FULL Bowling Meet-Up Zwolle 13-01-2024

Ik wil graag 40 kaarten, leuke kaart geworden

1 Like

OVB mag bij mij weg, ik ben aanwezig bij deze meeting.

Ik wil graag 10 meetingkaartjes.

1 Like

Voor mij graag 15 meeting kaartjes.

1 Like

10 kaartjes graag!

1 Like

graag 20 kaartjes

1 Like

Please 3 cards.

1 Like

15x graag

Voor mij ook graag 15 kaarten!

graag 5 kaarten

Voor mij graag 21 kaarten (en de OVB mag weg, ik kan / kom :blush:)

Hello everyone!
I would be very interested in swap the wonderful card.
My offers:

Enjoy your meeting and thank you in advance.

Ik meld me graag aan voor de wachtlijst! Ook nog onder voorbehoud, maar zolang ik reserve sta maakt dat natuurlijk geen verschil :blush:
Oh en alvast op de zaken vooruitlopend: mocht ik inderdaad kunnen komen zou ik graag 4 kaarten willen!

1 Like

Beste allemaal,

Door een wijzinging in de planning op mijn werk ben ik 27/1 niet meer in staat om naar Zwolle te komen. Ik zou daarom graag de datum willen wijzigen naar 13/1 (Twee weken eerder). Het spijt me voor dit ongemak, maar wat tussen gekomen is kan ik niet onderuit. Kun je niet meer komen? Laat het me even weten.

@madeofthis @L3oni3 @specialhorse @SusanneMartijn @Jaynillo @VictoriaIris @IrisenFleur @Caterp1llar @Mir1990 @Melelo @blijdatikschrijf @DutchIslandGirl @evelienH29 @Gait @940gl @MariekeSchier @muppet450 @VeraJunior

2 Likes

Ik kan 13 januari 2024 mee bowlen , geen probleem , ik ben er

1 Like

Hoi Jessica,
Dat kan gebeuren, niks aan te doen. In ieder geval fijn dat je de meeting toch door kunt laten gaan!

Ik weet nog niet zeker of ik 13 januari kan, dus zou je me er ovb bij willen houden?

1 Like

Ja ik kan wel

1 Like

Ik heb het op de kalender veranderd

1 Like

De 13e kan ik ook!

1 Like

Ik stond sowieso nog op ovb dus voor de andere datum wil ik graag op ovb blijven :slight_smile:

1 Like

Ik kan ook 13 januari. Ik pas het gelijk aan.

1 Like