CANCELED - high tea - 1 juni 2024 - vlaardingen

CANCELED DUE TO LACK OF REGISTRATIONS!!! :frowning_face:

:world_map: CITY/REGION: Vlaardingen
:round_pushpin: MEETUP POINT: Metro Station Vlaardingen Centrum (Near the bicycle storage)
:round_pushpin: MEETUP PLACE: Restaurant 't Hart - Hoogstraat 169, 3131 BB Vlaardingen
:calendar: DATE: 01-06-2024
:alarm_clock: MEETING TIME: At the metro 12:00h. // 12:30h at the restaurant
:page_facing_up: MEETUP PLAN:

On Saturday, June 1 :date:, I am organizing a meet up HIGH TEA in restaurant 't Hart van Vlaardingen.
For people who come by metro :metro:, meet eachother at 12:00 at Vlaardingen Centrum station. you will walk together, which takes +/- 15 minutes. For those who come another way, at 12:30 at the restaurant. :clock130:

There is a reservation for 12 people. And the costs for the high tea are €26.50 per person. This will be paid in advance. :no_entry: No money back if you can’t come . If you can’t come you can arrange yourself with the first person from the waiting list that he or she takes over.

During the high tea :coffee: we will sign each other’s postcards and we will enjoy the food and tea. And all extras are at your own expense :stuffed_flatbread:

A meetup postcard will be designed, once enough people have registered I will develop a card. :postcard: after I publish this you can indicate how many cards you want!

Price per person :euro:

  • €26,50 for the high tea
  • €0,55 per postcard :postcard:
  • All extras at your own expense

:mailbox: Participants no maybe’s or ovb

  1. @DinoMino

:sleeping: Waitinglist
1.
2.
3.
4.
5.

3 Likes

Hi Mirjam! Nice idea but it’s too far away from Groningen…otherwise I would love to come.
And from now on I also have every month one or two meetings planned untill may :grimacing:

Good luck with your meeting! :four_leaf_clover:

Hi, I’d like to join!

Can i join.

Sorry i have made onther plans for this day

Jammer dat de meetup geannuleerd is, maar ik begrijp het wel als ik de enige ben. Gek dat niemand wilde reageren, weet je waar het aan kan liggen?

Ik zie dat deze geannuleerd is nu, voor mij lag het alleen aan die datum anders was ik graag gekomen =)
Vind het erg jammer dat er weinig animo was.

Daar wil me bij aanhaken dat ik het ook jammer vind dat er zo weinig animo voor was, maar ook ik had al iets anders staan :sleepy:

Ik vind het ook jammer! Ik had het graag willen organiseren maar kreeg verder helemaal geen reacties :frowning: misschien toch niet de juiste locatie?

De lokatie lijkt me juist leuk!
Alleen heeft de datum volgens mij veel ‘concurrentie’, zo voor de zomer. Dus hopelijk komt er in de toekomst een herkansing?

Er was al bekend dat er op diezelfde datum ook een andere meeting zou zijn. Volgens mij zijn er zelfs 3 meetings op die dag.
Daarnaast wil je geen maybe of ovb. Dus dat houdt mensen ook tegen om zich op te geven. Ik heb zelf onregelmatige diensten en daarbij een 4 weken rooster. Dus voor mij is het altijd lastig om al zo ver op voorhand zekerheid te geven.
Dat waren dus voor mij de redenen dat ik me niet opgegeven heb

1 Like

Mij leek dit ook een leuke meeting, maar ik heb al iets anders op die datum.

ik had me aangemeld voor deze meeting maar na twee dagen geen reactie te hebben gekregen heb ik andere plannen gemaakt jammer