Wat staat er op mijn kaart?

Of een VW Kever?

Nee, geen Duitse en geen Franse auto.
Hint: het is een rode auto, uiteraard :wink:

1 Like

Aangezien niemand hier meer een reactie neer zet, ga ik maar weer een poging wagen.
Ik zie ze niet vaak, maar als ik ze zie, zijn ze meestal geel in plaats van rood, maar toch denk ik bij rood natuurlijk aan een Ferrariā€¦

Ja, je hebt helemaal gelijk @Pareltje. Het is een knalrode Ferrari, hij komt binnenkort jouw kant op gereden :oncoming_automobile:
Je mag weer een nieuw kaartje uitkiezen. :blush:

1 Like

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: We zijn inmiddels een maand verderā€¦ Mijn excuus dat ik jullie zo lang heb laten wachten op een reactie. Iets met een laptop, die niet tegen de inhoud van een glas water kon en stress omdat de omzetbelasting van het bedrijf van manlief deze maand gedaan moest worden en dan ook nog voor onze vakantie begonā€¦ :flushed:
De knalrode Ferrari van @piavano houden jullie van me te goed als we weer thuis zijn, maar voor nu kan er weer geraden worden wat er op mijn nieuwe kaartje staat. :blush:

1 Like

Is het een toeristische postkaart ? :postcrossing:

Het zou voor een toeristische postkaart kunnen doorgaan, maar er staat geen plaatsnaam of iets dergelijks op en het is geen multiviewā€¦

Is het een landschap?