Waar komt mijn 200ste postcrossing kaart vandaan?

Ik heb net mijn 200ste postcrossingkaart ontvangen. Ik zal hem pas maandagmorgen registreren. Wie raadt uit welk land deze komt, krijgt van mij een kaart passend bij haar/zijn profiel. Je kunt tot 10 april 24.00 uur meedoen. Zijn er meer goede oplossingen, dan loot ik.
N.B. Je mag maar 1 x raden!

1 Like

Oh wat een leuk idee en gefeliciteerd met de 200ste kaart. Ik ga nog even denken

1 Like

Wat super leuk! Ik ga ook eens even goed nadenken.

1 Like

Ik denk Duitsland

1 Like

Hi, ik ben nieuw hier en ik ga er ook nog even over nadenken, ik vind het een heel leuk idee en gefeliciteerd met je 200ste kaart!

2 Likes

Dat is gezellig, welkom!

Ik neem mijn laatste kaart en die is onderweg naar Belarus :earth_africa:

1 Like

Ik gok USA

1 Like

Ik denk Australië.
Dat past gewoon bij een 200ste kaart… :slight_smile:

2 Likes

Ik gok op Finland. Bedankt voor je wedstrijd.

2 Likes

Hmm…China? Leuk idee!

2 Likes

Ik gok ook Belarus!

2 Likes

Duitsland :slightly_smiling_face:

1 Like

Ik werd ook verrast door het land van de afzender. Wie de statistieken bekijkt, zou inderdaad denken Duitsland, Finland, USA, Nederland en Rusland. En na de raadkaart ontving ik inderdaad weer een kaart uit Duitsland en een uit Rusland. Maar de 200ste kaart kwam uit een land dat bij mij op de 9de plek staat. Dus wie een echte gok waagde had de meeste kans. Het werd niet Australië of China, maar Belarus! Twee van jullie hadden het goed. @Joycies en @Bellonia. Jullie krijgen allebei een kaart. Vanmiddag zal ik de kaart registreren, dan kan iedereen hem zien.

2 Likes

Geven jullie nog wel even je adres door?

1 Like

Dan neem ik het stokje van je over @Librije.
Ik ben 2 af van mijn 100ste kaart.

Ik zal een nieuwe opstarten, niet hieronder.

2 Likes

Dit was de 200ste kaart

4 Likes

tjonge… het is nog een hele mooie kaart ook!

1 Like

This topic was automatically closed after 8 hours. New replies are no longer allowed.