[afsluiten graag] Maand round robin januari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Een mooie kaart ontvangen van
#11 @SammySam Dank!!

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

#1yoga heb weer 3 prachtige kaarten ontvangen

@Mamiielariie,6 dank je wel voor de Coca Cola kaart, ik vind deze RR ook erg leuk

@SammySam, 11 deze uilenkaart staat inderdaad nog in mijn favorieten al heel lang. Dank je wel. Op zich heb ik nu wel fijne postbodes, alleen op het sorteer centrum gebruiken ze nog erg graag een pen om de postzegel te bekrassen als die gestempeld is.

@veke250, 13 dank je wel voor deze nieuwe Inga Paltser kaart, Ik merk dat mijn knutsel hobbies ook veranderen. Een aantal jaren ATC’s gemaakt en nu weer helamaal niet eigenlijk. Nu weer verslaafd aan sokken breien.

3 Likes

#10 heeft ontvangen:

#6 bedankt voor het corona kaartje @Mamiielariie
#11 een leuk fietsje van @SammySam, bedankt! Dat liedje van die fiets is volgens mij van Gers Pardoel, haha, ik ken hem ook!

2 Likes

@Annerie, ik zou graag in februari weer mee willen doen

1 Like

@yoga, dat kan, topic is daarvoor al geopend. Ik zal je erbij zetten!

#11, @SammySam, heel erg bedankt voor je kaart. ik word altijd zo blij van schapen!

1 Like

wat leuk, ik mocht weer een Jip en Janneke kaartje ontvangen, ditmaal van #11 @SammySam. Dank je wel, mooie aanvulling weer op mijn verzameling!

@SammySam dank je wel voor jouw mooie kaart en postzegels. Die kaart doet mij denken aan mijn vroegere duiktrips in de tropen :relaxed:
Dank voor de postzegels, wat lief van je.

1 Like

@Mamiielariie dank voor jouw kaartje. Ik heb dit nog niet geprobeerd :crazy_face:

2 Likes

Mijn kaarten zijn met de post mee.

1 Like

#7 @anon12345534 heeft mij 3 kittens in een mand met wol gestuurd. Tegenwoordig haak ik liever dan dat ik brei. Als ik brei wil ik altijd mij rij afbreien maar als je iets breit met lange rijen is dat niet zo evident. Een haakwerk kan ik gemakkelijk halverwege een rij laten staan.

#11 @SammySam heeft mij 2 eenden in het laatste licht van de dag opgestuurd. Van mij moet het niet meer sneeuwen. Ik heb het gehad met de winter.

@Mamiielariie heeft mij een happy postcrossing kaart gestuurd van België. Ik verzamel ze niet echt.

Bedankt voor jullie kaarten en wensen.

2 Likes

@SammySam, 11 , Van Samantha ontving ik deze prachtige kaart van Vincent van Gogh. Wat een mooi plaatje is het. !! Inderdaad vind ik hetzelfde, de landschappen die hij gemaakt heeft vind ik mooi. Hij heeft een aantal zelfportretten geschilderd die ik ook niet thuis op zou hangen. ! Dankjewel Samantha .IMG_20210122_095849~2|340x255

1 Like

@Mamiielariie, 6 van Lara ontving ik deze schattige kaart van een egeltje aan de waterkant. We hebben ze regelmatig in de tuin in de zomer.
Ik wist niet dat er veel egeltjes dood gaan door grasmaaiers. Wat naar.
Dankjewel Lara

2 Likes

@SammySam

Bedankt voor dit leuk toeristisch kaartje uit Drenthe, Momenteel zit reizen er niet in maar zo kunnen we toch nog een beetje reizen…

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Ik (12) heb een kaart ontvangen van @SammySam dank je wel! Ik wist ook niet dat mensen eekhoorns en egels als huisdier houden!

1 Like

Ik, #13, kreeg deze kaartjes aan van :

#6 @Mamiielariie : Bedankt Lara! De kaart is getiteld ‘Veggie’. Als dat zou betekenen dat je enkel op citroen zou moeten leven, zou je toch nt veel kandidaten hebben denk ik :wink: - Het is idd lang geleden dat je ng in A’pen was en al zo lang nu je metekindjes nt gezien; wow! Hopelijk kan het binnenkort wr!

#7 @anon12345534 : Bedankt Angelique. Ik ben ook ng dagelijks nieuwsgierig wat er in de brievenbus zit hr en het is een tegenvaller als er niks in zit of enkel een rekening of reclamefoldertje ofzo :smiley: Lang leve Postcrossing! :postcrossing: :postcard: :fountain_pen:

#11 @SammySam : Bedankt Samantha vr deze lieve FF! :slight_smile: Als ik nt ziek was geweest en daardoor al jaar en dag thuis had gezeten, was ik ook daadwerkelijk kleuterjuf geweest dus dan had ik deze mss wel eens van mijn kids gekregen maar nu van jou dus fijn. En ja ook ik keek vroeger de troetelbeertjes! :smiley:

2 Likes

#13 @veke250 , heel erg bedankt voor de disneykaart, echt supertof al die oude films op postzegels :heartpulse: en de extra verjaardagskaart is heel lief. ik heb inderdaad niks kunnen doen maar ik heb wel een boel berichtjes en kaartjes gekregen. jouw eenhoorn maakt me ook erg blij, dankjewel!

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile: