Welkom op het nieuwe forum - 2021

Sinds vandaag een nieuwe layout van het nieuwe forum.
Het is er. Iet makkelijker op geworden om een privé bericht terug te vinden om iemand te bedanken voor bijvoorbeeld een tag.
Voorheen zag je de deelnemers aan een bericht nu alleen nog de laatste die gereageerd heeft op het bericht.
Kun je dit aanpassen?
Iemand een tip?

Hallo @Jess18877, mischien heeft iemand haar/ zijn naam ook verwijderd m.b.t. "het bericht " / ( add / remove )

Ik ga even kijken :wink: .

Ik bewaar de berichten hier : "Archive "

Ik bedoelde meer “kan ik dat zelf aanpassen”

En… alles is weer terug bij het oude (…nieuwe)

reminder (2)

Het “oude forum” is nu gesloten .
Iedereen kan nog wel inloggen en de onderwerpen / berichten e.d. lezen .
Het is niet meer mogelijk om te reageren op het oude forum .

mededeling m.b.t. het oude forum

1 Like

Wie kan mij helpen.
Wanneer er een postcard bij iemand aankomt via een code krijg ik geen mail meer of een antwoord van de ontvanger. Niet iedereen reageert weet ik maar afgelopen 20 kaarten krijg ik niks binnen.

Kan ik dat aanpassen en kan ik misschien die missende reacties nog ergens vinden?

Mijn mail en alles klopt en is aangevinkt.

Hoi Leonie, bedoel je dat je geen mails met ‘Hurray…’ meer ontvangt? Als je ze eerder wel binnen kreeg en je hebt niks aan je profiel of mailadres gewijzigd, dan kun je nog kijken of ze misschien in je spam folder van je mailbox zitten.

Hi! Ja ik krijg geen Hurray meer binnen en ook krijg in ze niet in mn spam.

Dat is balen zeg!

Er is een verschil tussen je postcrossing profiel en je forum profiel (je kunt verschillende mailadressen instellen), maar als je de juiste hebt gecheckt, weet ik het ook niet meer. Je kunt op de hoofdsite ook om hulp vragen, zij kunnen je dan misschien ook helpen om je gemiste berichten nog een keer te sturen.

1 Like

Dan ga ik dat inderdaad maar proberen. Bedankt voor het meedenken :wink:

Misschien ben je hier iets mee?

https://www.postcrossing.com/help/i-requested-an-address-but-it-didn-t-arrive-on-my-inbox

Ik heb dat probleem precies al vaker gehoord!
Krijg je nog wel andere postcrossing mails?

Ik heb contact gehad met de klanten service maar die konden mij helaas ook niet verder helpen. Ik heb nu een Gmail aangemaakt en nu werkt het weer :slight_smile: wel jammer dat ik alle vorige berichten niet meer krijg.

Het is frustrerend als je ID opschrijft en kijkt naar het aantal kaarten wat diegene heeft gestuurd bijvoorbeeld in 2020: 24 kaarten.
Je kijkt nader naar de site en weet als jij je kaart stuurt zal jij nooit een kaart terug krijgen.
Dit is toch zonde van mijn tijd en kaart en envelop en postzegel.

Hallo @channeke ,

Wanneer heeft hij/ zij voor het laatst een kaart verzonden of geregistreerd?
Als iemand wel inlogt op de site, zal het adres ook worden gegeven aan een ander als hij/ zij nog kaarten moet ontvangen. Als er 24 kaarten zijn geregistreerd, is het vreemd dat dit adres is gegeven.

Hier vind je ook informatie op het forum ( in het Engels ) .