KAARTEN WINKELS / Waar kun je leuke kaarten kopen?

Zijn er toevallig nog leuke winkels uit België waar ik eens (al dan niet virtueel) kan neuzen?

Uitgeverij Plaizier is wel een leuke voor Belgen. :slight_smile:

Stadsboekwinkel in Amsterdam toegevoegd. Voor de eerste keer bezocht tijdens de meeting van 22-10-2022. Veel keuze in kaarten, niet alleen van Amsterdam en Nederland, maar ook veel kunstkaarten en bijvoorbeeld kaarten van de kattenkrant.

Hallo Kerstin, ik lees je vraag nu pas en misschien ben je al voorzien. En ik ben niet bekend met Limburg, maar wie weet zit hier iets bij: Ansichtkaarten uit Limburg - Al vanaf € 0,69 per kaart. Of deze ‘foute’ kaarten, kwam ik tegen door te googlen op ‘ansichtkaart Venlo’ (wel prijzig): (kerst)groeten uit venlo – kinderkleding, webshop en kidsproof café in Venlo..

Het Wolfeetje heeft ook prachtige kaarten met afbeeldingen van hun wolschilderijen en de dames (Femke en Annefleur) zijn superaardig. Ik kreeg een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling! Er zijn eigenlijk altijd wel kaarten in de uitverkoop voor 50 en 75 cent of 1 euro (i.p.v. 1,50€). De ontvangers waren er heel blij mee.

Of direct naar de ansichtkaarten: Ansichtkaarten – Het Wol Feetje

Postcards Market is geloof ik ook nog niet genoemd? Verzenden vanuit Roemenië maar hebben ook een Nederlandse collectie (met de vaak gevraagde ‘United in Diversity’, MOTW, FOTW, ‘Titina and Friends’ etc.) : https://postcardsmarket.com/ of direct naar de Nederlandse collectie: The Netherlands Collection| Postcards Market.

N.B. De prijzen zijn wel exclusief BTW, die wordt er bij de afrekening nog bijgeteld.

1 Like

Hallo @Sterrenhemel,

Dit is een topic m.b.t. de webshop Postcard Market.

FOTW & MOTW kaarten

HIER is het topic waar ook webshops staan vermeld uit andere landen.

1 Like

Leuk, dankje!

1 Like

Graag gedaan :smiley: .

1 Like

Even bij het Beatlesmuseum in Alkmaar binnengelopen voor kaarten. De meesten kosten 50ct, behalve heel veel Beatles ook kaarten van Elvis Presley, U2, Queen, Pink Floyd…

Niet gekocht, een kaart met alle LP hoezen van Queen erop.
Goedkoop hoor. Ik werd er hebberig van en heb toch slechts 10 kaarten gekocht.

Museum wordt uitgebreid, vergoot. Eind maart 2023 moet het af zijn. Museumbezoek €15, met museumkaart ook €15.
De winkel kun je altijd bezoeken. Zonder dat je het museum in gaat dus.

Het museum zit vlak bij de kringloopwinkels straat. In de kringloopwinkels vind ik ook wel leuke kaarten af en toe.

4 Likes

Kaarten versturen kan ook via wenskaartperpost.nl • De kaarten worden met de hand geschreven, je Post-ID nummer wordt vermeld (als je dat niet vergeet te melden tenminste) en ze hebben leuke kaarten. De opbrengst komt ten goede aan de huisvesting van mensen met een dwarslaesie. • Je hoeft dus niet de deur uit om leuke kaarten te versturen.

wenskaartperpost.nl , hier kan je ook laten versturen met je ID nummer.

1 Like

Dank je wel @Nivanl :slightly_smiling_face:, ik heb de link toegevoegd aan de lijst.

Ik ken qel winkeltjes in brugge en gent

Ooo ik ben echt zó fan van Queen :crown: :man_curly_haired:t2: :grin:
Staat erop wie ze ontworpen/gedrukt heeft?

Helaas. Ik heb daar niet op gelet.

Hallo,

Bij welk bedrijf kun je leuke kaarten bestellen die niet zo duur zijn?

Je kunt kijken voor een box met postkaarten op eBay.nl
Veel keuze voor een redelijke prijs :+1:

Los van de websites die seriekaarten zoals FOTW, Titina, ICONS, COTW, WT, GF, etc verkopen, bestel ik mijn kaartjes vooral via happypostcrossing, alternote en elpapel :blush:

Hallo @Frysk-Famke39,

Ik heb jouw vraag verplaatst naar dit topic. :slightly_smiling_face:

Je kunt kijken naar boxen met ansichtkaarten, zoals Animalium of deze: Kaarten set Vintage style 2 - 32 ansichtkaarten | bol.com
Met een mooie box ben je maar zo´n 30/40 cent kwijt per kaartje.

Er zijn ontzettend veel verschillende boxen, ook op Marktplaats of amazon. Er zijn topics over op dit forum, als je inspiratie wilt op doen.

1 Like