Zijn er leden uit BELGIË 🇧🇪 actief op het forum?

Zijn er vlaamstalige Belgen aanwezig?

<>

I/fontk zoek tips regio Antwerpen om ANSICHTKAARTEN te kopen …

Zijn er ook tipps vam duitstalige Duitsers uit Duitsland welkom?
Ik heb leuke kaartjes gevondenin de O. L.Vrouw Katedraal en in het Plantin-Moretus-Museum. Maar dat was drie of vier jaaren geleeden.

Er staat een lijst op fb met winkels.
Er zitten qel leuke winkels in antwerpen trouwens.
Als je de naam van de.groep wilt stuur me even pb

1 Like

Where to get postcards.

Hier kun je meer informatie vinden :wink: .

Ik ben uit Antwerpen en had een papier dat ik meegaf als er een grote meeting was ook van waar er winkeltjes e.d. zaten maar weet nt of ik dat dadelijk ng weet op te snorren. Anders geef ik zo ng wl eens wat tips en hints als je er ng nt uit bent hr! :slight_smile:
Zelf kom ik maar zelden in 't stad maar weet er wel enkele zitten waar je terecht kan want in 2170 is het gene vette hé :wink:

1 Like

Dit is een heel laat antwoord en hopelijk heb je inmiddels al zelf winkels ontdekt maar ik koop graag mijn kaarten bij deze winkels:

Soms koop ik ook kaarten bij de Kathedraal van de glas in lood ramen. Ook verkoopt de winkel van Stad Antwerpen kaarten. Zij zitten nu bij het nieuwe Steen en er is ook een winkeltje bij Het MAS

3 Likes

Hoi, waarschijnlijk verwacht je hier geen antwoord meer op. Ik wil je toch laten weten dat ik een Vlaamstalige Belg ben. Ik woon in Essen bij Kalmthout.

1 Like

Hi allemaal,
Ik doe nu al een tijdje aan postcrossing, soms heel erg veel, soms zit er eens een pauze tussen.
Nu ik terug meer tijd heb, heb ik de draad volledig terug opgepakt …
Ik weet dat hier vroeger veel Belgen te vinden waren, is dat nog steeds zo ?
Ik vind het wel eens leuk om kaartjes en/of brieven uit te wisselen met landgenoten.
Wie heeft er interesse ?

1 Like

Hallo, steftan07, ik heb door omstandigheden veel tijd om kaartjes te sturen. De kaartjes die je internationaal kan sturen, dat vond ik wat weinig. Daarom heb ik me aangesloten bij de Nederlandse postcrossing groep. Die doen een Round Robin, ze hebben alfabetgroepen en nog veel meer. Daar is, buiten mij, nog een andere Belgische postcrosser actief. Maar je bent de eerste Belgische postcrosser die op mijn post reageert, dus veel actie is hier niet. groetjes, Asterart

Ik ben ook overal een beetje actief, swap heel veel internationaal. Ik organisser ook meetings wat erg leuk is!

Ik zit ook wl op de internationale fora, maar het leek me leuk om postkaartjes te wisselen met een landgenoot

Er is ook een facebook groep. Postcrossing belgium. Je kan je altijd aanmelden ala je wilt.

Ah. Dank je wel voor de tip !

heb me aangemeld, maar ik kan geen reacties posten, zo lang niemand dit goed keurt, dus dat is ook niet interessant

dat is om de spam tegen te gaan in de groep.

1 Like