[afsluiten graag] Maand round robin januari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Hallo Annerie, wat een leuke RR is dit !! Het is nu 2 januari. Kan ik misschien nog meedoen ? Natuurlijk snap Ik ook als het niet meer kan. bedankt alvast. Irma

1 Like

ja, wat mij betreft mag het nog wel hoor, we zitten nog niet op 15 deelnemers en ik was nog niet toegekomen aan het versturen van de adressen. Dat wilde ik vanmiddag doen. Als je mij je adres stuurt in een prive bericht dan kan ik het nog meenemen :slight_smile:

bijgewerkt :slight_smile:

Fantastisch Annerie, dank je wel. Fijn dat dit nog mogelijk is.

1 Like

zo adressen zijn zojuist verstuurd, iedereen weer veel schrijf en ontvangst plezier!

Mochten er mensen zijn die niks weten, check het postcrossing blog January Writing Prompt: January Writing Prompt: A Skill You Want To Learn (postcrossing.com)

Veel plezier allemaal. Volgende maand hoop ik weer mee te kunnen doen

4 Likes

annerie wat fijn dat je dit in het nieuwe jaar weer organiseert. en wat leuk dat er zoveel mensen meedoen!

ik wens jullie allemaal het beste voor 2021.

2 Likes

Ik (Jess18877 #12) heb vandaag en gisteren al mijn kaarten voor januari geschreven.
Zodra de brievenbussen weer open gaan (morgen?) gaan ze met de post mee

1 Like

Dit weekend heb ik, #2, alle kaarten geschreven voor iedereen en zijn vandaag in de postzak gegaan.

1 Like

Ik heb ook alle kaarten geschreven en hoop ze vandaag en anders morgen te versturen!

2 Likes

mijn kaarten voor jullie liggen net precies in de brievenbus.

2 Likes

ook mijn kaarten zijn geschreven en zal ik zo dadelijk gaan posten

1 Like

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar nog voor iedereen! :clinking_glasses:
En jeetje wat zijn jullie er snel bij! Jullie zijn het nieuwe jaar boordevol energie ingedoken precies! :upside_down_face: Als je te veel hebt mag je altijd wat bij mij in m’n envelopje stoppen :crazy_face: :joy:

2 Likes

Mijn (8) kaarten van 1 ™ 9 zijn geschreven en gepost.
10 ™ 13 ga ik straks schrijven en morgen posten (lang leve de decemberzegel).

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

ik denk iets met kerstzegels die je nog mag gebruiken tm morgen :wink:

Als de kaarten al geschreven en gepost zijn zal dat niet meer gaan :see_no_evil: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :see_no_evil:

1 Like

Hallo allemaal, wat fijn dat ik nog mee kan doen met deze RR. Hartelijk dank daarvoor. Voor iedereen een positief 2021, dat we maar andere mensen weer blij kunnen maken met de mooie kaarten die we zullen versturen.

De kaarten heb ik gisteren verstuurd. Hartelijke groet, Irma

3 Likes

Daar gaan we, 5 kaarten in mijn brievenbus!

#10 heeft ontvangen:

#1 @yoga een Winnie de Poeh, dank je! Voor mij hoeft het niet per se te sneeuwen, haha. Het ziet er mooi uit, maar ik kies toch voor een lekker warm zonnetje :sunny:

#2 @Marleen1979 voor mijn corona-collectie! Ik denk inderdaad dat we positieve dingen mee kunnen nemen uit deze hele periode, maar ik hoop inderdaad ook dat het dit jaar weer een beetje normaal wordt!

#3 @MikaKlunder mooie mannen billen :smirk: Zeker een goede keuze, hahaha. Ik ben geen kerst-mens, ik heb er weinig mee, dus ik vind het niet erg dat ik er weer even vanaf ben.

#4 @mchay een girafje. Puck is echt mijn schootkat, die ligt erg graag op schoot (in de zomer alleen niet, want ze heeft een hekel aan blote huid onder haar pootjes, haha). Ollie kwam mij gister opeens superveel liefde geven, kopjes en ronken en alles. Heerlijk! Hij leert het misschien nog wel, haha. Het liefst ligt hij tegen de verwarming aan als die aanstaat :slight_smile:

#5 @Annerie een prikkelbaar cactusje en een zakje kaneel thee. Ik ben dol op kaneel! Ik geef nu inderdaad online les, dat is wennen, maar het ging best prima vandaag! Ik heb inderdaad mijn naam aangepast haha, een beetje tussen 2 RRs door om verwarring te voorkomen.

Dat waren ze voor vandaag! En ook nog precies de nummers 1-5, toevallig! Bedankt allemaal!

5 Likes

#2 ontvangen
#4@mchay dank je wel voor jouw leuke kaart! Wat leuk dat je dat voornemens hebt om gebarentaal te leren. Volgens mij bestaan er heel veel verschillende gebarentalen internationaal.

3 Likes

#2 ontvangen

#8 @Winkey dank voor jouw leuke Lacombe kaart. Heerlijke dagen gehad, en eigenlijk niet veel voor onze nieuwe tv gezeten. Deze is natuurlijk direct in beslag genomen door onze jongens :crazy_face:

Dank voor de extra postzegels. Ik ga voor jou ook een en ander verzamelen voor jouw collectie.

2 Likes

ik vond vandaag 10 kaarten op mijn deurmat waarvan 4 van jullie. het voelt een beetje of ik jarig ben, wat een feestje.

#2 @Marleen1979 , heel erg bedankt, ik houd van deze illustraties (en van de sneeuw). ik snap je helemaal, al ben ik bang dat we er dit hele jaar nog maar gewoon vanuit moeten gaan dat er heel weinig kan. en gek genoeg merk ik hier helemaal niks van corona qua drukte. wel minder duitsers nu maar de belgen blijven maar gewoon komen, lijkt wel of ze er niks om geven.

#3 @MikaKlunder , wat maak je me blij met deze besneeuwde schapen. ze kijken me aan met zo een blik die zegt ‘alles komt wel goed, geen stress’. wat houd ik toch van schapen. en wat tof dat je al eens een ritje in een luchtballon hebt gemaakt. ik ga al zweten als ik op een keukentrapje sta maar het lijkt me zo een gave ervaring, de wereld van bovenaf bekijken.

#5 @Annerie , wat een heerlijk plaatje. ik heb mijn warme chocomel voor vandaag alweer op, ik had het zo koud. afgelopen weken heb ik vooral gewerkt maar ik vond het eigenlijk helemaal niet erg om een jaartje over te slaan en lekker thuis alleen te blijven.

#8 @Winkey , wat een leuke verrassing, zo een envelop. twee magische kaarten, wat maak je mij daar blij mee. ik heb geen goede voornemens, volgens mij als je ergens precies op 1 januari mee begint kan dat nooit goed gaan. ik ben vorig jaar in april begonnen met afvallen en daar ga ik nu maar gewoon mee verder.

2 Likes