Maand round robin september 2021

#6 heeft ontvangen van #1 @yoga
Bedankt voor deze mooie kaart inkognito kaart! Er zijn er zoveel verschillende!

1 Like

Sorry vr het latere melden. Sommige kaartjes zijn hier al wat langer, anderen zijn hier ng maar net maar hier gaan we :slight_smile:

#3 kreeg van :

#1 : @yoga : Bedankt Nanda vr de 2 Inkognitokaarten! Ik ben een beetje stilgevallen wat mijn albums betreft dus idd ng gn Inkognito album… Ng veel plezier met het wandelen en met het druiven plukken als je dat ng eens zou gaan doen! :grapes:


#2 @Marleen1979 : Bedankt Marleen vr deze leuke kaart en wat heb je leuke stickertjes gebruikt en de washitape was ook al zo kleurrijk en vrolijk! :slight_smile:


#4 @Winkey : Bedankt Monique vr deze geweldige kaart! Ik wou dat ik me naar daar kon flitsen!!! Wat een leuke set heb je gekocht en nee daar heb ik niks op tegen en daar mag je me er ng veel van sturen :wink: Ook superbedankt vr de RAS kaart vr mama zowel van haar als van mij!!! :heart: :smiling_face_with_three_hearts:


#5 @Annerie : Bedankt Annerie vr deze bloemige kaart. Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt en dat je dan om de 2 weken een verlengd weekend hebt als het ware :+1: Het zal idd best aanpassen zijn om nu terug dat stukje te moeten rijden elke dag :oncoming_automobile:


#6 @Mamiielariie : Bedankt Lara vr deze leuke, mooie en schattige aanvulling vr mijn Medici collectie! :star_struck: Ze zijn toch altijd zo lief hé! Geniet van je weekend in Tongeren!


#7 @Jess18877 : Bedankt Jessica vr deze prachtige BijdeHansje! Wat een mooie kleuren ook! Wat heb je veel gedaan tijdens je vakantie; fijn dat je zo genoten hebt! :slight_smile:


Zo ik ben helemaal compleet vr deze maand. Bedankt wr vr al dat leuks en moois in mijn brievenbus!!! :kissing_heart: Ik doe volgende maand ook wr graag mee als er een nieuw topic wordt geopend! :slight_smile:

3 Likes

ik doe in oktober ook graag weer mee.

2 Likes

Ook ik heb inmiddels alle kaartjes voor deze maand mogen ontvangen. Mijn excuses dat het in sommige gevallen wat langer heeft geduurd voor ik deze meld… Iets met tijd dat steeds sneller voorbij lijkt te gaan…

#1 @yoga, dank je wel voor deze royal kaart van prinsjesdag 2018, toen alles nog gewoon was… Ik heb niet heel veel van prinsjesdag voorbij zien komen dit keer…

#2 @Marleen1979: dank je wel voor deze leuke Froy & Dind kaart, ik kan me nog een tijd herinneren dat je deze kaartjes veel voorbij zag komen. Nu is dat toch een stuk minder… Is je broer inmiddels al getrouwd of staat dat nog op de planning. Mijn man en ik zijn 4 jaar geleden op de 29e getrouwd, mooie datum :wink:

#3 @veke250: dank je wel voor deze kaart van de World Fashion Series… Er komen veel te veel kaart series uit die iedereen dan weer wil hebben… hahaha. Ik ben ook meer van de tegenwoordige kleding, dan van de traditionele kleding, al is het wel leuk als je mensen er in ziet lopen, dat dan weer wel :blush:

#4 @Winkey: dank je wel voor de mooie Jane Austen quote kaartjes, gestuurd in een mooie zelfgemaakte Princess Diana envelop. Ik hoop dat alles is aangekomen, want de envelop was aan 1 kant open… Wel jammer dat als je soms een postcard box met 100 kaarten koopt en het dan een klein beetje tegenvalt… Dat heb je al snel als je iets online koopt… Maar ondanks dat ben ik blij met deze kaartjes!

#6 @Mamiielariie: dank je wel voor deze leuke Molly Brett kaartje. En ja ik kan het alleen maar beamen dat het het jaar super snel gaat…

En last, but certainly not least: dank je wel #7 @Jess18877 voor deze leuke Belle & Boo kaart. Nee ik had nog niet gezien dat Envy Cards veel nieuwe Belle & Boo kaarten heeft, wel heb ik ze her en der online voorbij zien komen!

Mijn kaarten gaan morgen op de bus

3 Likes

bijgewerkt… mocht ik iets hebben gemist / over het hoofd hebben gezien, laat het weten… dan pas ik dat alsnog aan :blush: :innocent: :relaxed:

voor de liefhebbers: ik heb het topic voor oktober ook geopend

1 Like

Ik heb de kaart van mamilarie nr 6 ook ontvangen

1 Like

Ik (7) heb ook mijn laatste 2 kaarten van september ontvangen
Dank jullie wel @Annerie 5 en @veke250 3
image
image

1 Like

#6 heeft ontvangen van

#3 @veke250 Bedankt voor PWE aan mijn collectie toe te voegen. Morgen ga ik alvast veel adresjes opvragen en zaterdag veel laten tekenen. We zullen ons zeker amuseren.

#5 @Annerie Inderdaad echte meetings zijn inderdaad leuker, al online internationaal vind ik ook wel leuk mensen te zien waarmee ik regelmatig swap met een gezicht dan.

1 Like

@Winkey ik mis nog jouw kaartje alleen. Is die allang op weg?

Zeker, die is al een hele poos onderweg. Ik zal maar een resend gaan doen. Ik ben nu niet thuis dus dat wordt waarschijnlijk zondag maar ik hoop natuurlijk morgen, op postcard day :blush:

1 Like

Maar anders mag die mee met de volgende samen hoor. Hoef je geen zegel extra te gebruiken.

1 Like

Ik heb de laatste kaarten van deze maand ontvangen
@Annerie #5 Annerie dank je wel voor deze balletkaart. Deventer zelf vind ik ook een erg leuke stad. Jammer dat het ruim 2 uur reizen vanaf mijn woonplaats is.
@veke250 , Veerle, heel erg bedankt voor de balletkaart. Ik moest wel lachen toen er 2 ballet kaarten op de mat lagen 1 van jou en 1 van Annerie :wink:
Ik heb vroeger heel lang aan ballet gedaan en ik was ook niet zo flexibel, ik ben daarom afgewezen voor de ballet academy, daarom ben ik toen verpleegkundige geworden. Voor yoga ben ik ook nog steeds niet heel flexibel, maar als het goed is gaat het daar niet om met yoga. Juist stijve spieren zijn beter voor yoga, hele flexibele mensen krijgen sneller blessures omdat ze zich overtrekken en strekken. Voor alles is een voor en nadeel. Als je het met plezier doet is dat ook heel belangrijk :slight_smile:

1 Like

Ook ik (#4) heb nog heb de laatste kaarten voor deze maand ontvangen. Heerlijk thuis komen met zo’n volle brievenbus.

#3, @veke250 heeft me een prachtige Ila Marquis gestuurd en heerlijk op z’n Veerle’s vol geschreven. Ik schrijf je terug in de volgende ronde.
Dank je wel voor dit snoepje uit mij wensenlijst :heart_eyes: met een envelop vol geweldige postzegels!

En van #5 @Annerie een beauty van een Belle en Boo.
Ook van deze kaarten kan ik geen genoeg krijgen. :smiling_face_with_three_hearts: helemaal met je eens Annerie, de maand is weer voorbij gevlogen. Ik schrijf je terug in de volgende ronde. Dank je wel voor deze schattige ballerina :ballet_shoes:

1 Like

Ontvangen #3 @veke250
Dank je wel voor de prachtige kaart in mooie vlop met postzegels. Heel erg blij met de uil postzegel, die is nieuw voor mijn collectie.
Excuses voor late melden, wilde je niet ongerust maken dag deze niet was aangekomen, maar juist erg druk gehad met werk en gezin.

1 Like

Ontvangen #5 @Annerie
Dank voor jouw ontspannen rustmoment kaart. Ben je met een nieuwe baan gestart? Veel succes en plezier gewenst.

Ik ben het helemaal met je eens! Vooral op vakantie is het fijn als er zo’n traditionele avond is met local food en dan met dans en muziek in kledij van daar enzo :+1:


Wauw je had ambitie vr de ballet academy! Chique dingen :+1: Spijtig dat je bent afgewezen als dat je droom was. Vr de yoga weet ik het hr. Ik heb het er hier in België zelfs al over gehad met één van m’n favo zangeressen. Zij doet aan bikram yoga en met die warmte zou dat juist beter zijn vr m’n spieren natuurlijk maar het is het buitenkomen waar ik altijd tegen opzie en dan zeker eens we in die koude maanden zitten en je dan uit zo’n warm lokaal zou komen en terug door de koude moet om thuis te geraken… Ja en als het buiten al warm is wil je dat ook wr nt omdat je het al zo warm hebt en zo is het altijd wel iets :wink:


Gn probleem van het late melden hr want ik doe dat ook wel eens door de omstandigheden. Ik vroeg het me gewoon af omdat ie net als die van Annerie bij de eersten al lang weg was en had dan gelezen dat ze nt zo netjes geleverd werden en had het sneu gevonden omdat ik wr een speciale cover vr je had gemaakt maar het velletje dat ik er opkleefde, had je dus al. Die uil is van een recentere reeks van mijn favo illustratice van postzegels. Ze heeft er al zovele mooie gemaakt!!! :heart_eyes: Ik hoop dat hij er wat mooi afkomt als je ze er zou willen afhalen want het is wl wr een zelfklevende maar mss laat je de envelop wel zo in zijn geheel.

@Winkey een resend had helemaal niet gehoeven… Ik had je eerste envelop ontvangen… maar krijg het doordeweeks niet helemaal voor elkaar om de ontvangen kaarten te ontvangen… Ik probeer het wel, maar krijg het meestal dus niet voor elkaar… pas in het weekend… :innocent: :relaxed: :see_no_evil: Maar toch een dikke dank je wel!
Ik ken het boek “Belgravia” van Julian Fellows niet, maar heb het net opgezocht en het is zeker een boek dat ik zou kunnen lezen. Enne Downton Abbey op Netflix? Dat klinkt als een goede reden om toch maar weer een abonnement op Netflix te nemen… :grin:

1 Like

#6 heeft de resend en laatste kaart van deze maand ronde ontvangen van #4 @Winkey

Bedankt voor deze mooie resend Ik vind deze enorm mooi, wie weet komt de andere nog wel eens aan, we zullen zien!

1 Like

This topic was automatically closed after 180 days. New replies are no longer allowed.