KKV Huhtikuu 2024

Kuukauden voittaja huhtikuu 2024

Jos haluat ilahduttaa kuukauden voittajaa kortilla ja olla näin mahdollisesti seuraava kuukauden voittaja itse, kysy osoite tässä ketjussa! Sen saatuasi lähetä voittajalle kortti niin, että se on perillä tämän kuun aikana. Voit osallistua tähän leikkiin kerran tai vaikka joka kuukausi.

Kuukauden alussa edellisen kuukauden voittaja arpoo yhden kortin kaikista saamistaan KKV-korteista. Se, jonka kortti tulee valituksi, on seuraavan kuukauden voittaja.
Tuleva voittaja ei etukäteen tiedä olevansa Kuukauden voittaja, vaan se tulee yllätyksenä. Arpoja valitsee myös “valevoittajan”, joten jos tuleva voittaja kyselee osoitetta, hän ei saa omaa osoitettaan, vaan hänen korttinsa menee valevoittajalle. Jotta peli olisi reilua, voittajan tulee lähettää valevoittajalle kortti, vaikka hän jo tietäisi olevansa voittaja. Kaikki lähettävät vain yhden kortin. Jos lähettää useamman kortin voittajalle, vain yksi osallistuu arvontaan.

Kortteja voittajalle voi lähettää koko kuukauden ajan, vaikka voittaja olisi jo tiedossa. Kuukauden voittaja arvotaan kaikista saapuneista korteista, jos et kortissa ilmoita jättäytyväsi pois arvonnasta.

Kirjoita korttiin:
KKV huhtikuu 2024
nimimerkkisi
nimesi ja osoitteesi selkeästi, jos haluat osallistua arvontaan

ONNEA ARVONTAAN!

Tässä onnekkaiden voittajien lista tuoreimmasta alkaen (valevoittajineen) viimeisten 12 kk ajalta

Maaliskuu 2024 - villapuutarha (minkero)
Helmikuu 2024 - Mindee (kotona)
Tammikuu 2024 - ykssoprano (ritvapeltola)
Joulukuu 2023 - villapuutarha (Mindee)
Marraskuu 2023 - Liisa16 (ykssoprano)
Lokakuu 2023 - outsa (minkero)
Syyskuu 2023 – Pirjo78 (ykssoprano)
Elokuu 2023 - Idler (kotona)
Heinäkuu 2023 - minkero (kotona)
Kesäkuu 2023 - Mindee (?)
Toukokuu 2023 - katitriin (Liisa16)
Huhtikuu 2023 - marzze (outsa)

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen, kiitos!

1 Like

Haluaisin ilahduttaa kuukauden voittajaa. :hugs:

1 Like

Ottaisin voittajan osoitteen :hugs:

1 Like

Minä myös :slightly_smiling_face:

1 Like

Haluaisin kuukauden voittajan osoitteen :slight_smile:

1 Like

Haluaisin saada huhtikuun voittajan osoitteen minäkin. :blush:
(Vaikka maaliskuun voittajalle jäi kortin lähettäminen näin myöhään - tänään vasta postiin. Anteeksi, @villapuutarha )

1 Like

Osoite pyytäneille lähetetty! :slight_smile:

Osoitetta odottelen minäkin.

1 Like

Osoite lähetetty! :blush:

Hei, minäkin mielelläni onnittelisin kuukauden voittajaa.

1 Like

Osoite lähetetty :blush:

1 Like

Ottaisin myös ositteen kiitos :blush:

1 Like

Laitettu :blush:

Kuukauden voittaja ilmoittautuu! Eka kortti taisi tulla jo perjantaina, mutta kauhea härdelli ollut koko ajan, niin nyt vasta muistin tulla tänne päivittämään :hugs:

Kiitos @minkero, @Regndroppar ja @outsa :smiling_face_with_three_hearts: Laitan kuvat korteista ja kunnon kiitokset vielä myöhemmin tänään!

Valevoittaja joutuu vielä odottelemaan korttiaan - lähtee meinaan vasta tänään postiin!

1 Like

Tänään löytyi postilaatikosta vielä lisää kortteja! Kiitos @ritvapeltola, @ykssoprano ja @Mindee :smiling_face_with_three_hearts:

Ja sitten niihin kortteihin:


@minkero lähetti Rudi Hurzlmeierin “Woody Allen” -kortin. Kiitos tuhannesti! Vaikka Woody Allen ei omiin suosikkeihin kuulu, niin Rudi Hurzlmeier sen sijaan kuuluu :grin:


@Regndroppar lähetti Lucky Laika -kortin suosikeistani :heart: Kiva, kun olit käyttänyt paljon merkkejä! Sirkus-aiheinen Europa-merkki oli minulle ihan uusi tuttavuus! Itse tykkään muuten pour over -kahvista sen takia, että se on heti sopivan lämpöistä juotavaksi. Suodatinkahvista tulee turhan kuumaa.


@outsa lähetti ihanan palokärkikortin :heart_eyes: Linnut kiehtovat päivä päivältä enemmän. Onneksi yksi pojistani on innostunut linnuista myös, niin kesällä voisi käydä lintutorneilla bongailemassa :blush:


@ritvapeltola lähetti suloisen kissakortin :hugs: Olen samanlaisen kortin lähettänyt pari kertaa, mutta ei taida olla omassa kokoelmassa ollenkaan! Paitsi että nyt on :grin:


@ykssoprano lähetti hienon Hartikka Cardsin ratikkakortin :raised_hands: Todella makea! Kiitos, kun olit kirjoittanut taustatietoja kortin kuvasta! Tarvii tarkistaa, onko mulla sun osoite vielä jossain viestissä. Jos ei, niin kyselen sitä arvontaa varten sitten.


@Mindee lähetti aivan ihanan postcrossing-laiskiaisen :heart_eyes: Tämähän oli kuin mulle tehty :smile:

Kiitos paljon teille kaikille :smiling_face_with_three_hearts: Jokainen kortti ilahdutti minua todella paljon!

4 Likes

Kuukauden valevoittaja täällä on saanut aivan syötävän suloisen kettukortin. Todella mieluinen yllätys. Kiitos @Idler ! Mietin vain, että missähän se minun lähettämäni kortti seikkailee, kun ei ole vielä saapunut sinulle.
Tässä tämä saamani ihanuus:

1 Like

Tuli se maanantaina @kotona! Kiireinen viikko enkä ole ehtinyt pöytäkoneelle, mutta tänään illalla skannaan kortin :hugs:

1 Like

Kiitos @kotona aivan upeasta kortista (joka oli suosikeissani)! Olen ihaillut prinsessa Victoriaa pienestä pitäen ja tämä on kortti on niin kaunis :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Toukokuun kilpailu avattu.