KKV - Maaliskuu 2024

Kuukauden voittaja maaliskuu 2024

Jos haluat ilahduttaa kuukauden voittajaa kortilla ja olla näin mahdollisesti seuraava kuukauden voittaja itse, kysy osoite tässä ketjussa! Sen saatuasi lähetä voittajalle kortti niin, että se on perillä tämän kuun aikana. Voit osallistua tähän leikkiin kerran tai vaikka joka kuukausi.

Kuukauden alussa edellisen kuukauden voittaja arpoo yhden kortin kaikista saamistaan KKV-korteista. Se, jonka kortti tulee valituksi, on seuraavan kuukauden voittaja.
Tuleva voittaja ei etukäteen tiedä olevansa Kuukauden voittaja, vaan se tulee yllätyksenä. Arpoja valitsee myös “valevoittajan”, joten jos tuleva voittaja kyselee osoitetta, hän ei saa omaa osoitettaan, vaan hänen korttinsa menee valevoittajalle. Jotta peli olisi reilua, voittajan tulee lähettää valevoittajalle kortti, vaikka hän jo tietäisi olevansa voittaja. Kaikki lähettävät vain yhden kortin. Jos lähettää useamman kortin voittajalle, vain yksi osallistuu arvontaan.

Kortteja voittajalle voi lähettää koko kuukauden ajan, vaikka voittaja olisi jo tiedossa. Kuukauden voittaja arvotaan kaikista saapuneista korteista, jos et kortissa ilmoita jättäytyväsi pois arvonnasta.

Kirjoita korttiin:
KKV maaliskuu 2024
nimimerkkisi
nimesi ja osoitteesi selkeästi, jos haluat osallistua arvontaan

ONNEA ARVONTAAN!

Tässä onnekkaiden voittajien lista tuoreimmasta alkaen (valevoittajineen) viimeisten 12 kk ajalta

Helmikuu 2024 - Mindee (kotona)
Tammikuu 2024 - ykssoprano (ritvapeltola)
Joulukuu 2023 - villapuutarha (Mindee)
Marraskuu 2023 - Liisa16 (ykssoprano)
Lokakuu 2023 - outsa (minkero)
Syyskuu 2023 – Pirjo78 (ykssoprano)
Elokuu 2023 - Idler (kotona)
Heinäkuu 2023 - minkero (kotona)
Kesäkuu 2023 - Mindee (?)
Toukokuu 2023 - katitriin (Liisa16)
Huhtikuu 2023 - marzze (outsa)
Maaliskuu 2023 - ritvapeltola (Katitriin)

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen, kiitos :blush:

1 Like

Osoite lähetetty :slight_smile:

mulle myös, kiitos!

1 Like

Voittajan osoite lähetetty. :slight_smile:

Voittajan osoite kiitos! :slight_smile:

1 Like

Lähetetty :slight_smile:

Haluaisin ilahduttaa kuukauden voittajaa. :blush:

1 Like

saisinko voittajan osoitteen, kiitos!

1 Like

Voittajan osoite lähetetty @Regndroppar ja @ritvapeltola :slightly_smiling_face:

Ottaisin voittajan osoitteen :hugs:

1 Like

Lähetetty :slightly_smiling_face:

Hei, minäkin haluan onnitella voittajaa :slight_smile:

1 Like

Osoite lähetetty. :slightly_smiling_face:

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen myös :hugs:

1 Like

Voittajan osoite lähetetty. :slight_smile:

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen?

1 Like

Osoite lähetetty. :slightly_smiling_face:

Kuukauden voittaja ilmoittautuu! Erittäin myöhässä toki, pahoittelut siitä. Kotiuduin eilen sairaalasta ja kotona odottikin kasa kortteja!

Maaliskuu on minun synttärikuukausi mutta samoin näköjään myös epäonninen kuukausi, viime vuonna mursin nilkkani synttäreiden aikoihin ja nyt sairastuin keuhkokuumeeseen.

Tietoteknisten ongelmien takia en saa kuvia jostain syystä lisättyä, toivottavasti se onnistuu jälkeenpäin.

Kiitos @ritvapeltola ihanasta Haisuli onnittelukortista! Muumit on :heart:

Kiitos @minkero aivan ihanasta Hello Kitty onnittelukortista! :heart:

Kiitos @Regndroppar Titina kortista, tykkään todella! :heart:

Kiitos @kotona miittikortista! :heart: Jostain syystä oon ihan hurahtanut näihin!

Kiitos @outsa mahtavasta pokemon kortista! :heart: Poika haluais tämän omia itselleen :face_with_hand_over_mouth: minä en kuulemma saisi kerätä näitä! :joy:

Kiitos @Idler kauniista kettukortista! :heart: Kettuja näkyy jonkun verran meidänkin pihalla, vaikka kaupungin laitamilla asutaan. :blush:

Kiitos siis ihan jokaiselle kortin lähettäneelle! :heart:

4 Likes

Valevoittaja ilmoittautuu. Kiitos @villapuutarha ihanasta Titina-sarjan kissakortista :heart_eyes_cat:

1 Like