KKV - Kuukauden voittaja lokakuu 2023

Kuukauden voittaja lokakuu 2023

Jos haluat ilahduttaa kuukauden voittajaa kortilla ja olla näin mahdollisesti seuraava kuukauden voittaja itse, kysy osoite tässä ketjussa! Sen saatuasi lähetä voittajalle kortti niin, että se on perillä tämän kuun aikana. Voit osallistua tähän leikkiin kerran tai vaikka joka kuukausi.

Kuukauden alussa edellisen kuukauden voittaja arpoo yhden kortin kaikista saamistaan KKV-korteista. Se, jonka kortti tulee valituksi, on seuraavan kuukauden voittaja.
Tuleva voittaja ei etukäteen tiedä olevansa Kuukauden voittaja, vaan se tulee yllätyksenä. Arpoja valitsee myös “valevoittajan”, joten jos tuleva voittaja kyselee osoitetta, hän ei saa omaa osoitettaan, vaan hänen korttinsa menee valevoittajalle. Jotta peli olisi reilua, voittajan tulee lähettää valevoittajalle kortti, vaikka hän jo tietäisi olevansa voittaja. Kaikki lähettävät vain yhden kortin. Jos lähettää useamman kortin voittajalle, vain yksi osallistuu arvontaan.

Kortteja voittajalle voi lähettää koko kuukauden ajan, vaikka voittaja olisi jo tiedossa. Kuukauden voittaja arvotaan kaikista saapuneista korteista, jos et kortissa ilmoita jättäytyväsi pois arvonnasta.

Kirjoita korttiin:
KKV lokakuu 2023
nimimerkkisi
nimesi ja osoitteesi selkeästi, jos haluat osallistua arvontaan

ONNEA ARVONTAAN!

Tässä onnekkaiden voittajien lista tuoreimmasta alkaen (valevoittajineen) viimeisten 12 kk ajalta

Syyskuu 2023 – Pirjo78 (ykssoprano)
Elokuu 2023 - Idler (kotona)
Heinäkuu 2023 - minkero (kotona)
Kesäkuu 2023 - Mindee (?)
Toukokuu 2023 - katitriin (Liisa16)
Huhtikuu 2023 - marzze (outsa)
Maaliskuu 2023 - ritvapeltola (Katitriin)
Helmikuu 2023 - kotona (Mindee)
Tammikuu 2023 - tylnett (ykssoprano)
Joulukuu 2022 - Katitriin (Idler)
Marraskuu 2022 - Liisa16 (outsa)
Lokakuu 2022 - Mysteria (ritvapeltola)

Ottaisin voittajan osoitteen kiitos :blush:

Saisinko osoitteen :slight_smile:

Haluaisin ilahduttaa kuukauden voittajaa. :slight_smile: :postbox:

Ottaisin osoitteen kiitos

Osoitetta odottelen minäkin.

Saisinki minäkin voittajan osoitteen :blush:

Saisinko osoitteen, kiitos!

Minulle myös, kiitos. :slightly_smiling_face:

Ottaisin osoitteen, kiitos :hugs:

Saanko osoitteen, kiitos :blush:

Sain tänään voittajalle osoitetun kortin lähettäjältä @Elmanaakka Parkanon WPD-miitistä. Kiitos! Nyt jännittää…

1 Like

No nyt ei ole voittajasta epäilystä, kun viisi korttia odotti kotona! Paljon kiitoksia

@Idler Virpi Pekkalan Unikoita-kortista
@Regndroppar syksyisestä kortista herkkutatteineen ja ruskaisine mustikanlehtineen
@kotona Mauri Kunnaksen kortista Turun vuoden 2014 kirjamessuille.
@minkero Varkauden WPD-miitin kortista
@ritvapeltola Kirsi Neuvosen teoksesta Katajamäen omenapuu

Kaikki ovat minulle oikein mieleisiä :heart_eyes:

3 Likes

Tänään kiitokset saa @Pirjo78 ihanan syksyisestä kortista postimerkkeineen. Hienoa märkää kiiltoa on kuvaamissasi vaahteranlehdissä. Digillä ja värillä huomio kiinnittyisi ihan muihin asioihin. Minäkin olen nuorena kuvannut mustavalkoiselle filmille järjestelmäkameralla, kehittänyt itse filmit ja tehnyt kuvat. Näitä muistellessa rupeaa olo tuntumaan ikivanhalta! :dizzy_face:

1 Like

Kuukauden voittaja ilmoittautuu :smiley:
Kiitos @outsa kerrassaan mainiosta Stockmannin mainoksesta! Ihastuttavia nuo 1930-luvun mainostekstit :slight_smile: Kortissa komea Nato-merkki!

1 Like

Pahoittelen kun pudotan sinut @minkero fiiliksistä, mut oot valevoittaja, terveisin voittaja.

1 Like

Voi eiii… :joy: Outsa, senkin ilonpilaaja! :laughing: :laughing:

1 Like

Paljon kiitoksia
@Liisa16 hienosta Rudolf Koivun kortista
Ja
@Mindee hauskasta Hörölästä
Kyllä kelpaa olla voittaja :blush:

1 Like

Tänään lähtevät kiitokset @ykssoprano hauskasta syksyisestä Virpi Pekkalan Karhu?-kortista! Minä keräsin tänä vuonna mukavan paljon kantarelleja sekä liikaa suppilovahveroita (niitä olisi metsässä vielä hurjasti) sekä vähäsen löydettiin herkkutatteja. On niin mukava vaellella metsässä ja löytää sieniä!

1 Like