Català - Catalan

Hola a tots,
He sentit que a l’últim episodi del podcast “Oye Polo” han parlat de Postcrossing! A l’episodi anterior van parlar de postals i de les poques que se n’envien ara i algú els l’ha recomanat. És l’episodi del dilluns 19 de febrer i que es diu “Chebal Bisbaloa”.

3 Likes

Hola a tothom!
Soc el resultat que al darrer episodi d’ Oye Polo esmentessin aquest lloc. M’he fet postcrosser!!! Estic força emocionada perquè ja han arribat dues de les 5 postals que vaig enviar i, ara, veig que hi ha aquest xat… No puc estar més flipada amb aquest tema.
Conteu-me per fer xarxa en Català!

3 Likes

Hola a tothom!

A mi això del Postcrossing m’ha arribat per diverses bandes, i la veritat és que acabo de començar però ja estic emocionat pensant en rebre l meva primera postal (de moment ja n’he enviades tres). I ara acabo de veure que hi ha aquesta comunitat catalana per aquí i, és clar, encara estic més content.

Salutacions des de Sabadell, Vallès Occidental!

4 Likes

Hola! Estava mirant la web de correus i m’he trobat això Colección Mi tierra: Cataluña | Correos Market ho coneixíeu?

Hola!

Avui a la tarda de Catalunya Ràdio han fet aquesta entrevista a dues amigues que fa temps que es cartegen: La tarda de Catalunya Ràdio - Laia i Cristina, una història d'amistat epistolar que els ha canviat la vida - 3Cat :heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

Hola a tothom,
Ara mateix he escoltat aquesta entrevista a la Laia i la Cristina a Catalunya Ràdio. Moltes gràcies per posar-la aquí @okvale234 , ho he trobat molt interessant i m’he sentit identificada en alguns aspectes ja que el món de la literatura epistolar m’apassiona.

1 Like