KKV - Kuukauden voittaja marraskuu 2023

Kuukauden voittaja marraskuu 2023

Jos haluat ilahduttaa kuukauden voittajaa kortilla ja olla näin mahdollisesti seuraava kuukauden voittaja itse, kysy osoite tässä ketjussa! Sen saatuasi lähetä voittajalle kortti niin, että se on perillä tämän kuun aikana. Voit osallistua tähän leikkiin kerran tai vaikka joka kuukausi.

Kuukauden alussa edellisen kuukauden voittaja arpoo yhden kortin kaikista saamistaan KKV-korteista. Se, jonka kortti tulee valituksi, on seuraavan kuukauden voittaja.
Tuleva voittaja ei etukäteen tiedä olevansa Kuukauden voittaja, vaan se tulee yllätyksenä. Arpoja valitsee myös “valevoittajan”, joten jos tuleva voittaja kyselee osoitetta, hän ei saa omaa osoitettaan, vaan hänen korttinsa menee valevoittajalle. Jotta peli olisi reilua, voittajan tulee lähettää valevoittajalle kortti, vaikka hän jo tietäisi olevansa voittaja. Kaikki lähettävät vain yhden kortin. Jos lähettää useamman kortin voittajalle, vain yksi osallistuu arvontaan.

Kortteja voittajalle voi lähettää koko kuukauden ajan, vaikka voittaja olisi jo tiedossa. Kuukauden voittaja arvotaan kaikista saapuneista korteista, jos et kortissa ilmoita jättäytyväsi pois arvonnasta.

Kirjoita korttiin:
KKV marraskuu 2023
nimimerkkisi
nimesi ja osoitteesi selkeästi, jos haluat osallistua arvontaan

ONNEA ARVONTAAN!

Tässä onnekkaiden voittajien lista tuoreimmasta alkaen (valevoittajineen) viimeisten 12 kk ajalta

Lokakuu 2023 - outsa (minkero)
Syyskuu 2023 – Pirjo78 (ykssoprano)
Elokuu 2023 - Idler (kotona)
Heinäkuu 2023 - minkero (kotona)
Kesäkuu 2023 - Mindee (?)
Toukokuu 2023 - katitriin (Liisa16)
Huhtikuu 2023 - marzze (outsa)
Maaliskuu 2023 - ritvapeltola (Katitriin)
Helmikuu 2023 - kotona (Mindee)
Tammikuu 2023 - tylnett (ykssoprano)
Joulukuu 2022 - Katitriin (Idler)
Marraskuu 2022 - Liisa16 (outsa)

Lähetätkö voittajan osoitteen :slight_smile:

1 Like

Voisin ottaa voittajan osoitteen :blush:

1 Like

Minullekin voittajan osoite, kiitos!

1 Like

Minäkin haluaisin voittajan osoitteen, kiitos :blush:.

1 Like

Minä myös, kiitos. :slightly_smiling_face:

1 Like

Minulle myös osoite, kiitos :star_struck:

1 Like

Haluaisin ilahduttaa kuukauden voittajaa. :postbox:

1 Like

Voittajan osoitteen ottaisin

1 Like

Saisinko osoitteen, kiiros :slight_smile:

1 Like

Vau! En vielä ehtinyt itse voittajan osoitetta kysellä, kun sain kolme värikästä korttia mukavin kirjoituksin ja postimerkein!
Kiitos @Regndroppar syysasetelmasta, @kotona Mauri Kunnaksen joululeipojaisista ja @villapuutarha neuleaiheesta




ja @outsa , lähetätkö minulle valevoittajan osoitteen

5 Likes

Kiitos @outsa värikkäästä puolukkakortista!

1 Like

Uusin täällä, pääsen mukaan. Minullekin voittajan osoite, kiitos!

1 Like

Valevoittaja ilmoittautuu :sunglasses:.

@Liisa16, se oikea voittaja :partying_face:, lähetti keskiaikaista maalaustaidetta Turun Maarian kirkosta, Pyhän Olavin merimatkan kuvauksen. Kiitos paljon. :anchor: :art:

1 Like

Anteeksi, tämä viiesti oli unohtunut luonnos-tilaan!
Kiitos @mindee kauniista lemmikeistä sekä “suojakortista” myös


Kiitos @Idler hauskasta eläinkortista

3 Likes

Kiitos @ritvapeltola Kimmo Pälikön hienosta piirroksesta

1 Like

Kiitos @Pn2022 hauskasta saukkokortista!

2 Likes

Kiitos @minkero Alphpnse Muchan kortista!

1 Like

Tänään tuli vielä yksi kortti, joka ei valitettavasti ehtinyt arvontaan. Kiitos @ykssoprano Kimmo Pälikön piirroksesta Maja luodolla ( en pääse nyt skannaamaan). Aiheeseen sopiva majakkapostimerkki oli leimattu 27.11, joten olisihan sen pitänyt ehtiä 30.11. jolloin minulla oli postintulopäivä. Siihen oli liimattu se postin oma osoitetarra, joita ei ulkomaan korteissa vähään aikaani onneksi ole näkynytkään (peittää joskus IDn ja/tai pilaa postimerkin.

2 Likes