Maand round robin september 2021

Hoe werkt deze round robin?

  1. Geef hieronder aan dat je mee wilt doen. Voor deze Round Robin is het de bedoeling om iedereen een kaart te sturen gebaseerd op het postcrossing profiel, probeer je hier aan te houden. Mocht het om wat voor reden niet lukken om een kaart te vinden die past binnen de verzameling van iemand, stuur diegene dan eerst een prive bericht via het forum en neem mij hierin mee. Doe je voor de eerste keer mee? Geef dan aan bij je aanmelding aan dat je de regels hebt gelezen en snapt, is er iets niet helemaal duidelijk laat het me dan weten!
  2. als je nog niet eerder hebt meegedaan op dit nieuwe forum ontvang ik graag je adres via een privé bericht, stuur je adres ook opnieuw als je lange tijd niet mee hebt gedaan, ik bewaar nl. niet altijd alle adressen. Ik ga hier niet achteraan. Indien ik je adres nog niet bij het versturen van de adressen kan je pas de maand er op mee doen.
  3. opgeven voor september 2021 kan tot en met 1 september (of tot het aantal van 15 deelnemers is bereikt), adressen worden uiterlijk 2 september verstuurd.
  4. als je mee doet is het de bedoeling dat je iedereen die meedoet één kaartje stuurt, hier heb je tot 5 dagen voor het eind van de maand de tijd voor, de kaarten moeten wel uiterlijk voor de nieuwe maand begint bij iedereen zijn aangekomen.
  5. de bedoeling is om iedereen een volgeschreven kaart te sturen!
  6. gratis kaarten (zoals bijvoorbeeld idrukker of boomerang), free ad cards en handmade kaarten zijn niet toegestaan binnen deze ronde. Ook is het niet de bedoeling om een dubbele kaart te sturen.
  7. kaarten moeten “written and stamped” verstuurd worden, tenzij anders aangegeven, het gaat in deze round robin om ansichtkaarten, geen wenskaarten. Het gaat in deze round robin altijd om beschreven kaarten en niet om blanco
  8. deelname is alleen mogelijk als je kaarten van eerdere rondes zijn verstuurd en aangekomen. (dit is natuurlijk niet van toepassing als je voor het eerst meedoet)
  9. geef hier in het topic aan als je een kaart hebt ontvangen ovv nummer + forumnaam, heb je meerdere kaarten ontvangen? meldt ze dan in oplopende volgorde van de nummers
  10. kaarten dienen zo snel mogelijk gemeld te worden.
  11. een uitgebreider bedankje is altijd meer welkom dan #5 heeft ontvangen van #1.
  12. mocht je voor deze RR een kaartje ontvangen hebben ontvangen die je al had, dan zeggen we dat niet… helaas is het ontvangen van dubbele kaarten niet te voorkomen.
  13. In deze round robin kan je alleen voor je zelf mee doen. Het is niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft waar de kaarten naar toe moeten en dat jij dan kaarten naar de andere deelnemers stuurt.

Iedereen die mee doet aan de maand round robin krijgt een nummer, hiermee is het makkelijker bij te houden wie van wie een kaart heeft ontvangen. Mensen die vaker mee doen hebben een ‘eigen’ nummer. Heb je een of een aantal maanden niet mee gedaan of doe je voor het eerst mee dan krijg je als de inschrijving gesloten is van mij een nummer.

1 Like

deelnemers:

  1. yoga :mailbox_with_mail:sent: 21-9 | :inbox_tray: rec: 2, 4, 7
  2. Marleen1979 :mailbox_with_mail:sent: | :inbox_tray: rec: 1, 4, 6, 7
  3. veke250 :mailbox_with_mail:sent: | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 :purple_heart:
  4. Winkey :mailbox_with_mail:sent: 11-9 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 6, 7
  5. Annerie :mailbox_with_mail:sent: 28-9 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 :purple_heart:
  6. Mamiielariie :mailbox_with_mail:sent: 12-9 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 6, 7
  7. Jess18877 :mailbox_with_mail:sent: | :inbox_tray: rec: 1, 2, 4, 6

Ik ben ook weer can de partij

1 Like

Ik doe graag mee

1 Like
  1. Ik doe graag mee
1 Like

Ik doe graag mee

1 Like

Ik doe graag weer mee

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Ik doe ook wr mee :slight_smile:

1 Like

Het is me helaas niet gelukt om vandaag de adressen te sturen (sorry). Maar volgens mij heeft iedereen de adressen nog wel toch? Als dat niet het geval is laat het me dan weten, dan stuur ik je de adressen zondag.

Wat mij betreft kunnen jullie (@yoga, @Marleen1979, @veke250, @Winkey, @Mamiielariie en @Jess18877) de kaarten voor september vanaf nu gaan versturen…

ps @Winkey jij hebt deze maand #4 ipv #8 omdat we maar met zijn zevenen zijn…

2 Likes

Ik verwijder al mijn mail altijd en heb het adres van Lara niet.
Kun je me doe nog sturen?
Welk nummer hebben de anderen?
Groet
Jessica

Doe jij zelf ook mee?

ja, ik doe ook mee… de nummers en namen van de deelnemers staan in het tweede bericht van het topic. Ik stuur je het adres van Lara nog en dan doe ik de computer uit…

#4 ontvangen van #2 @Marleen1979 een zen studio draak kaart. Tenminste zo komt ze op mij over. Supernova staat ook op ons lijstje. Misschien gaan we toch weer een bioscoop abonnement nemen. Wij gaan dan eigenlijk ook altijd overdag.
Bedankt voor de leuke kaart.
Ik schrijf je terug.

2 Likes

mijn (#4) kaarten voor #1 en #2 gaan vandaag op de post. misschien schrijf ik er straks nog een paar :blush:

1 Like

#4 ontvangen van #7 @Jess18877 :smiling_face_with_three_hearts: heerlijk deze kaart van Marie Cardouat. Dankjewel Jessica, erg blij mee! Wat heerlijk dat je vakantie zo lekker lang heeft aangevoeld.

2 Likes

Ik heb ontvangen van en ik klim voor jullie alle drie snel in de pen :pen: hopelijk morgen
#2 @Marleen1979 dank je wel voor deze Charlotte Dematons en andere kaarten. Je blijft kijken naar deze kaarten, maar dat zeg ik elke keer geloof ik.:wink:

#4 @Winkey dank je wel voor deze kaart met prachtige bijpassende postzegel. Ik ben best wel bij met uploaden, maar deze postzegel is wel heel mooi! En de manier met dat stickertje en washi tape is ook erg leuk!

@Jess18877 dank je wel voor deze Royal kaart. Nu zie ik gelijk waar het over ging met die jurk van Máxima met Max Verstappen, die staat ook op deze foto!

Ik ga terug schrijven dus hoe de brievenbus maar in de gaten :wink:

3 Likes

Droeg ze dezelfde jurk?

Dank je wel Marleen voor je mooie kaart die ik (7) vandaag van je heb ontvangen
image

2 Likes

Ja, kijk maar

1 Like