Maand round robin

Vandaag heb ik voor oktober een kaart ontvangen van @Annerie
Dank je wel!
Helaas heeft de site een technische storing waardoor ik de foto niet kan plaatsen

1 Like

Ik zat al te zoeken maar november staat hierbij :wink:
@Marleen1979 , dank je wel voor de kaarten van november. Jij bent vlot. De eerste voor deze maand met deze leuk Charlotte kaart

3 Likes

voor de oktober maand heb ik deze MOTW kaart van Nederland mogen ontvangen van @veke250 (nr. 3). Heel erg bedankt!
Dat is geen goed nieuws… de postzegelprijzen voor 2022 in België… Dan wordt het bijna een elite hobby. Ik kan me voorstellen dat je dan meer vanuit Nederland gaat versturen. Voor zover ik het gelezen heb blijven de prijzen in Nederland hetzelfde als nu voor de postzegels…

1 Like

We gaan naar de scandinavische prijzen, Noorwegen en Zweden kosten ook zoveel :frowning:

#8 heeft ontvangen van #1 @yoga
Nanda, dank je voor je kaart, mooi scherpe foto, elk haartje/ pluisje zie je. En lekker veel tekst, die beantwoord ik in mijn kaartje aan jouw.

1 Like

#8 heeft van #4 @Winkey een postcard ontvangen voor november.
Monique en uit die volle envelop kwam nog zo’n leuke choo choo kaart.

2 Likes

#8 heeft #4 een postcard gestuurd, nog 7 te gaan.

1 Like

#8 heeft postcard gehad van #7 voor de novembermaand, @Jess18877
Jessica, wat een schatje. Toch me maar eens verder verdiepen in Fiep Westendorp.

2 Likes

#2 ontvangen

#7 @Jess18877 dank voor jouw mooie bijdehansje. De kaart komt precies op 11-11 binnen, gelukkig vanavond droog weer, de kinderen gaan Sint Maarten lopen.

4 Likes

#8 heeft #3 een postcard gestuurd, nog 6 te gaan.

1 Like

#4 heeft ontvangen

van # 7 @Jess18877 ,een heerlijke glitterende Mila Marquis :heart_eyes:, love it! Ik snap wat je bedoelt Jessica ik kan mijn tijd ook goed vullen. Werken is leuk (jammer dat het zo veel vrije tijd neemt :wink:)

En van #8 @mar127 een zeer mooie aanvulling op mijn vlinderkaart collectie. De hobbywinkel in huis, dat herken ik! En soms ben je ineens helemaal klaar met wat je jaren hebt gedaan, wie weetpak je het ooit weer op

Bedankt voor de mooie kaarten.

4 Likes

@Jess18877 dank je wel voor deze mooie aanvulling op m’n Royal kaarten

En voor iedereen die hier zo heeft meegeleefd en ik zal het ook nog op alle kaarten wel schrijven. Ik heb gisteren te horen aangenomen ben voor m’n nieuwe baan.

4 Likes

Wat leuk mijn eerste kaart is binnen van de RR November en wel van #nr.7 @Jess18877

Dankjewel voor de mooie kaart. Ik ben onder de indruk van jullie verzamelingen, dus moest mijn best doen om een goede kaart uit te zoeken. maar vandaag gaan ze op de bus.

3 Likes

#8 heeft #5 op de post gedaan voor november, nog 5 te gaan.

1 Like

dank je wel #2 @Marleen1979 voor dit leuke Froy & Dind kaartje die ik vorige week zaterdag al mocht ontvangen. Maar kwam er niet aan toe om deze eerder dan nu te melden. Mijn excuses daarvoor. Maar het is een mooie aanvulling op mijn verzameling! De maanden gaan inderdaad snel voorbij… Het is gewoon al november, nog even en we zitten in de laatste maand van het jaar…

1 Like

@anon55207916 , Janou, dank je wel voor deze leuke zorg gerelateerde Jan Jans en de kinderen kaart. Heeel toepasselijk :wink:
De kaarten in de verzamelingen zijn me toegestuurd. Maar kaarten om te versturen, zoeken is een hobby apart geworden. Dat kan per internet, maar er zit bijvoorbeeld ook een hele leuke kaarten winkel in Deventer en in Amsterdam. Je kan op het forum meetings zien en inschrijven, dan spreek je af met andere postcrossers en dan loopje samen een route langs kaarten winkels

2 Likes

#4 ontvangen van #1 @yoga een super leuke kaart ontvangen, met dito achterzijde. Heel erg bedankt.
Ik moet mijn kaarten nog uitzoeken (en schrijven uiteraard) ik schrijf je terug.

En ontvangen van #9 een heerlijke Belle en Boo kaart. Altijd heel erg blij mee Janou! Wij wandelen graag maar Beau wordt een dagje ouder en wil geen lange wandeling meer maken, maar een “kort” rondje door het bos vind ze gelukkig nog steeds leuk.

1 Like

Het was vandaag echt genieten, de brievenbus van #8 had heel wat verrassingen in petto.
Waaronder deze 2 prachtige kaarten.

Van #9 @anon55207916 een schitterende uil van Loes Botman. De kleuren zijn erg mooi. Je hebt mijn smaak goed ingeschat. Blij mee.
Ik geniet zeker van de post, op alle dagen, maar helemaal als het even niet meezit. Heerlijke troostcadeautjes zijn het.

Van #2 @Marleen1979 een prachtige ballet kaart. Dat contrast, het elegante in een soort van bunker waarin ze dansen, maar het is(ik heb het opgezocht) opera de Paris in 1930. Fotograaf Albert Eisenstadt, sterke zwart/wit fotografie.

2 Likes

#4 ontvangen van #2 @Marleen1979 een heerlijk Catrin Welz Stein. Ik hou erg van haar kunst. Sint-Maarten wordt hier zeker gevierd, ik had vanalles in huis (voor de kleintjes mandarijntjes of Paw Patrol koekjes) en genoeg over! En dan vandaag de intocht van Sint op T.V wat gaan de dagen toch snel!
Bedankt voor de mooie kaart.

3 Likes

Ontvangen van #9 @anon55207916 dank je wel voor jouw mooie sneeuwuil kaart met bijpassende uilen postzegel. Super bedankt

1 Like