Maand round robin februari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Hoe werkt deze round robin?

  1. geef hieronder aan dat je mee wilt doen, met als je die hebt een link naar je online verzameling. Voor deze Round Robin is het de bedoeling om een kaart te sturen gebaseerd op je postcrossing profiel, probeer je hier aan te houden. Mocht het om wat voor reden niet lukken om een kaart te vinden die past binnen de verzameling van iemand, stuur diegene dan eerst een prive bericht via het forum en neem mij hierin mee.
  2. als je nog niet eerder hebt meegedaan op dit nieuwe forum ontvang ik graag je adres via een privƩ bericht, stuur je adres ook opnieuw als je lange tijd niet mee hebt gedaan, ik bewaar nl. niet altijd alle adressen.
  3. opgeven voor februari 2021 kan tot en met 31 januari (of tot aantal van 15 deelnemers is bereikt), adressen worden 1 februari verstuurd.
  4. als je mee doet is het de bedoeling dat je iedereen die meedoet een kaartje stuurt, hier heb je tot 5 dagen voor het eind van de maand de tijd voor, de kaarten moeten wel uiterlijk voor de nieuwe maand begint bij iedereen zijn aangekomen.
  5. de bedoeling is om iedereen een volgeschreven kaartje te sturen!
  6. gratis kaarten (zoals bijvoorbeeld idrukker of boomerang), free ad cards en handmade kaarten zijn niet toegestaan binnen deze ronde. Ook is het niet de bedoeling om een dubbele kaart te sturen.
  7. kaarten moeten ā€œwritten and stampedā€ verstuurd worden, tenzij anders aangegeven, het gaat in deze round robin om ansichtkaarten, geen wenskaarten. Het gaat in deze round robin altijd om beschreven kaarten en niet om blanco
  8. deelname is alleen mogelijk als je kaarten van eerdere rondes zijn verstuurd en aangekomen. (dit is natuurlijk niet van toepassing als je voor het eerst meedoet)
  9. geef hier in het topic aan als je een kaart hebt ontvangen ovv nummer + forumnaam, heb je meerdere kaarten ontvangen? meldt ze dan in oplopende volgorde van de nummers
  10. kaarten dienen zo snel mogelijk gemeld te worden, het liefst dezelfde dag of anders de volgende dag, maar wacht er geen dagen tot een week meeā€¦
  11. een uitgebreider bedankje is altijd meer welkom dan #5 heeft ontvangen van #1.
  12. mocht je voor deze RR een kaartje ontvangen hebben ontvangen die je al had, dan zeggen we dat nietā€¦ helaas is het ontvangen van dubbele kaarten niet te voorkomen.
  13. In deze round robin kan je alleen voor je zelf mee doen. Het is niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft waar de kaarten naar toe moeten en dat jij dan kaarten naar de andere deelnemers stuurt.

Iedereen die mee doet aan de maand round robin krijgt een nummer, hiermee is het makkelijker bij te houden wie van wie een kaart heeft ontvangen. Mensen die vaker mee doen hebben een ā€˜eigenā€™ nummer. Heb je een of een aantal maanden niet mee gedaan of doe je voor het eerst mee dan krijg je als de inschrijving gesloten is van mij een nummer.

deelnemers februari:

  1. yoga :mailbox_with_mail:sent 16-2 | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  2. Marleen1979 :mailbox_with_mail: all sent 21-2 | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  3. veke250 :mailbox_with_mail: all cards sent | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  4. meidans :inbox_tray:rec:11-2|:inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  5. Annerie mailbox_with_mail:sent 10-2 | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  6. Mamiielariie :mailbox_with_mail:sent 9-2 :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  7. Jess18877 :mailbox_with_mail:sent 2-2 | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  8. Winkey :mailbox_with_mail:sent 8-2 :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  9. J9D :mailbox_with_mail:sent 7-2 | :inbox_tray:rec 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  10. _annalies :mailbox_with_mail:sent 11-2 | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:
  11. SamanthaElena :mailbox_with_mail:sent 31-3 | :inbox_tray:rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 :purple_heart:

:inbox_tray: :outbox_tray:

Ik doe graag mee.

In februari vind ik het leuk verjaardagswensen te krijgen ( als ik dat mag aanvragen nauurlijk) Ik ben jarig 12/2/89.

2 Likes

Ik doe ook nog een maandje mee!

Girl, same! :partying_face: Ik ben de 21ste jarig, haha

3 Likes

Ik wil ook graag weer meedoen

2 Likes

Ik wil wel proberen. Eerste keer, slikā€¦ :wink:

5 Likes

Het valt mee hoor :wink: Maar als je vragen hebt, stel ze gerust. Ook ontvang ik graag nog je adres in een privƩ bericht :slight_smile:

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Ik doe ook wr graag mee :slight_smile:

2 Likes

:slight_smile: bijgewerkt :slight_smile:

Ik doe ook weer graag mee in februari :smiley:

2 Likes

Ik wil ook graag meedoen :slight_smile: Wel heb ik nog een vraag; er staat geen zelfgemaakte kaarten. Geldt dit ook voor ā€˜zelfgemaakteā€™ kaarten die (professioneel) gedrukt zijn bij de drukker? Ik kan uiteraard een voorbeeldje sturen over wat voor kaarten ik het heb :slight_smile:

3 Likes

Ik heb net mijn adres gestuurd en een voorbeeldfoto (wist niet hoe ik een privebericht moest versturen, nu wel hihi, ben nieuw hier :slight_smile: )

als het kaarten zijn die binnen het postcrossing profiel van iemand past qua voorkeuren dan zou het kunnen. Anders liever niet. Voorkeur gaat wel uit naar gekochte enkele kaarten.

1 Like

Dan hebben jullie @_annalies en @Mamiielariie dit jaar een mooie verjaarsdatum .

1 Like

Ik vind dat wel kunnen als ze erbij passen. IK doe zelf ook fotografie en vind dus andere zaken ook leuk daar omtrent :slight_smile:

Het is hier heel leuk!

1 Like

Ik doe ook graag weer mee :smile:

2 Likes

Ik ben er in februari ook weer bij

2 Likes