Jyväskylä! Olisko halukkaita tapaamaan mua?

Moi Jyväskyläläiset postcrossaajat! Oon tulossa päiväksi Jyväskylään 4.11. Mun juna lähtee takas Treelle 19.15 mutta olisko mahdollisuutta pitää jonkin sortin miitti niiden kans jotka ehtis? Olis kiva miitata ja kirjoitella vaikka vähän kortteja…
Pistäkää yksäriä tai kommentoikaa tähän ketkä ehtis tai on aikaa…
Juntuska/Johanna

Kiva, kun tulet Jyväskylään! Minä voisin tulla töiden jälkeen tapaamaan sinua (ja muita, jotka ehtivät). Vielä en pysty kertomaan tarkkaa aikaa, milloin pääsisin - työvuoro ei ole tiedossa. Nähdään :smiley:

Minäkin tulisin mieluusti sinua tapaamaan. Olisiko esim. Sokkarin kakkoskerroksen kahvila sopivan lähellä asemaa? Aika sitten varmaan töistä tulijoiden mukaan :smiling_face: .

Ok ilmoitelkaa!! Mulla on aikaa junanlähtöön saakka, tuun Jyväskylään jo vähän jälkeen 10.30.

Ehtisin 16.30 maissa keskustaan. Sokkari käy paikaksi mulle.

Selvä! Huudelkaa muutkin käykö tuo aika. Mulle käy kyllä.

16:30 Sokkarin kahvilassa 4.11. perjantaina! Yes, sopii :smile:.

Selvä, tapaamme!!

Minäkin tulen, jos mitään yllättävää akuuttia ei ilmene :blush::+1: Kivaa tavata @juntuska pitkästä aikaa!

Tervetuloa!!

Sokkarilla on Caffitella, mutta se taitaa olla auki vain klo 18 asti. @ykssoprano ehdotti paikaksi Wilhelmiinaa (auki 19 asti). Mulle se sopii. @Riutsi ilmoitti Jkl:n ketjussa olevansa myös tulossa - kiva!

Juu tuun ja kumpi paikka vaan, kaikki käy :heart_eyes:

Wilhelmiina käy ja lyhin matka asemalle. Haluuko joku tehdä varauksen?

Kiitos kivasta miitistä :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like