[afsluiten graag] Maand round robin januari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Ik (12) heb vandaag 4 kaarten ontvangen
#1 @yoga dank je wel voor de prachtige kleurrijke kaart. Wij hebben ook spelletjes gespeeld met oud en nieuw. Ik heb het vuurwerk niet gemist.
#2 @Marleen1979 wat zijn ze prachtig hè; de kaarten van Bijdehansje. Ze zijn zo mooi getekend/geschilderd ik zou willen dat ik zo mooi kon tekenen.
#3 @MikaKlunder dank je wel voor de Parijs-kaart. Ik ben er al een heleboel keer geweest en keer op keer een geweldige ervaring. Een stad waar je nooit uitgekeken bent
#5 @Annerie dank je wel voor de kaart van Charlotte Dematons en alle extra kaarten. Wat een verassing! Ik heb zeker het boek in mijn bezit waaruit de kaart afkomstig is. In het mega-groot zelfs. Ik vind kinderboeken vaak prachtig. Gelukkig heb ik nu een neefje die ik er heel blij mee kan maken.
image image image image

2 Likes

Ook ik heb 4 kaarten ontvangen vandaag.
#1 yoga
Van Nanda ontving ik een kaart met een egeltje.
Dankjewel , het is misschien raar om het een schattig ( i.v.m de stekels ) egeltje te noemen. Maar toch is het zo vind ik.
Inderdaad heb ik al aardig wat prachtige kaarten mogen ontvangen via postcrossing. Het forum heb ik net ontdekt en is soms nog wel een doolhof . Gewoon veel gebruiken dan leert het vanzelf . Dankjewel Nanda!

1 Like

#2 Marleen1979
Van Marleen ontving ik deze kaart met de prachtige kerstboom op de Dam in Amsterdam. Het lijkt me een indrukwekkende kerstboom .
Staat deze kerstboom elk jaar op de Dam ?
Uit je beschrijving begrijp ik dat je er anders wel naar toe gaat om de boom te bekijken.
Kan ik me voorstellen. Jammer genoeg ben ik ook al een hele poos niet in Amsterdam geweest. Hopelijk lukt het dit jaar weer. Hartelijk dank, Marleen. !

2 Likes

#4 mchay ,
Van Kyra ontving ik een kaart van een getekend konijntje van Loes Batman.
Erg mooi.
Oorspronkelijk kom ik ook uit het westen van Nederland. Ik ben geen Fries .
Voordat wij hier kwamen wonen had ik zelf ook nog nooit van de plaats Joure gehoord.
Het lijkt me geweldig om dicht bij het strand te wonen zoals jij.
Bedankt Kyra voor de kaart.

2 Likes

#5 Annerie
Van Annerie ontving ik ook een kaart vandaag.
Een leuke informatieve kaart over Terschelling.
Ga je zelf graag naar Terschelling ?
De vakantie begint dan eigenlijk al op de boot als je er heen gaat , vind je niet ?
Ik vind het nu al superleuk om aan deze RR mee te kunnen doen.
Om zoveel kaarten te kunnen versturen is al geweldig mooi.
Vervolgens ontvang je dan ook flink wat mooie kaarten.
Fantastisch ! Dankjewel Annerie.b

1 Like

Wat leuk, vandaag de eerste 4 round robin kaarten ever ontvangen!

#1 @yoga


Dank je wel voor de mooie uil kaart. Dat hij tussen de boterbloem staat is helemaal mooi: ik ben een wildplukker.
Grappig dat we beiden een 24-jarige dochter hebben. Die van mij heet Dewi. Zij heeft me ook aangestoken met Postcrossing :incoming_envelope:

#2 Marleen1979
Alweer een uil, een Oehoe. Prachtig!
Succes volgende week met het weer aan het werk gaan. Gelukkig heb je dat moment al eerder meegemaakt.

#4 @mchay
Mooie kaart van de goudvink. Dol op vogels, ik kan niet wachten tot het voorjaar en ik weer van hun gezang kan genieten.
Wat kun jij trouwens piepklein schrijven, echt grappig om te zien.

#5 Annerie
Ik hou van Holland en zeker van koeien. Mijn kleindochter van 1,5 jaar oud gaat daar ook van houden, tijdens wandelingen stoppen we altijd om ze van dichtbij te bewonderen.
Een goede kaartkeuze, dank!

2 Likes

Hey, wat raar! Ik doe dit voor het eerst maar ik zie dat de foto’s niet op de juiste plaats geupload zijn. Tips?

1 Like

Wat een feest op de mat!
Ik #8 heb ontvangen:
#1, @yoga meteen mijn eerste kaart voor mijn nieuwe challenge :smiley: bedankt!
Nee geen mantelzorg, mijn schoonmoeder verbleef in een verpleeghuis, inmiddels is alles leeg (krijg je ook maar kort tijd voor). En wat een mooie vlinder envelop!

#2, @Marleen1979 een toffe, winterse Anita Jeram :smiley: erg blij mee! Nee, ik heb nog niet naar heel Holland bakt gekeken. Over de vormen schrijf ik je nog.

#3 @MikaKlunder, pluk van de Petteflet met de stampertje (over herinner ik me dat verkeerd), heerlijke verhalen! Bedankt voor de leuke kaart en de fijne herinneringen die daarbij opkomen. Ik vindt de kerst heerlijk en vind het ook weer fijn om op 2 januari weer alles op te ruimen :woozy_face:

#4 @mchay, een Jip en Janneke op de piano. Ik snap je fascinatie met de piano en ook ik heb geen idee over wie je schrijft, sorry :face_with_hand_over_mouth: en YouTube kijk ik wel maar vooral informatie filmpjes zoals van Tom Bilyeu, hoewel ik dat meer luister dan kijk. Bedankt voor je leuke kaart.

#5 @Annerie, een mooie quote, en ook meteen weer voor mijn nieuwe challenge. Thanks! De keuze voor de challenge met vlinders, het was er gewoon ineens. Ik twijfelde met verschillende onderwerpen en ineens kwam vlinders in me op. Ik denk inderdaad dat ik veel mooie verschillende kaart ga ontvangen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bijzonder hoor, dat ik in 1 dag van 1 ™ 5 op de lijst een kaart heb ontvangen, zo grappig.

3 Likes

Hallo Angelique, ik ben er niet heel handig in. Maar ik heb per kaart een stukje tekst geschreven en de foto van de kaart geplaatst. Vervolgens het bericht afgesloten. Erna het volgende stukje tekst en volgende kaart geplaatst, etc. Voor mezelf vond ik het overzichtelijker op deze manier. Succes !! Irma

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

oh ik dacht al… hoe kom ik nou toch aan die x voor die naam… hahaha

Oh, wat leuk! Ik vind kinderboeken vaak ook prachtig door die mooie illustraties die er instaan en soms zijn de verhaaltjes ook nog wel leuk :slight_smile:

Ik vind het erg leuk om naar Terschelling te gaan, je hebt op dat eiland echt het vakantiegevoel. Veel meer dan bijvoorbeeld op Texel (vind ik dan). Wij zijn regelmatig met eigen zeilboot naar Terschelling geweest, mijn ouders/broer hebben een boot. En dan zit je al even in het vakantiegevoel :slight_smile: We zijn 1 keer in 1 dag naar Terschelling gevaren vanuit Langweer, maar is niet echt aan te raden… we deden er toen meer dan 12 uren over :frowning:

ja, leuk is dat he? :smiley:

Je kan zo als meerdere doen per kaart een berichtje maken. Of je klikt na elke stukje op het cameraatje (wel eerst op enter klikken, tenminste dat doe ik, geen idee of het moet)

En die sleep je dan naar de plek waar ‘add images’ staat

2021-01-06 (1)

Of je typt eerst alle tekst en plaatst daaronder alle foto’s Er zijn er ook die het zo doen. Mij maakt het niet uit of je het per bericht of in 1 bericht doet :). Hopelijk kan je hier iets mee?

Ik (#10) vond weer allemaal leuke dingen in mijn brievenbus net!

#8 @Winkey wauw, een prachtige envelop gevuld met allemaal leukigheid! 2 kaartjes en lekkere thee, heerlijk. Ik drink zelf sinds 2,5 jaar niks meer (mijn maag reageert er heel slecht op), maar kan me wel herinneren ik juist heerlijk sliep na 2 cocktails, haha!

#12 @Jess18877 een prachtige leeuw. Ik wil mezelf vanaf de eerste lockdown in maart al ukelele leren spelen, maar hij staat nog steeds ongebruikt op de kast :sweat_smile:

3 Likes

#8 winkey
Van Monique ontving ik een mooie, winterse , zelfgemaakte, mooie envelop.
Er zaten twee kaarten en een theezakje in.
Wat een prachtige kaarten. Wat toevallig dat je deze zag staan bij mijn favorieten. !
Leuk dat je bezig bent met het zelf maken van enveloppen. Daar ben ik ook het mee begonnen. Superleuk om te doen. Die van jou is erg goed gelukt in ieder geval.
Heel erg bedankt , irma

1 Like

#10 -annalies
Ook van Annelies ontving ik een kaart vandaag.
Een prachtige kunstkaart . Wat heb je de kaart mooi versierd ook .
Echt een feestje in de brievenbus is het zo. Hartstikke leuk.
Inderdaad hebben we van de zomer erg veel courgette kunnen oogsten uit eigen tuin.
Dankjewel Annelies .

2 Likes

#12 Jess1887
Van Jessica ontving ik een kaart met informatie over de tulp.
Veel van deze informatie wist ik niet. Ik ben dol op tulpen, dus deze kaart
was een goede keuze Jessica.
We hadden erg veel courgette, maar zelf houden we erg van rode bieten.
Deze hadden we ook in de tuin, net als broccoli, maar slakken vinden broccoli ook erg lekker. Werkt dat goed met een slowcooker ? Dat ken ik niet.
Bedankt Jessica.

1 Like

Ik (12) heb vandaag weer wat mooie kaarten mogen ontvangen.
Twee dromerige kaarten van @Winkey #8 en een lekker theetje; wat een verwennerij

En een kaart van #10 @_annalies

Dank jullie wel
image image image

1 Like

#1 @yoga heeft mij een kaart met spiegeleieren gestuurd. Ik ben op het ogenblik niets aan het breien of aan het haken.

#4 @mchay heeft mij een kaart met Dickie Dik gestuurd. Ik ken Peter Rabbit.

#5 @Annerie heeft mijn een quote van Cardcetera gestuurd. Ik lees best wel veel. Ik vind het zo gemakkelijk dat ik in mijn Kindle app op mijn smartphone kan lezen.

Bedankt voor jullie kaarten.

1 Like

#1 yoga
@Marleen1979 #2 , dank je wel voor al je kaarten. Ik schrijf je snel weer.
@MikaKlunder #3, dank je wel voor de ijsbeer kaart. Ik heb al hele mooie reizen gemaakt inderdaad.
@mchay #4, dank je wel voor de mooie kaart met het roodborstje, ik zou ook wel willen dat ik iets dichter bij het strand zou wonen, heerlijk langs het strand wandelen
@Winkey #8, dank je wel voor de mooie pinguïn kaart, gefeliciteerd met je zoon. Voor mijn kinderen kan de kerstboom niet lang genoeg blijven staan, als het aan hen ligt blijft tie tot de zomer staan
@Annerie #5 dank je wel voor de cardcetera quote kaart. Wij waren met ons eigen gezin thuis en bij ons was er ook genoeg vuurwerk.
@anon12345534 #7, dank je wel voor deze Maxima kaart, het is zeker gezellig om samen aan postcrossing te doen. Ik ben door Marleen aangestoken, 10 jaar geleden.
@_annalies #10, dank je wel voor je quote kaart van studio draak, sterkte met online onderwijs, vlgs mij wordt het langer dan 2 weken
@Jess18877 #12, dank je wel voor je royal kaarten. Wie is de mol is voor ons ook maar een spelletje, we zijn geen echte malloten.

Mijn kaarten zijn allemaal op de bus, behalve voor Marleen

Add images

3 Likes

#1 @yoga , wat een mooie vos, dankjewel. ik probeer ook mijn kaarten posten te combineren met een wandeling. vooral nu met dit koude weer en het feit dat we verder weinig kunnen ben ik toch vaak geneigd om binnen te blijven.

#10 @_annalies , wat een schattige tekeningetjes op de achterkant, echt leuk! de washitape is ook erg schattig. en, uiteraard, de kaart is ook heel leuk :grin: ik houd van zulke kaarten.

#12 @Jess18877 , dankjewel voor deze mooie eenhoorn. ik geloof dat ik binnenkort mijn 8jarige postcrossingjubileum heb. af en toe neem ik een pauze maar ik word nog steeds heel blij van al die kleine verrassingen in mijn brievenbus.

1 Like

#1 @yoga , dank je wel voor deze Marilyn Monroe kaart, deze is idd net even anders dan degene die ik al had :slight_smile: Het was niet heel erg geweest als ik deze in een envelop had ontvangen hoor. Ik ontvang wel vaker kaarten in een envelop. W&S vind ik inderdaad het leukst en dan helemaal met de toeristische kaartjes of kaarten van een bepaalde serie die een land vertegenwoordigen. Maar zo is het ook goed :smiley:

#2 ontvangen

#3 @MikaKlunder dank voor jouw geweldige kaart, papegaai vogel getekend door Eric Carle. Zijn boeken zijn favoriete voor leesboeken hier thuis. Jouw middelbare school is opgegaan in het Amstelveen College

2 Likes