Kaarten - Swap - Ruilen - Aanbieden van kaarten

Ben jij op zoek naar een speciale kaart of wil jij kaarten ruilen?

Via dit topic kun je hier je aanbiedingen of verzoeken plaatsen.
Open a.u.b. geen nieuw topic.
Dit is het “SWAP- RUILEN / ZOEKEN” topic hoef je er geen nieuw onderwerp voor te openen.

Geef duidelijk aan of het een aanbod is of een vraag m.b.t. een kaart/ kaarten.

Communicatie vindt uitsluitend plaats via PM én vermeld geen adres op het forum.
Iedereen kan dit lezen.
:eye: " Het internet is een wereldwijd openbaar netwerk van computernetwerken. :eye:

Waarschijnlijk zal ik dit topic nog aanpassen maar jullie kunnen starten met “swappen/ ruilen/ aanbieden” enz.

Veel plezier :smiley:

gereserveerd

gereserveerd :smiley:

gereserveerd :paintbrush:

Wij zijn fans van de Efteling en zoeken postkaartjes van ons favoriete park. Heb je eentje om te swappen? We hebben een groot aanbod om te ruilen (voor Efteling kaartjes kan je kiezen uit AL onze kaartjes):

Tine Vandommele’s albums | Flickr

deze hebben we al ontvangen:
De wereld rond met postkaarten: Efteling

Hallo allemaal,

Voor de World Postcard Day 2022 ben ik op zoek naar iemand die een batch van de officiele kaart gaat bestellen en mij daarvan 5 kaarten wil sturen? Ik woon in Zweden en het is hier erg prijzig en ik heb tevens teveel aan 50 kaarten (bijvoorbeeld zoals een bestelling via Vista Print).
In ruil voor die 5 kaarten ga ik mijn best doen om 5 kaarten te vinden uit je favorietenlijst of mooie kaarten uit Zweden. Laat maar weten waar je naar op zoek bent.
Ik hoor het graag!

Er is een apart topicje van zag ik. Wat woon je in een mooi land net op terug weg van karlstad na 10 dagen daar te zijn geweest bij een vriend en een kleine meeting gehad ook daar.

1 Like

Hallo @Iriszje ,

Dit is het topic :

1 Like

Hallo ik verzamel postkaarten van over heel de wereld. Als er mensen zijn die gelopen of ongelopen kaarten hebben en deze willen wegdoen ik wil ze graag ophalen. Ik ben opzoek naar toeristische kaarten. Ik wil ook gerust ruilen