Maand round robin

Ik ben er natuurlijk ook wr graag bij bij de november editie! :smiley:

1 Like

bijgewerkt

Ik zal morgen een topic voor november openen

Ik wil ook graag in november meedoen

1 Like

Ik #6 heb #2 @Marleen1979 ontvangen

Bedankt voor deze leuke herfst meetingkaart!

2 Likes

@Marleen1979 dank jewel voor deze leuke Charlotte Dematons Hoe verzint ze het toch allemaal bijelkaar in 1 tekening zo knap.
En de kaart van Charles en Diana is inderdaad hun verloving


3 Likes

Dank je wel #3 @veke250 voor de vrolijk paraplu kaart, helaas ook vandaag is deze weer nodig. Ik hoop er aan te denken om over mijn postzegels projectje te schrijven. Ik stuur met nov een resend voor okt mee want die lijkt niet bij je in de brievenbus te willen komen.

2 Likes

@Jess18877 (7) heeft een kaart ontvangen van @veke250 (3)
Dank je wel voor deze mooie kaart.
Ik maak vaak draadjesvlees in mijn slowcooker

2 Likes

Ik doe ook graag mee in november

1 Like

Ik heb de laatste ook binnen van @Veke250
Bedankt voor deze mooie mapcard van de wereld. Wat is veel zien van de wereld, het enige continent dat ik al heb gezien is Afrika en Europa. De rest nog niet.

2 Likes

Vandaag de laatste kaart voor deze maand gekregen @veke250 dank je wel voor deze uilenkaart. Ik zal eens kijken hoe het met de uilen staat of ik ze al online kan zetten, maar je gaar schrikken als ik ik dat doe denk ik van de omvang

2 Likes

dank je wel @Marleen1979 voor deze leuke meeting kaart. Wat gezellig zo’n mini meeting. Ik kan me voorstellen dat het een echt uitje voor je was!

2 Likes

bijgewerkt

Doe graag mee.volgende maand ook

1 Like

Ontvangen van

#3 @veke250 dank voor jouw mooie uilen familie kaart. Onze 3 uilskuikens :rofl:Ik zal je kaart antwoorden.

#5 @Annerie wat een heerlijk ontspannen thee kaart. Heb je het naar je zin op je nieuwe baan?

2 Likes

het is me niet gelukt om een nieuw topic te openen voor november, dus ik zal morgen dit topic bijwerken ook voor november… scheelt weer een beetje werk. Dus mocht je nog mee willen doen? morgen zal ik de adressen voor november sturen.

1 Like

Heb je de adressen al verstuurd? Anders doe ik graag weer mee

1 Like

nee nog niet :see_no_evil:
Ik neem jou ook mee, komt goed!

1 Like

Ik doe ook graag mee xd

1 Like

adressen voor november heb ik zojuist verstuurd

4 Likes

Top :+1:

1 Like