Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Gewoon blijven doen hr! Ik ben ook zo en omdat je je afvroeg hoeveel er zo anders ng zouden meedoen dacht ik je dat gewoon ff mee te geven van de internationale WOTM. Er was niks verkeerds mee bedoeld en ik heb je ook oprecht succes gewenst! :slight_smile: Als je wint, stuur ik je met plezier een kaartje :+1: En nee vr mij is het ook nt altijd makkelijk want eigenlijk is dit vr mij een te dure hobby aangezien ik maar een kleine tegemoetkoming heb en nooit heb kunnen werken door mijn gezondheid maar ik probeer er het beste van te maken en laten we dan nu idd het onderwerp maar rusten/afsluiten. Veel postcrossing plezier ng! :kissing_heart:

2 Likes

En daar is heus niks mis mee. Vooral jezelf blijven dat doen wij ook. En soms krijg je dan 's reacties, maar die hoef je toch niet als negatief te zien? Ik zie het gewoon als een uitwisseling van gedachten. :heart:

2 Likes

Kan gebeuren. De moderator komt hier niet lezen, geen probleem, denk ik. In het slechtste geval krijg ik een berisping of zo voor die goedbedoelde mail.

Ik zou nooit ongevraagd anderen ergens bijzetten zonder hun toestemming. Maar aangezien jij me niet kent, kon je dit ook niet weten. Ik neem je niks kwalijk.

@HM, @Shalottslady:
If there’s a flag, one of the moderators tries to find out what it’s about. So I ended up reading a bit in this topic with a translator before deciding what to to with the flag.

(But I don’t like a translator for writing messages, as I never know if it translates my text correctly, so you have to live with a text in English here.)

No harm done with a flag - it’s great that you sorted everything out meanwhile. If you want to keep your conversation private, you can simply delete your posts.

For notifying others about a new topic, you can use the “share” button below the latest post in the topic next time and chose “notify” or “invite”.
Then people will just get a notification about that topic, no PM needed for that.


:arrow_down_small:

Edit: We also have a winner of the month lottery in the German community. Usually there are between 10 and 20 people participating by sending cards, so it’s really different from the international WOTM lottery. And you only have to use national postage.

Edit 2 a few hours later: That was just meant as an example, as I had the impression that there was a discussion about if a regional winner of the month lottery was necessary. It can sometimes be cost-saving if many of the participants can write with national postage (though in the German version we also have some expats taking part, so sometimes everyone needs international postage).

1 Like

Thanks for this very useful little tutorial. I had no idea I could this. It would have saved me a lot of hassle had I known this sooner :blush:

It looks like this first (new) edition has a lot of participants. Unless one lives near the border, it might still be international mail, though. I’m already very pleased with the enthusiasm of so many here.

Beste @Shalottslady en @HM ,

Iedereen ( m.b.t. de Nederlande community)

Dutch community
kan vragen om een post te verplaatsen of te verwijderen. :wink:
Ik, @JetteLise, ben de moderator m.b.t. het het Nederlandse forum.

Ik heb geen vlag gezien, ik vermoed dat één van de andere moderators de vlag heeft beoordeeld.
Het is nu wel erg onoverzichtelijk geworden m.b.t. dit spel.
Wil jij dat ik iets verwijder?

:belgium: :netherlands:

Ter verduidelijking voor alle deelnemers, dit is wel een internationale activiteit :wink: .

1 Like

Wat mij betreft mag je alles verwijderen wat jou onnodig lijkt. :smiling_face:
Bedankt alvast om hier een beetje te willen kuisen. Enne… geen zin om ook je kans te wagen? :wink:

ik waarschijnlijk (te) dom geboren, want ik snap er intussen nix meer van

1 Like

Ik ook niet. Ik hoop dat het allemaal nog een keer duidelijk op een rijtje wordt gezet.

1 Like

Alles komt goed! Ik zal vanavond pas laat thuis zijn, en dan trek ik via random.org een nummertje van 2 t.e.m. 33 (tenzij er nog mensen willen meedoen vandaag, dan krijgen die natuurlijk ook nog een kans). Dan stuur ik iedereen een mailtje (apart) met het adres van de winnaar en die persoon sturen jullie dan binnen de 2 weken een kaartje waarop jullie adres, en de vermelding: Winnaar van April. Uit alle ingezonden kaartjes wordt dan een nieuwe winnaar getrokken en zo gaat het maar door. Alleen nu kun je dus meedoen zonder zelf een kaartje verstuurd te hebben. Bij alle volgende maanden wordt de nieuwe winnaar niet via random.org getrokken, maar blind uit alle kaartjes die de vorige winnaar heeft ontvangen. Eens we bezig zijn, wordt het zeker allemaal wel duidelijk.
Uiteindelijk komt alles wel goed :wink:

5 Likes

Zo simpel is het dus. Volkomen duidelijk! Dankjewel! :blush: :+1:t4: :pray:t4:

3 Likes

De spanning loopt op, ratatatata. Veel geluk allemaal! :four_leaf_clover::pray:

2 Likes

Je doet alleen automatisch mee met een volgende maand als je kaartje vóór het begin van die nieuwe maand is toegekomen bij de winnaar.

De huidige winnaar kan wel altijd kijken naar deze lijst om het adres van de nieuwe winnaar mee te delen. Op die manier is iedereen weer op de hoogte zonder alles van dichtbij te moeten volgen. Vergeet je 's een maand of heb je even geen zin, dan negeer je die ene mail per maand gewoon. Zie je 't wel weer zitten, dan is die ene mail een herinnering na je afwezigheid.

Jeetje wat leuk dat ik de eerste winnaar ben nu het gestart is!:partying_face:

Hartelijk dank aan:
@Brittje02 @annebethp @anon47217879 @piavano @Jess18877 @yoga, jij stuurde zelfs 2 kaarten, something old something new, something blue…
Jullie schrijven bijna allemaal gelukwensen voor mijn huwelijkdag! Erg lief!:two_hearts: En de anderen die dat niet deden schreven gezellig de hele kaart vol ! :smiling_face_with_three_hearts:

7 Likes

Vandaag heb ik weer een paar kaarten ontvangen!
Ik lijk wel jarig :smiling_face_with_three_hearts::hugs:
Dankjewel voor: @Marjolijn25 @AnnekevanDorp @Shalottslady voor de mooie kaarten
Bedankt voor de gezellige verhaaltjes op de kaarten en de gelukwensen voor onze bruiloft as vrijdag😘

4 Likes

Vandaag weer een stapeltje kaarten ontvangen omdat ik de winnaar ben van deze maand :partying_face:
@NancyV @Miranda78 @thetimp @lucky-luke @Evemanu @LeonieNL @Librije dankjewel voor het sturen van de verschillende kaarten. Bedankt voor de felicitaties voor ons huwelijk en het verdere schrijven. Alle kaarten worden gezellig volgeschreven wat leuk!



3 Likes

Afgelopen weekend ben ik verrast door:
@vogelwikje @mar127 @veerlevanson @SorayaTineBelgium @Jaantje1 @Bellonia
Dankjewel voor het sturen van deze verschillende kaarten! Allemaal weer gezellig volgeschreven:)


4 Likes

Dankjewel @Annerie @Jorien @MikaKlunder voor de verschillende soorten kaarten. Stuk voor stuk weer gezellig. Dankjewel!


3 Likes

@anitaaa is mijn kaartje aangekomen. Hoop dat hij nog op tijd bij je binnen is gekomen. Was helaas wat laat met verzenden door omstandigheden!

2 Likes