WPD meeting Brugge- 28 September 2024

Ik wil er graag bij zijn! :hugs:

2 Likes

Hallo Lara
Ik zou er graag bij willen zijn.
Groetjes
Herwig

1 Like

Ik schrijf me ook graag in :hugs:

3 Likes

I will upload the list after my holidays

I like to come.
Herwig

Hello,

Het is enkel op 28 september die andere darum ia van vorig jaar. Als je graag inschrijft laat dan even een berichtje

Lara

Ik weet nu nog niet of de datum past. Ik heb er wel zin in want ik was er nog nooit bij op een meeting. De wi keltje die we vooraf doen, is dat dan ook vooral ivm postkaartjes? Als ik inschrijf, mag ik de dag zelf kiezen of ik mee loop met de groep voor de winkeltjes of toch liever alleen (als het te druk is). Maar dan zou ik natuurlijk wel naar de meeting komen natuurlijk.
Als ik wil aansluiten die dag, dan hoor je me nog. Groetjes, Anja :four_leaf_clover:

Jah klopt de winkeltjes vooraf zijn idd vooral postkaarten winkeltjes met toeristische en niet toeristische kaarten. Je kan inderdaad later beslissen wat je doet hoor meegaan of niet. Vol is wel vol de meeting. Lara

Hoi Lara, zoals ik vandaag in Antwerpen heb gezegd, kom ik graag naar de meeting. Zet me maar op de lijst.

1 Like

Yes please! :blush:

Je mag mij op de lijst zetten van aanwezigen Lara. Tot dan!

List update 1/5/24

Hello, ik zou ook graag aansluiten op 28 september in Brugge :four_leaf_clover:, je mag me op de lijst zetten :+1:t3:, groetjes, Anja

Hi there!

I will do my best to come. It will be my first meeting. Looking forward to it and meeting other Postcrossers!
Let’s have a good time!

PS: About the special postcards, is it possible to get them at the meeting or to get it delivered to my house first.
Don’t want to mess up hehe

Please count me in :D!

When they comes online, you can order them and paid them. And than you can chooseto have them home or not. If you want to have them, than you paid also the sendingd coast and i send out.

Lara

I would like to come to, if its stil available :grinning:

1 Like

Please count me in as well :slight_smile:

1 Like

Dag Lara

Je mag me ook op de lijst zetten.
Groetjes
Kristin

1 Like

Please count me in