FULL -----+Postcrossing Meetup Kaatsheuvel 29 & 30 JULY 2023 ------ DE EFTELING

@Carolien25
@Ejtodje
@AnoukK

ik heb van jullie zover ik weet ( en kan vinden ) geen telefoonnummer voor de groepsapp voor de efteling. zouden jullie me die ngo willen sturen in een prive bericht ?

de groepsapp gaat namelijk deze week nog open

1 Like

Ik kom graag de zondag

graag ontvang ik je mobiele telefoonnummer in een privebericht zodat ik je kan toevoegen aan de groepsapp

Ik heb je even privebericht gestuurd. Ik heb je berichtje ff gemist door omstandigheden…

@Jumbbumble zou je nog iets willen laten weten alsjeblieft

Ik kom

dan ontvang ik graag je mobiele telefoonnummer, zodat ik je kan toevoegen aan de groepsapp.

als je hier niet in wil dan kan je dat ook aangeven natuurlijk. maar dan zul je wellicht informatie gaan missen.

Ik wil jou best mijn telefoonnummer geven. Maar ik heb ass en add en zit daarom liever niet in whatsapp groepjes want daar word ik helemaal gek van. Hopelijk is dat oke

1 Like

@rowena2403 graag op zondag ovb

Kan ik er nog bij voor de zondag met man ovb graag

Van mij kan de Maybe eraf. Ik ga gewoon mee.

3 Likes

Zou ik mogen veranderen plaats van zaterdag naar zondag want dan kom ik met natasja

Wisselen wordt vanaf nu niet meer gedaan, je staat bij je opgeven dag en daar blijf je bij.

Dit is veel te verwarrend aan het worden.

2 Likes

Hoi Rowena (en de rest😁),
Ik wil graag op de wachtlijst van zaterdag komen

1 Like

Ik meld mij af voor 30 juli meeting.
Veel plezier allemaal :kissing_heart:

ik meld mijzelf af voor zaterdag 29 juli.

je staat bij op de lijst van zaterdag

1 Like

Hello everyone, who will trade your Meetupcard directly with me. In exchange the person gets a Meetupcard from Müggelseetreff, which takes place this Saturday in Berlin?

Who trades with me?

Kind regards TanjaS

I would like to trade with you. send your address privately?