Årets Frimerker postkort

lager posten fremdeles årets frimerker postkort?
og hvor får jeg tak i dem?
spurte i nærmeste postkontoret, men de viste ikke noe om det.

Jeg vet dessverre ikke. Jeg har forsøkt å lete på nettsiden til posten, men har ikke funnet noe der. Har tenkt til å sende en mail og spørre.

Skal prøve å komme meg til frimerkebutikken en vakker dag, husker nå, at de hadde sånne kort… :slight_smile:

Jeg sendte en mail til frimerketjenesten@posten.no
Postkortene er ikke tilgjengelig i nettbutikken fordi de er gratiskort, men jeg fikk beskjed om at hvis jeg ga dem adressen min, så skulle de sende noen av kortene de fremdeles har.

Jeg har nå fått en konvolutt fra Posten nå, med 21 Årets frimerker postkort. 1999, 2000, 2015, 2016, 2017, 2018 og 2020.

5 Likes

Sendte en epost i går til frimerketjenesten@posten.no i går og spurte om hvilke postkontor i Oslo som ev. hadde slike postkort. Fikk svar nå i dag at de kunne sende meg i posten.

Takk for tipset.

1 Like

yep, tusen takk alle for tipset og info!
Jeg har også skrevet til Posten i dag… vi skal se :wink: Kanskje blir de litt overrasket pga så mange mailer om årets kort ? :smiley: :smiley:

1 Like

hehe, det kan nok hende!

men sa de også noe om postkontorene? :smiley:

Nei, det sa de ingenting om, bare at de ville sende meg kort om jeg oppga adressen min.

Sendte epost til frimerketjenesten igjen og spurte om de fortsatt har disse postkortene med årets frimerke. Fikk nå svar med at det har de og at de vil sende en liten bunke med postkort.

1 Like

Jeg fikk nylig tilsendt 2021 postkort fra Posten. Kortene for 2022 blir tilgjengelig i november 2022, fikk jeg vite.

2 Likes