Maand round robin september 2021

mijn(#4) laatste kaart voor # 7 gaat dit weekend op de bus.

1 Like

#2 ontvangen

#1 @yoga; dank voor jouw mooie kaarten. Ik neem jouw advies ter harte :kissing_heart:

#7 @Jess18877 dank voor jouw resend, wat een mooie kaarten. Wat een mooie kaart van Lotte Teussink, ik blijf er maar naar kijken. Jammer dat jouw eerste kaarten niet zijn aangekomen.

@Winkey helaas is jouw envelop niet bij mij aangekomen. Deze is wel ingescand door PostNL en staat in mijn app. Helaas wordt de post bij mij niet goed geleverd. Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij PostNL, nu dat er een aantal poststukken niet bij mij afgeleverd zijn :pleading_face:

1 Like

@Winkey helaas is jouw envelop niet bij mij aangekomen. Deze is wel ingescand door PostNL en staat in mijn app. Helaas wordt de post bij mij niet goed geleverd. Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij PostNL, nu dat er een aantal poststukken niet bij mij afgeleverd zijn :pleading_face:

@Marleen1979
Het lijkt een trend op dit moment. :face_with_raised_eyebrow:
Dit is al mijn 3e in korte tijd die niet aankomt.
Er was iets aan mij ook verkeerd bezorgd, gelukkig kwam de ontvanger het brengen.

Ik ga je een nieuwe sturen.

#6 Mamiielariie zend haar kaartjes uit.

2 Likes

#6 heeft ontvangen van

#2 @Marleen1979 bedankt voor je mooie qoute kaart van Loesje!

#7 @Jess18877 bedankt voor het fleurige kaartje uit Amsterdam!

2 Likes

Hehbah, ,ik wil je bericht liken maar ik vind helemaal niet leuk dat er zoveel post kwijt raakt!

@Winkey 4 dank je wel voor de leuke kaart die ik (7) vandaag in de bus vond en extra leuk dat het zo’n mooie is!
image

3 Likes

#4 ontvangen van #1 @yoga. Een mooie Tausendschön (die ook perfect in mijn vlindercollectie past) is met een kleine omweg :wink: bij mij terecht gekomen. Ik schrijf je terug,
Dankjewel voor de mooie kaart.

1 Like

#4 heeft ontvangen van #6 een toffe keepcalm. Dank je wel Lara.

2 Likes

Via een omweg is de kaart van @yoga (1) bij mij (7) aangekomen
Dank je wel!
image

3 Likes

Dank je wel @Mamiielariie (6) voor deze kaart die helemaal bij mij (7) past aangezien ik heel erg van de herfst houd
image

2 Likes

Mijn laatste kaarten gaan zo op de op post

@Mamiielariie 6 Lara dank je wel voor deze yoga kaart.

3 Likes


Dank voor jouw lieve kaart @Winkey gelukkig is deze wel bezorgd aan mijn adres
Benieuwd of jouw zoon getekend heeft.

@Mamiielariie dank voor jouw mooie beatrix Potter kaart.

2 Likes

Ik wil in oktober ook weer graag meedoen

1 Like

#6 heeft ontvangen van #1 @yoga
Bedankt voor deze mooie kaart inkognito kaart! Er zijn er zoveel verschillende!

1 Like

Sorry vr het latere melden. Sommige kaartjes zijn hier al wat langer, anderen zijn hier ng maar net maar hier gaan we :slight_smile:

#3 kreeg van :

#1 : @yoga : Bedankt Nanda vr de 2 Inkognitokaarten! Ik ben een beetje stilgevallen wat mijn albums betreft dus idd ng gn Inkognito album… Ng veel plezier met het wandelen en met het druiven plukken als je dat ng eens zou gaan doen! :grapes:


#2 @Marleen1979 : Bedankt Marleen vr deze leuke kaart en wat heb je leuke stickertjes gebruikt en de washitape was ook al zo kleurrijk en vrolijk! :slight_smile:


#4 @Winkey : Bedankt Monique vr deze geweldige kaart! Ik wou dat ik me naar daar kon flitsen!!! Wat een leuke set heb je gekocht en nee daar heb ik niks op tegen en daar mag je me er ng veel van sturen :wink: Ook superbedankt vr de RAS kaart vr mama zowel van haar als van mij!!! :heart: :smiling_face_with_three_hearts:


#5 @Annerie : Bedankt Annerie vr deze bloemige kaart. Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt en dat je dan om de 2 weken een verlengd weekend hebt als het ware :+1: Het zal idd best aanpassen zijn om nu terug dat stukje te moeten rijden elke dag :oncoming_automobile:


#6 @Mamiielariie : Bedankt Lara vr deze leuke, mooie en schattige aanvulling vr mijn Medici collectie! :star_struck: Ze zijn toch altijd zo lief hé! Geniet van je weekend in Tongeren!


#7 @Jess18877 : Bedankt Jessica vr deze prachtige BijdeHansje! Wat een mooie kleuren ook! Wat heb je veel gedaan tijdens je vakantie; fijn dat je zo genoten hebt! :slight_smile:


Zo ik ben helemaal compleet vr deze maand. Bedankt wr vr al dat leuks en moois in mijn brievenbus!!! :kissing_heart: Ik doe volgende maand ook wr graag mee als er een nieuw topic wordt geopend! :slight_smile:

3 Likes

ik doe in oktober ook graag weer mee.

2 Likes

Ook ik heb inmiddels alle kaartjes voor deze maand mogen ontvangen. Mijn excuses dat het in sommige gevallen wat langer heeft geduurd voor ik deze meld… Iets met tijd dat steeds sneller voorbij lijkt te gaan…

#1 @yoga, dank je wel voor deze royal kaart van prinsjesdag 2018, toen alles nog gewoon was… Ik heb niet heel veel van prinsjesdag voorbij zien komen dit keer…

#2 @Marleen1979: dank je wel voor deze leuke Froy & Dind kaart, ik kan me nog een tijd herinneren dat je deze kaartjes veel voorbij zag komen. Nu is dat toch een stuk minder… Is je broer inmiddels al getrouwd of staat dat nog op de planning. Mijn man en ik zijn 4 jaar geleden op de 29e getrouwd, mooie datum :wink:

#3 @veke250: dank je wel voor deze kaart van de World Fashion Series… Er komen veel te veel kaart series uit die iedereen dan weer wil hebben… hahaha. Ik ben ook meer van de tegenwoordige kleding, dan van de traditionele kleding, al is het wel leuk als je mensen er in ziet lopen, dat dan weer wel :blush:

#4 @Winkey: dank je wel voor de mooie Jane Austen quote kaartjes, gestuurd in een mooie zelfgemaakte Princess Diana envelop. Ik hoop dat alles is aangekomen, want de envelop was aan 1 kant open… Wel jammer dat als je soms een postcard box met 100 kaarten koopt en het dan een klein beetje tegenvalt… Dat heb je al snel als je iets online koopt… Maar ondanks dat ben ik blij met deze kaartjes!

#6 @Mamiielariie: dank je wel voor deze leuke Molly Brett kaartje. En ja ik kan het alleen maar beamen dat het het jaar super snel gaat…

En last, but certainly not least: dank je wel #7 @Jess18877 voor deze leuke Belle & Boo kaart. Nee ik had nog niet gezien dat Envy Cards veel nieuwe Belle & Boo kaarten heeft, wel heb ik ze her en der online voorbij zien komen!

Mijn kaarten gaan morgen op de bus

3 Likes

bijgewerkt… mocht ik iets hebben gemist / over het hoofd hebben gezien, laat het weten… dan pas ik dat alsnog aan :blush: :innocent: :relaxed:

voor de liefhebbers: ik heb het topic voor oktober ook geopend

1 Like