HIPPA - Silmät kiinni

Täällä jatkuu! Hipan ideana on valita silmät kiinni ensimmäiseksi korttivalikoimasta käteen sattuva kortti ja lähettää se hipattavalle, oli kortti sitten ruma, hieno tai neliönmuotoinen. Viimeisin hipattava vanhalla foorumilla oli @anon17412596. Ja seuraava osallistuja hippaa sitten minut. :slightly_smiling_face:

“Life was like a box of chocolates. You never know what you gonna get.” -Forrest Gump

hippa @Regndroppar

hippa onneli :slight_smile:

Hippa @Elmanaakka

hippa @anon17412596

Hippa @onneli78

Hippa @anon17412596 :slight_smile:

hippa @Ezzi

Hippa @onneli78! :slight_smile:

1 Like

Hippa @Regndroppar

Hippa @Meringer! Osoite on jo.

@cicus

Hippa @onneli78, osoite on

1 Like

Hippa @cicus

hippa jennylinnea

hippa onneli!

Toivoisin kortin kirjoittamattomana kuoressa. Toki jos kortti on kokoelmiin sopiva, niin saa olla kirjoitettu :slight_smile:

Pistetäänpä tämäkin hippa liikkeelle,

hippa nediam_nori

Hyvä @nediam_nori.

Tässä hipassa nimenomaan (ymmärtääkseni) lähetetään tervehdys sattumanvaraisen kortin muodossa, eikä pyydetä blanko-kortteja lähetettäviksi edelleen muille. Veikkaan, että “kirjoittamattomana kuoressa” tarkoittaa juuri tuota viimeistä.

Eli ei ole mitään järkeä pyytää korttia kirjoittamattomana tässä hipassa. Huomasit varmaan sen itsekin, kun kukaan ei hipannut sinua kahteen viikkoon, eli siis tämäkin hippa oli jumissa vaatimuksesi takia.

Olet minulle jo muutamia kertoja viestinyt, että et hippaa minua, mutta mikä tällä nyt on tarkoitus? Olen vastannut useasti sinun pyyntöösi olla hippaamatta sinua, että hippaan sinua ainoastaan kun havaitsen sinun toimintasi estävän reiluja hippoja.

Lopeta nyt ihmeessä tuo temppuilusi, kuten myös ilmaisten korttien kalastelusi täällä Forumin hipoissa. Jos sinulla ei oikeasti ole varaa tähän harrastukseen, kannattaa sinun vaihtaa johonkin toiseen. Keräilyharrastus vie väistämättä varoja, ja koska siinä liikutellaan rahoja, on syytä elää oman pussinsa paksuuden mukaan - mutta aina reilusti.

Kukaan ei pidä epäreiluista kavereista.

Hippaat minua vain kiusallisia ja teet kuten ennenkin: lähetät kortin satuttavan viestin kera. Jättäisitkö viimein laittamatta ja kirjoitatko mieluummin jonkin kivan onnellille minun sijastani. Kiitos paljon.

Lähetän sinulle korttini kivoin keväisin terveisin! Toivottavasti sinäkin minulle :slight_smile: Onnellille lähetän korttini kun häntä hippaan.

Hyvää kesän odotusta sinulle @nediam_nori , joka lienet nyt seuraava hipattava…

P.S. Edit 31.3.21 klo12:00 Nedi on näköjään vetänyt pois hippansa, joten olen edelleen viimeisin tässä ketjussa:

/nediam_nori(post withdrawn by author, will be automatically deleted in 24 hours unless flagged)