Voorsteltopic Nederlandstalige postcrossers - Vragen, antwoorden, adviezen, tips enz

vragen (2)

Dit topic is voor vragen, antwoorden, adviezen, tips enz. .

Hopelijk vind je in dit topic een antwoord op je vraag.
Als je het antwoord niet kunt vinden, aarzel niet en schrijf de vraag.
Er zal zeker iemand reageren.
Wil je de vraag niet op het forum schrijven, stuur dan een een “private messge”( P.M.) met de vraag/ het onderwerp naar mij, @JetteLise.
Ik hoop dat ik jullie dan een antwoord of advies kan geven :wink: .

Iedereen is welkom, waar je ook bent, 24 uur per dag :compass: :mantelpiece_clock:

:bread: :croissant: :baguette_bread: :milk_glass: :honey_pot: :coffee: :waffle: :tea:

Veel plezier :wave:t2:

1 Like

Ik ben petra, 55 jaar en woon in Holland, purmerend, trotse mama van zoon Arthur, Ik doe al een tijd mee aan postcrossing en vind het ontzettend leuk, zekers in deze tijd van Corona is post versturen en krijgen een feestje in je brievenbus …

4 Likes

Welkom @anon93680758 :tada:

Dank je wel @JetteLise, vind het hier erg leuk :upside_down_face:

1 Like

Hoi @anon93680758 welkom op het forum. We komen uit dezelfde regio, ik woon in Zaanstad. :smiley:

1 Like

Dank je wel @FeNa, wonen we dicht bij elkaar in de buurt :blush:

Wat leuk dat het forum nieuw leven ingeblazen is!

Hoi, ik ben Anne en woon in de gemeente Alkmaar. Ben al heel wat jaren lid, en vind het nog steeds geweldig als er een kaart op de mat valt!

4 Likes

:smile: Welkom op het nieuwe forum @annaxanna .

Hallo allemaal!

Ik ben Inez, 36 jaar en woon op Bonaire. Ik hoop dat ik mij hier kan/mag aansluiten :slight_smile: Ik ben lid van Postcrossing sinds 15 aug 2020. Altijd leuk om mensen met dezelfde hobby te ontmoeten!

Warme groet Inez

3 Likes

:wave:t2: Welkom @Inez001.

1 Like

Hallo allemaal,

Ik ben Marijn en woon al 6 jaar in Duitsland, maar ben nog steeds heel erg Nederlands. Al schijn ik wel een Duits accent te hebben volgens Nederlanders, wat raar is want als ik mijzelf in het Duits hoor denk ik, wat een sterk Nederlands accent heb ik. Ik spreek drie talen, maar geen van allen perfect. :wink:

3 Likes

Hallo @MarijnPascal welkom, ik hoop dat je je snel thuis voelt op het forum.

1 Like

Hoop dat je je thuis voelt hier op het forum :slightly_smiling_face:

1 Like

Hi!

Ik ben Tinneke en ben nieuw hier op het forum. Ik ben al enkele jaren lid van Postcrossing maar heb nog niet zoveel kaartjes gestuurd/ontvangen. Recent ben ik terug begonnen. Vroeger stuurde ik kaartjes vanuit België, maar ondertussen ben ik verhuisd naar Nederland en verstuur ik dus nu kaartjes vanuit Nederland.

Ik moet mijn weg nog een beetje zoeken hier op het forum, maar het ziet er alvast heel leuk en gezellig uit hier!

Groetjes

4 Likes

Hoi, ik ben Annette, 59 jaar, getrouwd met René. Ik woon in Groningen. Ik ben net begonnen met Postcrossing; al 3 kaarten verzonden en eentje ontvangen! Ik vind het al erg leuk om te doen. Ik dwaal nog wat rond op de site zelf en op het forum, er is nog wel veel te leren en te ontdekken. Helemaal goed. Groetjes van mij.

5 Likes

@heldje45,

Voor hulp m.b.t. het forum, aarzel niet om mij een bericht te sturen, ( Via “private message :wink: )” .

Groetjes van “heel dichtbij”, vermoed ik :wave:t2:

**Jette

Hoi Allen,

Ik ben Coriena, 48 jaar, uit Leiden. In 2012 ben ik lid geworden van postcrossing en heb ik ook via het forum aan veel dingen meegedaan ( round robins, private swaps enz ). Tijdens de lockdown vorig jaar ben ik weer gestart na een aantal jaar waarin het leven hobby’s als deze dwarszat :wink: Heerlijk om weer te doen!

Vraagje… hoe krijg ik een Ned vlag achter mijn naam op het forum?
Alvastbedankt!

Coriena.

1 Like

Gevonden :wink:

1 Like

Hi allemaal!
Ik ben Anne, 38 jaar en woon sinds half februari samen met vriend en kat in Apeldoorn, na vijf jaar in de Randstad gewoond te hebben. Heerlijk om terug te zijn op de Veluwe!
Ik werk als PA in Amsterdam, en steek daarnaast veel tijd in mijn eigen (reis)blog. Leuk om te doen maar ik wilde soms wel dat ik er meer tijd voor had… :wink:

Ik doe al zo’n vijf tot zes jaar mee met Postcrossing, al ben ik niet heel actief: ik verstuur eens in de twee, drie maanden een setje kaarten dus heel hard gaat het niet. Ook doe ik via dit forum af en toe mee met de Diary Swap, wat ik echt leuk vind om te doen.

Ik ben gek op reizen, wandelen, fietsen, tennissen en ga graag met vriendinnen leuke activiteiten doen.
Happy Postcrossing allemaal! :wink:
Groet,
Anne

3 Likes