"Dank je wel" - ๐Ÿ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

Hoi @mar127 super bedankt voor je meeting kaartje vanuit Utrecht. Ik hoop dat je terug kunt kijken op een geslaagde meetup (ondanks het โ€ฆ weer). Ik was op 10 minuten lopen bij jullie vandaan, maar kon vanwege de vakantie van mijn directe collega echt geen vrij krijgen die week. Gelukkig komt de Easter Dice Meeting er gauw aan. Trouwens, leuke postzegel, met een bijzondere stempel erop dit keer.

1 Like

Jammer van het weer, maar we hadden dit keer geen buitenactiviteit, zoals in Amsterdam. Dus we zaten heerlijk in de serre bij De Winkel van Sinkel. Het was erg gezellig. En inderdaad tot gauw in Weesp, maar ik geloof dat we elkaar volgende week al zien.

1 Like

Dank je wel lieve @WilmaT en @sylsillie voor de Leap Day meetup kaart vanuit Amsterdam met bijpassende zegel en poststempel natuurlijk. Ik hoop dat het een gezellige meeting was. Over 4 jaar probeer ik erbij te zijn, hoor :wink:
Zal ik jullie een kaartje van de meeting in Utrecht van 10 maart sturen? :blush:

1 Like

Graag gedaan @piavano en kaartje van Utrecht is natuurlijk altijd leuk. Ik zeg โ€œtot over 4 jaarโ€ (maar vermoedelijk wel wat eerder, ha, ha)

1 Like

Heel graag gestuurd! Altijd leuk om een meetingkaart te ontvangen!

1 Like

Dank je wel @Winkey :bouquet: voor deze leuke RAS, verzonden met de kaart voor de

Nederlandse Round Robin

1 Like

@HealingSteps , wat lief dat je me een meetingkaarten stuurt. Top dag daarvoor :blush: geweldige postzegel ook!


1 Like

@meidans , wat zijn het toch heerlijke afbeeldingen van Charlotte Dementons. Dank je wel!

1 Like

@Tilliata, dankjewel voor de leuke kaartjes, thee en andere gezelligheid.

Dank jullie wel, lieve Mar @mar127 en lieve Joyce @HealingSteps voor zo leuke kaartjes vanaf de meeting!


Heel blij mee :dancer::dancer::dancer::gift_heart::gift_heart::gift_heart::hibiscus::hibiscus::hibiscus:

1 Like

@piavano
Maar dit is ook leuk, spontaan een kattenkaartje in de brievenbus vinden. Dank je wel Pia, tot morgen.

1 Like

Dank je wel @HealingSteps voor je prachtige extra kaart. Wel een beetje te gek allemaal, hoor, maar super lief. :heart:
Wij hebben toevallig een acacia รฉn een esdoorn in de tuin. En in de voortuin staat een witte magnolia! Maar wat is de bloei vroeg dit jaar, te vroegโ€ฆ
Hoop dat Dune II een succes was. Fijne zondag! :sun_behind_small_cloud:

1 Like

@Jess18877 dank je wel voor deze leuke belle boo kaart. Ik ga je terug schrijven, was ik ook al van plan deze maand๐Ÿ˜‰

@Marleen1979 dankjewel wel voor deze Royal kaarten. Ik schrijf je terug.


1 Like

@meidans dank je wel voor deze schitterende kaart. Gezellig dat jullie elkaar hebben opgezocht

1 Like

Fijn dat je er blij mee bent! Ja de bloei is zeker vroeg, het was dan ook een zachte winter. Dune 2 was een goede film, op naar nummer 3 :rofl:

1 Like

Dank je wel @piavano voor deze leuke meeting card! Het is echt bijzonder, dat je weer aan me hebt gedacht!
Ik heb ook een eerste meeting staan voor eind deze maand en ik ben echt benieuwd. Zal in iedere geval dan ook aan jou denken, Pia en je met een kaart verwennen.

1 Like

@mar127 Dankjewel voor deze hele leuke meetingkaart! :pray::heart_eyes: Superlief dat je aan me dacht :sparkling_heart:

1 Like

Lieve @mar127, wat superlief dat je weer aan mij gedacht hebt :smiling_face_with_three_hearts: dankjewel :gift_heart:

2 Likes

Dank je wel :wink: @Winkey voor deze leuke kaart van Alice in Wonderland :orange_book:

1 Like