Maand round robin juli 2021

dank je wel #7 @Jess18877 voor deze leuke Belle & Boo kaart die ik mocht ontvangen. Leuk vooruitzicht heb je, fingers crossed dat het door kan gaan met al die oplopende besmettingen :frowning:

1 Like

#2 ontvangen # @Jess18877 dank voor jouw bijzondere kaart. Ik kan begrijpen dat je haar een mooie kunstenaar vindt.

1 Like

De laatste vier kaarten zijn klaar maar ik had geen energie meer om naar de brievenbus te gaan. Dus die gaan dan met de lichting van dinsdag mee.

1 Like

#8 heeft ontvangen van #2 @Marleen1979
Een prachtige catrin Welz-Stein mét vlinders :smiling_face_with_three_hearts:.
Super bedankt Marleen.
Dat feestje klinkt helemaal te gek.
En het rijk alleen, heerlijk die momenten in een druk gezin. Ik hoop dat je er van hebt genoten.
Ik schrijf je weer terug, ik hoop dit weekend de kaartjes uit te zoeken.

En van #7 @Jess18877
Een super schattige studio draak kaart :two_hearts: ik vind ‘m geweldig en dat ik niet jarig ben maakt niet uit, er is altijd wel iets te vieren toch.
Genoten van het mooie weer gisteren?
Ik ga maar eens een apart mapje maken voor studio draak kaarten want het beginnen er al aardig wat te worden (mede dankzij jou :relaxed:) en dat verdient een eigen plekje.

2 Likes

dank je wel #1 @Marleen1979 voor deze leuke kaart! Inmiddels heb je al vakantie, geniet van de 3 vrije weken!

1 Like

dank je wel #4 @meidans voor deze leuke keep calm kaart! Mooie aanvulling op mijn verzameling… Ik kan me voorstellen dat de nasleep van Corona behoorlijk frustrerend is.

#6 mamiielariie zend haar kaartjes morgen uit

1 Like

#6 Mamiielariie heeft kaartjes ontvangen van

#7 @Jess18877 een schattig belle en bo kaartje!
#2 @Marleen1979 De zomer ziet eruit in het binnenland, gisteren naar vrienden geweest, nog een weekendje naar limburg met de familie ( broer en ouders) en dan nog een Afrikaanse doop van mijn metekindje, 3 kleine kindjes die komen logeren ( begin augustus) Dus heb hem anders ingekleed dan reizen.

2 Likes

Mijn laatste 4 kaarten zijn nu ook onderweg

1 Like

#6 heeft ontvangen van #4 @meidans

Leuk zo dicht een kasteel bij je in de buurt. Inderdaad ik moet ook vaak luisteren naar mijn lichaam en af en toe eens tijdig slapen of bijslapen!

2 Likes

Mijn (#8) kaarten zijn gisteren op de post gegaan.

1 Like

En al bij mij aangekomen @winkey.

Ik ontving net dus van #08 Winkey weer een prachtige envelop van de Anton Pieckkalender met een maandkaart uit Frankrijk. Ik voel me vereerd dat je toen aan mij dacht.
Juli de maand vd griffioen, dat wist ik niet en ook niet dat dit mythische wezen kracht en edelmoedigheid geeft aan diegenen die in juli geboren zijn.

Dank je wel Winkey voor jouw mooie post.

2 Likes

En ik (#8) heb binnen van #4 @meidans een fiep je in een gezellige landkaart envelop :blush:.
Is dit niet uit het boek Fiep in het verkeer?
Die woning klinkt als een heerlijk vakantie huis hoor! En Roermond, daar verkoopt “la Bonta” heerlijke zelfgemaakte bonbons💕 het water loopt me meteen in de mond.
Bedankt voor de leuke kaart.

2 Likes

Helaas gaat mijn vakantie voorlopig niet door ivm gebrek aan energie. Volgende keer beter. Ik ken het boek Fiep in het verkeer niet. Ik dacht dat ik toch alle boeken had maar blijkbaar toch niet :wink:

1 Like

Ik (#8) ontving vandaag de kaart van #6 @Mamiielariie in een zeer chique envelop.
Voor mij geen dag zonder koffie hoor! :coffee:
Bedankt voor de kaart, past perfect in de collectie.

2 Likes

Het is een beetje te donker om foto’s te maken, maar ik wil wel alvast bedanken voor de kaarten die ik heb ontvangen van @Mamiielariie, @Marleen1979, @Jess18877 , @meidans , @Winkey

Mijn kaarten zijn geschreven en vandaag op de post gegaan

3 Likes

dank je wel #8 @Winkey voor deze 2 mooie kaartjes die ik in een mooie zelfgemaakte Fiep envelop mocht ontvangen! Wat lekker dat je in Frankrijk op vakantie bent geweest. Toen ik klein was zijn we ook verschillende keren in Frankrijk op vakantie geweest. Wat ik me kan herinneren van het Franse (stok)brood is dat je het toch wel die dag moet eten, de volgende dag is het niet meer te eten… Zelfs de hond hoefde het niet… en onze hond mocht graag eten… :slight_smile:

Klopt helemaal, dat brood is dag(deel) vers. Als je het smorgens hebt gekocht is het in de avond al niet echt lekker meer. Dat kan voor mij de pret niet drukken hoor (we hadden zelden na de lunch nog brood over :relaxed:.

1 Like

#2 ontvangen

#4 @meidans dank je wel voor jouw leuke BP kaart. Wat heerlijk in t zonnetje kaarten schrijven. Vandaag is het weer verschrikkelijk! Dank voor de RAS kaart


#6 @Mamiielariie dank voor jouw leuke onderwater kaart.

8 @Winkey wat een prachtige kaart. Dank je wel, ook voor de RAS kaart.

De Efteling was een succes! Jammer dat weer niet mooi was in Bretagne.


3 Likes

Ik (#8) heb ontvangen van #1 @yoga een prachtige Tausendschön. Dank je wel :two_hearts:
Ik ben ook even met een tussendoor projectje bezig, schrijf ik denk ik nog wel over.
En die lotgenotengroep ziet Peter wel zitten :joy:
Wat een prachtige envelop!

2 Likes