"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@mar127 Dankjewel voor deze hele leuke meetingkaart! :pray::heart_eyes: Superlief dat je aan me dacht :sparkling_heart:

1 Like

Lieve @mar127, wat superlief dat je weer aan mij gedacht hebt :smiling_face_with_three_hearts: dankjewel :gift_heart:

2 Likes

Dank je wel :wink: @Winkey voor deze leuke kaart van Alice in Wonderland :orange_book:

1 Like

@JetteLise , super bedankt voor de mooie kaarten die je hebt meegestuurd.
De Mol, een heerlijk programma, we moeten weer een jaartje wachten ( dat is ook de kracht) wij gaan waarschijnlijk binnenkort de Belgische versie kijken. Ook heel leuk, totaal anders en toch hetzelfde. Met onbekende mensen, de spellen zijn dan toch wat “steviger”.


1 Like

@Winkey, de eerste afleveringen van “De Mol” in Nederland waren ook met onbekende deelnemers. Deze afleveringen waren ook ontzettend leuk. (Gestart in 1999.)
Het schijnt dat er volgend jaar/dit jaar ook weer “onbekende deelnemers” meedoen.
Misschien kun jij je wel opgeven. :wink: .

@HealingSteps, :smiley:

Bedankt voor deze leuke RAS kaarten, meegestuurd met de kaart voor de Nederlandse Round Robin .

De kaart met het “lezende meisje” past zeker in mijn collectie. :books: :ok_hand:t2:

2 Likes

WAT STAAT ER OP MIJN KAART ?

Dank je wel voor deze lieve postkaart @Tilliata !
Het is een mooi geïllustreerd tafereel en ik neem deze graag op in mijn collectie.

@AsterArt bedankt voor de leuke extra kaarten.
Het zou niet in me opgekomen zijn om de aarde op temperatuur te laten komen voor ik er een plantje in zou zetten. Nu dus wel.
Je Peg-dolls zijn super leuk. :smiling_face_with_three_hearts:
Ik had ze gezien op je zonerama account.
Leuke envelop heb je gemaakt. De extra plaatjes zijn super schattig!


Hé Winkey ik had je nog een kaart van de old ladies gestuurd. Die is toch toegekomen hoop ik?

@AsterArt dank je wel voor deze mooie klaproos feetje. Ik kom wat traag op gang deze maand, maar ik schrijf terug

1 Like

Dank je wel @mar127 en @soundstorm voor jullie meetingkaarten van de Brunching Dutchies en Ellen ook voor de kaart vd Leapday meetup. Altijd weer leuk om onverwachte post te krijgen.



@Jess18877 , bedankt voor je leuke extra kaart als tegenhanger voor de winterkaart :blush:

Wat een prachtige kaart @Winkey Dankjewel!! :gift_heart:

2 Likes

@helmamartens
High tea in Maastricht, leuke Bourgondische stad. Lief dat je aan me hebt gedacht Helma

1 Like

Thanks @Marleen1979 voor de lheerlijk volgeschreven kaarten. De enveloppe gaf weg dat de kaarten van jou zouden zijn.


1 Like

Lieve Mar @mar127 Dank je wel voor deze leuke meeting card :heart_eyes_cat:


Het is echt bijzonder, dat je weer aan me hebt gedacht :kissing_heart::gift_heart::gift_heart::gift_heart::hibiscus:
Ik heb nu een nieuwe collectie - Meet-up katten :no_mouth::upside_down_face::smile_cat:

Lieve Joyce @HealingSteps :heartpulse: Hartelijk dank voor deze prachtige kaartjes :heart_eyes_cat:



Ik ben heel blij mee :gift_heart::gift_heart::gift_heart::hibiscus:
Mijn zeehondencollectie groeit :dancer::dancer::dancer::kissing_heart:

1 Like

Met alle liefde gedaan. Tuurlijk gaat een meetingkaart met een kat erop ook naar jou :smile_cat:

1 Like

Dankjewel @HealingSteps voor deze leuke meetingkaart :heart:
Leuk om te doen hè?!

1 Like

Dankjewel @Winkey dat je elke keer weer de moeite neemt om een kaart naar Koen te sturen
Superlief!

1 Like