk, ik heb jou en meidans per ongelijk omgedraaid denk ik

1 Like

ik had jullie nummers niet omgedraaid, maar de volgorde was verkeerd, en dit forum laat in het bericht alleen opeenvolgende nummers zien… heel raar… maar het staat nu weer zichtbaar goed :wink:

Dank je wel

Joepie! Superblij met jou melding :heart_eyes: Dit is de eerst gemelde kaart. Op de brievenbus stond binnen Europa en voor 12u gepost op 3 dagen maar kon absoluut niet kloppen want gisteren ng naar het postkantoor geweest en met de beambte gesproken en denk dat het met 3 dagen amper de hoofdstad uit is. Vandaag was is ik er terug en ik zei het ng dat er van mijn 1ste batch post ng steeds niets was aangekomen ondanks we 9 dagen verder waren maar hoera, hoera ze zullen dus nu aan het binnendruppelen zijn! :grin:
En ik heb het al fijn gehad en ng steeds fijn want ben hier ng steeds dus vandaar dat ik ng steeds gn post kan melden :wink::sun_with_face::beach_umbrella::dark_sunglasses::womans_hat: #happy :kissing_heart:

3 Likes

Voor de maand mei een kaart ontvangen van @Shalottslady
(Nummer 10 ontvangen van nummer 11)
Dankjewel voor de fietskaart, het is een ouderwets plaatje maar op zn tijd hou ik hier wel van

2 Likes

@Annerie de maand april gaat morgen op de bus

2 Likes

#11 heeft 2 kaartjes ontvangen voor deze RR van #3 @veke250 en #12 @Corriewest .
De 2de kaart die hier wordt gemeld, Veerle! Maar deze kwam dan ook met een schattig vliegtuigje. Een hele dikke merciKus! Ik wens jou en je mama nog veel plezier ginder! :heart:

Corrie, Funpop klinkt zoals onze Rock voor Specials. Ik had je er al 's iets over geschreven. Met school hebben we daar ook een kraampje om de specials te entertainen. Deze keer komt o.a. Clouseau! Zo’n festivals zijn echt super voor specials zoals ook die van jou! Heel erg bedankt voor deze schattige vosjes!

2 Likes

@Annerie ik was compleet in februari RR en in maart RR :two_hearts:

2 Likes

Jess18877 #7
Ik heb een kaart ontvangen voor mei van @Shalottslady #11
Dank je wel
Ik heb nog geen kaart ontvangen van @veke250
image

2 Likes

dank je wel #3 @veke250 voor deze leuke happy postcrossing from Greece kaart! Een hele mooie aanvulling op mijn HPC verzameling, erg blij mee! En helemaal omdat de kaart ook verstuurd is vanuit Griekenland. Hopelijk heb je van je vakantie op Kreta genoten!

En wow… #11 @Shalottslady wat een enorme verrassing: een kaartje van Romy Schneider, die ontvang ik niet zo vaak! Ook erg blij mee! Dit is zeker een mooie vondst van jou!

2 Likes

bijgewerkt en de adressen voor juni zijn verstuurd

2 Likes

mijn (#4) kaarten voor 9, 11 en 12 zijn op de post.

1 Like

dank je wel #1 @yoga voor deze eerste kaart voor juni! Tulpen bij Villa Augustus. Wat leuk dat ze in het restaurant koken met producten uit eigen tuin. Ik had nog niet eerder van dit hotel/restaurant gehoord.

Mijn kaarten zijn op de bus gegaan

2 Likes

mijn kaarten voor 1, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12 zijn verstuurd

1 Like

mijn kaarten voor 2,3,5,6,7,8,9, 11 en 12 zijn gepost. ( volgens mij had ik al een paar nummers doorgegeven die al waren gepost.)
Maar goed, alleen nog 1 en 10 moeten worden geschreven en gepost

2 Likes

Ik #4 heb ontvangen van #7 @Jess18877
Wat een super schattige kaart :smiling_face_with_three_hearts: hij heeft heel goed geluisterd :wink:
Ik heb het “slechte” weer gebruikt om mijn winter trui af te breien.
Wat lief dat je er een extra kaartje bij hebt gedaan, dank je wel.

2 Likes

Nummer #6 heeft ontvangen van #2 en #4 voor RR juni

@Marleen1979 wat een mooie Maja. Mijn dochter wil ook graag zulk lang haar. Ze is halverwege :wink: Het is altijd druk he deze periode met alle feestdagen. Hopelijk valt het werk mee. Bedankt voor de mooie kaart.

@Winkey wat een schattig plaatje! Ik heb nog maar 1 eendenfamilie gezien, wel 3 zwanenfamilies en meerkoetfamilies. Zo lief :heart_eyes:
Bedankt voor deze leukerd

3 Likes

Jess18877 #7

Voor de maand mei heb ik vandaag van @veke250 #3 een kaart ontvangen vanaf Kreta, dat ziet er prachtig uit daar!

En voor juni heb ik mijn eerste twee kaarten ook al ontvangen.
Van @Marleen1979 #2 en van @Winkey #4
Dank jullie beiden voor de prachtige kaarten
image
image
image

3 Likes

Morgen gaan alle kaarten mee met de post, dus 6 stuurt aan 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 en 12.

Ik kreeg nog een kaartje uit april van @Mamiielariie toen nummer 6 (en ik was nummer 3). Een prachtige aanvulling voor mijn sprookjes, waarvoor veel dank! Hopelijk wil de gezondheid goed verbeteren!

En voor juni kreeg ik (6) van 1 en 7.
Een hilarische verhuiskaart van @yoga . Hopelijk pakken de volgende kinderen beter in dan deze tantes :wink:

Gelukkig kunnen de dames ook lekker uitrusten in het bos op deze leukerd van @Jess18877 Daar zou ik ook voor tekenen hoor!

4 Likes