[afsluiten graag] Maand round robin januari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

@yoga wat een super schattige kaart! Dank, het viel behoorlijk tegen met starten van werken na 7 mnd verlof :cold_sweat:!

1 Like

#7 @anon12345534 dankjewel voor deze heerlijk rare kaart! Ik ben volgens mij nog nooit in Den Bosch geweest, toch eens doen dus!

1 Like

Ik #6 ontvang van #7 @anon12345534
Wat een pareltje is dit! Ik vind hem supermooi! Bedankt voor deze mooie nurse gerelateerde kaart en ook nog een mooie aanwinst voor mijn maxikaarten. Gisteren zijn onze bewoners gevaccineerd, en al deels wijzelf ook. Ik heb sinds gisteren mijn eerste vaccin gehad, binnen 3 weken de tweede.

2 Likes

#11 ontvangen van

#7 Madeliek

@anon12345534 Bedankt voor kaartje!!
Wandelend zie je en geniet je meer van de omgeving inderdaad! Jullie ook een leuke PC jaar gewenst :smiley:

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

topic voor februari heb ik zojuist geopend

Ik (12) heb een Inkognito kerstkaart ontvangen van #6 @Mamiielariie
image

2 Likes

#6 @Mamiielariie , dankjewel voor de kaart. deze illustraties kende ik nog niet :slightly_smiling_face:

2 Likes

ik heb vandaag een kaartje ontvangen van #6 @Mamiielariie

Dank je wel Lara voor die leuke Jip & Janneke kaartje, die ontvang ik niet zo heel veel meer :slight_smile:
Je vraagt hoe het hier in Nederland gaat omtrent Covid-19. Wat zal ik zeggen… We zitten momenteel in een lockdown, die eerst tot vandaag zou duren, maar deze was vorige week al verlengd tot 9 februari. Nu komen ze morgen met extra maatregelen, wat waarschijnlijk een avondklok zal zijn. Voor mij persoonlijk heeft het allemaal niet zo heel veel effect. Maar ik kan me goed voorstellen dat het voor veel mensen met name mentaal erg zwaar is. Als je hier nu overdag buiten komt zou je niet direct zeggen dat we in een lockdown zitten… Wel als je door het centrum loopt, daar zijn nl. alle winkels dicht (op essentiële winkels na dan). Hoe is het in België op het moment?

1 Like

Ik #8 heb ontvangen ven #6 @Mamiielariie een leuke inkognito, altijd weer leuk om te ontvangen.
10 weken lang inkognito versturen, ik ben benieuwd hoe zoiets dat in zijn werk gaat.
Dank je wel dat je de kaart in een envelop hebt gestuurd.

2 Likes

Een prachtige kaart ontvangen van #6 @Mamiielariie, dank je wel Lara!
Ik word zo blij van koeien en deze kaart maakt me helemaal vrolijk! :blush:IMG_20210120_090715|340x255

2 Likes

Het was in een groep op facebook een inkogntoronde. Elke week krijg je een ander maatje om naar te zenden.

1 Like

Momenteel zijn de winkels weer open bij ons, scholen blijven ook open. ( maar er is sprake van de niet essentiele winkels misschien weer te sluiten) De kappers zijn nog steeds dicht, nochtans mijn haar is veel te lang naar mijn gedacht! Bij ons zijn de winkels opengegaan als ze bij jullie dicht zijn gegaan. Mentaal is het best zwaar, maar er is hoop met de vaccinaties die er komen. Ik heb de mijne al gehad!

1 Like

Een mooie kaart ontvangen van
#11 @SammySam Dank!!

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

#1yoga heb weer 3 prachtige kaarten ontvangen

@Mamiielariie,6 dank je wel voor de Coca Cola kaart, ik vind deze RR ook erg leuk

@SammySam, 11 deze uilenkaart staat inderdaad nog in mijn favorieten al heel lang. Dank je wel. Op zich heb ik nu wel fijne postbodes, alleen op het sorteer centrum gebruiken ze nog erg graag een pen om de postzegel te bekrassen als die gestempeld is.

@veke250, 13 dank je wel voor deze nieuwe Inga Paltser kaart, Ik merk dat mijn knutsel hobbies ook veranderen. Een aantal jaren ATC’s gemaakt en nu weer helamaal niet eigenlijk. Nu weer verslaafd aan sokken breien.

3 Likes

#10 heeft ontvangen:

#6 bedankt voor het corona kaartje @Mamiielariie
#11 een leuk fietsje van @SammySam, bedankt! Dat liedje van die fiets is volgens mij van Gers Pardoel, haha, ik ken hem ook!

2 Likes

@Annerie, ik zou graag in februari weer mee willen doen

1 Like

@yoga, dat kan, topic is daarvoor al geopend. Ik zal je erbij zetten!

#11, @SammySam, heel erg bedankt voor je kaart. ik word altijd zo blij van schapen!

1 Like