Maand round robin juli 2021

Goedemorgen! Voor de liefhebbers heb ik zojuist het topic voor augustus geopend…

Een beetje laat, maar ik had het wat drukker dan anders de laatste dagen…

#6 heeft ontvangen van #3 @veke250
Dag Veerle, Bedankt voor deze mooie maxikaart, inderdaad jammer dat ze ze neitmeer maken. Die oude zitten soms wel pareltjes tussen vind ik.

1 Like

#3 @veke250 dank je wel voor deze prachtige vol geschreven studio draak kaarten. Het is bijna augustus dan ik weer reageren op de volgende kaarten :wink:

1 Like

dank je wel #3 @veke250 voor deze mooie maand kaart van Elsa Beskow uit mijn wishlist die ik van de week mocht ontvangen! Hier gaat het goed, we hebben in die zin geen last van de regen gehad dat alles onderliep. Dat was in het zuiden van het land en ik woon in het noorden… Al hadden ze vorige week ook in de provincie waar ik woon ook last van veel water, maar dat was in het noordelijke deel van de provincie en ik woon redelijk zuidelijke in de provincie… Het is zeker erg wat er allemaal gebeurd is…
Wij hebben een klein moestuintje, alleen doe ik daar helemaal niks mee, dat is de afdeling van mijn man! Ik heb nog geen plannen gemaakt voor deze zomer. Misschien eens een dagje weg, maar daar blijft het dan ook wel bij… En jullie?

bijgewerkt :slight_smile:

@Annerie ik Ben compleet normaal.hoor

1 Like

@veke250 dank Veerle voor deze mooie kaart. Ik ben echt wel een zoetekauw😉

bijgewerkt