🎁 Wil jij iemand verrassen? - RAS voor liefdadigheid - 2022

Als jij iemand wilt verrassen met een kaart ( geen forumleden ) , dan kun je hier een oproep plaatsen.

Bijvoorbeeld :

:tada: Iemand verrassen met verjaardags kaarten .

:writing_hand:t2: Een kaartje willen schrijven naar :

Iemand die jij graag wilt verrassen omdat haar/ hem op te vrolijken.

Ouderen en verstandelijk beperkten in verzorgingshuizen.

Jarige kinderen die een lange tijd in het ziekenhuis verblijven.

enz. .enz.

:white_check_mark: Denk aan de privacy m.b.t. het vermelden van adressen en lees eerst de forumregels voordat je een adres gaat plaatsen op het forum :slight_smile:

FAQ - Forumregels / Guidelines

Adressen van anderen mogen alleen op het forum worden vermeld als de persoon zelf toestemming geeft om het adres te plaatsen .
Vraag eerst aan de persoon of hij / zij akkoord gaat met het vermelden van het adres / andere informatie.
Dit geldt ook voor adressen van instellingen, verpleegtehuizen / ziekenhuizen e.d.

Voor een organisatie / project / waarvan het adres al openbaar zichtbaar is, bijvoorbeeld in een krant op het internet / de media enz. is het toegestaan om het adres ook op dit topic te plaatsen.
Als het een ziekenhuis, gezondheidsorganisatie, tehuis of soortgelijke instelling is, neem dan eerst contact op met de instellingen .

Vergeet niet om het adres te verwijderen of te vragen om het onderwerp binnen een bepaalde tijd te sluiten, aangezien het adres kan veranderen of het verzoek na een tijdje niet meer relevant kan zijn.

Als het gaat om een privΓ© adres, plaats dit adres niet openbaar op het forum maar deel het adres via een private message .

Jij kunt ook aangeven dat forumleden aan jou het adres vragen via een private message.

1 Like

Dag lieve medepostcrossers,

Wie wil mijn moeder verrassen met een kaartje voor haar 75ste verjaardag? Ze verjaart maandag 21 februari. Normaal wou ik dit eerder op het internationale forum zetten maar door mijn eigen en haar gezondheidsproblemen is dit er nt van gekomen.

Ik weet dat er sowieso mensen zullen zijn die gaan vragen waar ze van houdt dus zal hier ff een paar items neerzetten maar weet dat ze met alles blij is. Ze heeft het zelf ook nt makkelijk de laatste tijd dus elke kaart gaat haar opfleuren! :slight_smile:

Elvis (Elvis Presley - Mama-s collection | Zonerama.com)
Alles maritiem : zeilboten, vuurtorens, cruise schepen, …
Kind(eren) : voornamelijk meisjes
Royalty
…

Alvast bedankt op voorhand aan degene die een kaartje willen sturen! :heart:
Mss kan het met Valentijn wel wr gratis in NL op de post met een kus als de kusjesactie wr doorgaat van PostNL!? (ng niks over gehoord maar ook nt achter gezocht dus weet het nt)

Liefs en stuur me gerust een pm vr meer info :slight_smile:
Veerle
-xxx-

Hallo @veke250 ,

Ik heb jouw oproep verplaatst naar dit topic:
🎁 Wil jij iemand verrassen ? - RAS voor liefdadigheid - - #19 by veke250

1 Like

Ik wil wel een kaartje sturen hoor. Kun je me haar adres PB-en?

1 Like

Hallo iedereen mijn moeder wordt 16 april 57 jaar.

Er zijn duizenden redenen waarom zij mooie kaarten en wensen verdient!
Vinden jullie het leuk een kaart te sturen? Dat zal ze echt geweldig vinden.
Alvast bedankt voor het lezen.

Voor het adres en vragen stuur mij graag een berichtje.

Liefs Leonie

1 Like

@leonievanvliet , ik heb jouw verzoek naar dit topic verplaatst :gift:

1 Like

Hi Veerle,

Graag stuur ik jouw moeder een kaartje.

Groetjes Leonie :smiley:

1 Like

Hallo postcrossers,

Wie zou er mijn zoon(tje) een verjaardagskaart willen sturen?
Hij is jarig op 31 december! :tada:
Een beetje een rare dag om jarig te zijn, zeker met alle feestelijkheden. Het is niet altijd leuk voor hem om op die dag jarig te zijn.
Ik zou hem wil verrassen en de ontvangen kaarten in een doosje steken die hij dan kan openen :smiley:

Hij is een enorme voetbalfan :soccer: en voetbalt zelf ook.

Alvast heel erg bedankt!!
Bij vragen, stuur mij gerust een berichtje…

1 Like

Hoi Nathalie, stuur me zijn naam en jullie adres in een PB en dan zoek ik een mooie kaart voor hem! Groetjes, Josephine

1 Like

Hallo Josephine,

PB komt eraan.
Super lief van je!

Groetjes,
Nathalie

PB gestuurd @Nathalie :smile:

1 Like