ARVAA: Mistä tulee 4000. korttini? PÄÄTTYNYT, EI UUSIA ARVAUKSIA

Veikkaa, millainen on 4000. korttini!

Saan lähiaikoina 4000. virallisen korttini ja kutsun kaikkia veikkaamaan, mistä se tulee ja millainen se on. Veikkaus on siis kaksiosainen. Maaveikkaukseen on erikseen otettu ne maat, joista olen jo saanut vähintään 100 korttia, muut maat yhdistetty maanosittain.

Kortti tulee:

1.1. Saksasta
1.2. Venäjältä
1.3. Alankomaista
1.4. Valko-Venäjältä
1.5. Tsekistä
1.6. Suomesta
1.7.Muualta Euroopasta
2.1. Kiinasta
2.2. Taiwanista
2.3. Japanista
2.4. Muualta Aasiasta
3.1. Yhdysvalloista
3.2. Muualta Pohjois-, Keski- tai Etelä-Amerikasta
4. Jostakin ihan muualta

Kortin kuvapuoli:

A. valokuva: maisema, nähtävyys
B. valokuva: kasvi
C. valokuva: eläin
D. valokuva: jotain muuta, esim. esineet, ihmiset
E. piirros tai maalaus
F. jotain muuta: esim. itse tehty, pelkkiä kirjaimia, yms.

Eli jos oletat minun saavan kukka-aiheisen valokuvakortin Saksasta, on oikea veikkaus 1.1.B Jos taas epäilet sen olevan turistikortti Australiasta, veikkaat 4.A. Kirjoita mielellään myös sanallinen veikkaus, esim. 2.4.C, eläinkortti muualta Aasiasta. Jos samana päivänä saapuu useita kortteja, katson rekisteröinnin jälkeen, mikä lähettämisajan mukaan olisi 4000:s.

Toivottavasti jaksoit lukea tänne asti! Voittopotiksi olen keventänyt omasta korttivarastostani 40 eri aiheista postcrossaukseen sopivaa korttia, jotka lähtevät joko yhdelle voittajalle tai jaetaan useamman lähinnä oikein veikanneiden kesken. Jälkimmäisessä tapauksessa harkitsen itse, painottuuko voittajien valinta maahan vai aiheeseen.
Lisäksi arvotaan kaikkien osallistuneiden kesken yksi 10 kortin palkinto, tai kaksi palkintoa, jos päävoitto osuu yhdelle henkilölle. Onnea veikkaukseen!

Veikkaukseni on 2.3. E

Veikkaan 3.2.A eli maisemakortti Kanadasta

1.2.E - piirros-/maalauskortti Venäjältä.

Onnittelut virstanpylväästä jo näin etukäteen!

Veikkaan 1.6.E eli Suomesta / Piirros tai maalaus

Veikkaan 1.7 B eli kasvi muualta Euroopasta

Minun veikkaus on 1.3.D eli valokuvakortti Alankomaista. Veikkaan myös, että kuvassa on vanha tuulimylly. :grin:
Onnea hienosta virstanpylväästä!

Veikkaan 1.3. A eli Alankomaista tulee joku maisema- tai nähtävyyskortti.

3.1 A
Eli Yhdysvalloista maisemakortti

1.7 Itävallasta tulee B keväisiä kukkia

Kiitos ja onnea!

1.7 D veikkaan minä

1.7 E mun veikkaus

1.3 C Eläin voisi olla vaikka joku maatalon asukki :slight_smile:

veikkaan 1.7.A

Kiitos kaikille osallistuneille! Rekisteröin äsken eilen saapuneet kuusi korttia, jotka sijoittuivat saapumistilastossani sijoille 3999-4004. Vaikka kortit olivat neljästä eri maasta, ne hassua kyllä olivat kaikki lähetetty samana päivänä eli 10.4, joten mikä tahansa niistä voi olla 4000. kortti. Ne löytyvät kaikki kuvaseinältäni, joten en kopioi niitä enää tähän.

Oikeat vastaukset, mikä on 4000. kortti:
1.1.B kasviaiheinen valokuvakortti Saksasta, kukaan ei veikannut
1.7.B kortti kasviaiheinen valokuvakortti sellaisesta Euroopan maasta, josta olen saanut vähemmän kuin sata korttia. Tätä veikkasivat Mirabelle ja nediam_nori, jolla oli myös maaehdotus, mutta sitähän tässä ei tarvinnut veikata. Sain Englannista lähikuvan ruususta.
1.7.E piirrosaiheinen kortti samoin edellä kuvatusta maasta. Tätä veikkasi elmanaakka,. Sain kaksi aiheeseen sopivaa korttia, Englannista tullut esitti vuonna 1979 ilmestynyttä postimerkkiä ja Ranskasta tullut kieloja.
3.1. A nähtävyyskortti Yhdysvalloista. Aiheena presidentti Washingtonin kotitalo. Tämän arvasi oikein pampula
3.1. E piirroskortti Yhdysvalloista, ei oikeita veikkauksia. Sain piirretyn kahvimukin.

Pääpalkinto jaetaan siis neljään osaan eli 10 korttia jokaiselle, voittajat ovat @Mirabelle, @nediam_nori, @elmanaakka ja @pampula

Kaikkien osallistujien kesken arvotun 10 kortin palkinnon voittaja on @flora

Hyvää viikonloppua!

1 Like

Onnea sinulle
@Liisa16 4000 kortin rajapyykin saavuttamisesta! Wau! Hieno saavutus! Suurkiitokset hienosta palkinnosta!. Oli kiva osallistua arvontaasi! Kortteiluterveisi :green_heart: !

1 Like

Onnittelut Liisa!

Minulle ei pitkään aikaan tullut kortin korttia, vaikka lähettelin itse kortteja. Yllättäen minulle tuli parina päivänä useampi kortti, jotka kaikki oli otettu 11.4. Outoa.

Kiitos @Liisa16 korttikuoresta ja onnea vielä

Kiitos Liisa16 voittokuoresta, hyviä kortteja, kyllä käyttöä löytyy :slight_smile: Onnea saavutuksesta!

Tuhannet kiitokset @Liisa16 voittokuoresta hienoine kortteineen! :raised_hands: