Maand round robin maart 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Gisteren heb ik #8 ontvangen van #1 @yoga een geweldige tausendschön :heart_eyes: Ik vind deze altijd heerlijk om te ontvangen. Uiteraard heb ik zo mijn favoriete binnen deze collectie en daar is deze er 1 van. Dus heel erg bedankt Nanda! Dat boek ga ik opzoeken. De bookazine lees over het algemeen wel makkelijk weg vind ik. Ideaal voor op vakantie (als we weer mogen) er liggen er hier nog een paar op voorraad. Klinkt wel heel gezellig wat jullie doen!

2 Likes

#04 Vandaag kwam de kaart van #09 @Corriewest aan. Een mooie Van Gogh kaart voor mijn verzameling. De kaarten van van Gogh gaan in een speciaal boekje die ook handig is om mee te nemen en waar ik evt iets bij kan schrijven.
Dat ken ik ook dat ik door achtergrondmuziek ook afgeleid kan worden
Bedankt voor deze mooie kaart :heart: :slight_smile:

1 Like

#9 @Corriewest , ohh dat is nog eens leuk thuiskomen :heart_eyes: mensapen blijven toch wel een van mijn favoriete dieren. en hoe deze foto gemaakt is is te gek. heel erg bedankt! is je hobbykamer inmiddels helemaal op orde? dat zou ik je toch zo gunnen, volgens mij heb je het daar al best een tijdje over. scream weet inmiddels dat als al mijn kaartspullen zijn uitgestald op de bank dat hij even moet wachten :joy: die komt altijd sneaky op schoot als ik even niks te doen heb.

1 Like

Ik heb de afgelopen dagen bijna alle kaarten ontvangen:
#01 Van Nanda een prachtige Tausendschon, Ik moet ook nodig mijn kaarten gaan sorteren. Wie weet wat voor een juweeltjes ik nog ergens heb liggen :wink: dank je voor deze prachtige kaart
maart 21 nr 1 Nanda klein

#02 van Marleen heb ik heerlijke verjaardagstaart mogen ontvangen :smile: Dit was idd mijn 2e verjaardag in Corona tijd. Ben notabene 60 geworden en had vorig het voornemen om dit uitgebreid te vieren. Helaas pindakaas. Volgend jaar doe ik dit dunnetjes over.:slight_smile: Dank je voor de felicitatie en de mooie kaart.

#04 van Maria heb ik een prachtige glas-in-lood kaart gekregen. Zelf hou ik ook erg van glazen voorwerpen. Zo`n demonstratie van glasblazen zou ik ook graag mee willen maken. Lijkt mij erg interessant. Tot nu toe lukt het aardig met het gezond blijven. ik heb alleen meer klachten van mijn fybromyalgie dan andere jaren. Toch iets met stress? Dank je voor de prachtige kaart en jij ook hele fijne paasdagen.

#05 Annerie, Zoals altijd was jij de eerste :wink: Ik heb mijn verjaardag met mijn kinderen gevierd en ben bij mijn moeder geweest met een gebakje en een lekkere lunch. Zij is 89 dus ik doe voorzichtig met haar. Ook heb ik bijna iedere dag een vriendin op bezoek gehad. Zo heb ik mijn verjaar de hele week kunnen vieren. :wink: Dank je voor de prachtige zonsondergang. Moet maar weer eens een dagje naar de zee gaan. krijg toch wel een soort van heimwee naar zeeland.
maart 21 nr 5 Annerie klein

#06 Van Lara heb ik ook een mooie Inkognito gekregen. Leuk deze paaskaart. Ik kende hem nog niet.
Dank je :slight_smile:
maart 21 nr6, lara klein
#07 van Jessica heb ik een mooie aanvulling op mijn verzameling van Molly Brett ontvangen. vandaag leek het meer herfst dan lente :wink: Ik had vroege dienst en bij thuiskomst ben ik gaan stemmen en gelijk 2 uur gaan wandelen. En hartstikke nat geregend, brrr bedankt voor deze leuke kaart.

#08 Monique heeft mij een mooie aanvulling op mijn boeken collectie gestuurd. Ik las als kind ook zo graag en eigenlijk nog steeds. Ik ben nu Gebroken van B.A,Paris aan het lezen. dit is een thriller. Hartstikke spannend. en een soort van zelfhulpboek, nl Grip van Rick pastoors over oa planning. Dat gaat nog al eens fout bij mij :wink: dank je voor je mooie kaart :slight_smile:
maart 21 nr8 Monique klein

#10 Lest but not least Van Kyra een gezellig vol geschreven kaart. daar geniet ik altijd weer van en ik vind het knap dat jij zo klein en duidelijk kan schrijven. :slight_smile: Wat fijn dat je nog steeds aan het werk ben. Dat zal af en toe wel spannend zijn. Ik verwacht dat het deze zomer ook drukker zal zin met de vakanties in Nederland. merk het nu al dat een aantal campings al volgeboekt zijn. Jouw kaart heb ik inderdaad ontvangen en ik schaam me er voor dat ik vergeten ben om jou hiervoor te bedanken. Ik was er blij door verrast. Hij kwam op een goed moment. Ik zat er toen best wel een beetje door heen. Maar ik was met die kaart en ook met deze kaart erg blij.
maart 21 nr 10 kyra klein

3 Likes

Graag gedaan. Ik had de hobbykamer op orde, totdat het plafond los liet. kon ik weer opnieuw beginnen. Nu heb ik hem inmiddels weer aardig op orde. Ik ben alleen nog aan het bedenken wat ik met mijn ontvangen kaarten wil doen.

2 Likes

voor de liefhebber: topic voor april is geopend :slight_smile: (met enige vertraging…)

Ik #8 heb een camouflage vlinder :grin: ontvangen van #9 @Corriewest, bedankt voor de mooie aanvulling Corrie. Fijn dat je er weer lol in hebt om mee te doen met de RR.
Je boeken tip neem ik mee. Ik hou wel van een goeie triller.

1 Like

Ik (7) heb twee kaarten ontvangen.
Van #1 @yoga dank je wel voor de leuke kaart met een oude en een moderne meester.Wat heerlijk dat je zoveel energie had! Lijkt mij zeker leuk om snel weer af te spreken

#09 @Corriewest dank je wel voor deze vrolijke voorjaarskaart.

Ik ben compleet voor deze maand

1 Like

Ik mamiielariie #6 heb ontvangen van #8 @Winkey

OOh is het gelukt met het dak?

Dubbele zijn zeker neit erg hoor. Ik heb best veel kaarten, en iedereen zegt dat het moeilijk te vinden is waar wat staat.

2 Likes

Ik heb ook alle kaarten ontvangen voor deze maand. De kaart van @Mamiielariie heb ik tegelijk met die van Veke gemeld

2 Likes

Ik #6 heb de kaart van #9 @Corriewest ontvangen
Een mooie qoute kaart bedankt hiervoor!

1 Like

Afgelopen week ontvangen:

#1 @yoga wat een mooi kaartje met een ijsvogel. Af en toe spot ik een ijsvogel op weg naar school van de jongens, die fel oranje buik valt zo op tussen het riet en zijn verenkleed prachtig blauw. Dank voor mooie schort voor Julius :heart_eyes:

#7 @Jess18877 dank je wel voor jouw mooie kaarten. Ik ontvang van jou altijd zulke mooie kaarten en dan vergeet ik hem hier te melden :blush:

#9 @Corriewest prachtige kerkuil, dank je wel. Mijn schoonzus heeft nu een kerkuil broeden in haar stal. Ik heb het stel nog niet gezien. Ach kan mij zo voorstellen, hoop dat je kater nu flink hebt vertroeteld :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

#1 yoga
Afgelopen week ontvangen
#9 @Corriewest, dankje wel voor deze sprookjes achtige Silke kaart. Ja, soms gebeuren er gewoon dingen op momenten dat het evt even niet uit komt. Ik hoop dat je al een nieuw plafond hebt. Afgelopen week, brak bij mij een plank uit kast van de kaarten ‘s avonds laat, maar even gelaten voor wat het was en de volgende dag gaan opruimen. Stukje bij beetje :slight_smile:

1 Like

dank je wel #9 @Corriewest voor deze mooie PolaCard kaart die ik afgelopen week mocht ontvangen. Jeetje hee… dat was wel een tegenvaller zeg dat het plafond in je hobbykamer naar beneneden kwam. Dat is niet iets waar je op zit te wachten. Wel fijn dat het is opgelost, maar toch…

bijgewerkt :slight_smile:

Ik #6 heb de kaart van #1 @yoga ontvangen

Hey nanda,

Dubbele zijn helemaal niet zo erg hoor, het gaat om zo’n geheel. Maar deze heb ik nog nooit eerder gezien.

1 Like

bijgewerkt

Ik #6 heb de kaart van #3 @veke250 ontvangen

Bedankt voor deze mooie silke leffer kaart. Gelukkig komt er geen slak met mijn post aan;)
Corona is terug onder controle in onze voorziening momenteel. Vanaf maandag versoepelen we ook weer daar. Bedankt voor het extra kaartje ook!

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Ik - nr. 3 - had in de boekhouding gezien dat er hier ng wat nt klopte maar dat is ondertussen rechtgezet en ik heb dus ng 3 kaarten uitgestuurd. (eentje is al gemeld ondertussen) Verder blijk ik ng 3 kaarten te moeten melden; excuses dat ik dit vergeten ben. Ik had zoooooooooo veel aan m’n hoofd… Gelukkig zijn ze wel toegekomen en nt zoek geraakt!
Sorry dat ik een slakje ben… :snail: :snail: :snail:

#3 kreeg post van :

#1 @yoga : Bedankt vr de Elviskaart. Ze is wel degelijk vr mama en nt vr mij. Zij verzamelt ze en het was een nieuwe vr haar collectie dus top! :smiley:


#8 @Winkey : Lieve Monique, bedankt vr je prachtige kaart en de extra kaart! Soms heb je idd ng extra schrijfruimte nodig en is zelfs zo’n grote vierkante ng nt groot genoeg :wink: Ik lees graag veel dus :+1: Spijtig genoeg vind ik de grote kaart nu even nt dus kan nt nalezen wat je schreef. Ik weet dat ik wel iets van reactie gaf in de aprilpost dus bedankt en tot de volgende maar weer! :kissing_heart:


#9 @Corriewest : Corrie, last but not least : jij ook bedankt vr je kaart! Lekker volgeschreven ook en da’s altijd fijn :slight_smile: Hopelijk brengt dit klavertje vier geluk want we kunnen het gebruiken!!! :four_leaf_clover: :four_leaf_clover: :four_leaf_clover: Mijn excuses dat jij één van de drie ‘gedupeerden’ bleek en die van jou dus met vertraging moet ontvangen vr maart. Ik heb geschreven hoe het komt en hoop dat je alsnog blij bent met m’n keuze. Nogmaals sorry, vele groetjes en wie weet tot een volgende ronde! :wave: :wave: :wave:


Ik ben bij deze compleet vr maart! :hearts:

1 Like